2008年2月9日 星期六

ck 戰利品 1

                        戰利品 on 29-1

    之前看見這個調味罌時一直不捨得買,結果錯失了…現在重遇他,當然不能放過啦!
  


ck 鼠的頭、帽子及那兩片葉子是可以拆開的,so cutie~~


6 則留言:


  1. 我另一半地好鍾意ck鼠o架~~
    鼠年係我o地o既年~~ 祝大家肥鼠白白~~ 健健康康~~~ yeah!!!
    [版主回覆02/09/2008 16:09:00]係?咁佢有冇收藏 ck 鼠物品架?妳相影得好靚呀! 我以前都養過唔少金毛鼠架,不過時唔識幫佢影靚相(時冇數碼相機嘛…唉… )
    新年快樂!!恭「鼠」!恭「鼠」!

    回覆刪除
  2. 個調味罌好可愛呀!即使我唔係特別鐘意ck鼠,都想買返個呀!!!
    [版主回覆02/10/2008 00:09:00]係呀!如果有齊一家11口,就仲過穩!哈哈!!

    回覆刪除
  3. Would you mind telling me where can buy it? I love CK Mouse So much.
    [版主回覆06/09/2008 22:43:00]I bid it from Yahoo !

    回覆刪除
  4. 嘩~好得意呀,我未見過咖~~~~~~~~~
    [版主回覆06/15/2008 21:24:00]係呀 ! 我都好喜歡 !!

    回覆刪除
  5. 你成日bid野?? 你有冇,佢既走馬燈丫? 我有朋友好想要,好想睇個圖丫 你有冇丫?
    [版主回覆07/28/2009 21:13:00]我都冇 ck 走馬燈喎 …

    回覆刪除
  6. 你成日bid野?? 你有冇,佢既走馬燈丫? 我有朋友好想要,好想睇個圖丫 你有冇丫?

    回覆刪除