2008年2月10日 星期日

06 東京慶男友生辰(Day 2)

遊樂之旅 ~ 第二天(Tokyo Disneyland)     1-5-06

    今天,是充滿遺憾的一天…因為今天所拍的照片,燒製成 CD 後,回港才發覺 CD 不知怎的竟花了,結果今、明兩天部份相片都遺失了…… 


    不過今次來到 Disneyland,除了布魯圖外,就一隻卡通人物都影不到,不知這算是好彩還是不好彩  算吧,當是給自己一個藉口再去多次!嘿!







於 15/4-13/7 期間限定舉行的特別活動“Find Stitch”,故園內的佈置以「星際寶貝」裡的史迪仔為主

後來成功「救回」的相片一:小飛象…唉……



成功「救回」的相片二、三:巨雷山,有點似海洋公園的越礦飛車,不過氣氛環境較佳







 “Find Stitch”特別花車巡遊 ~ 家庭反斗派對

其他日間的照片就…就…嗚嗚……



話咁快就到晚上的電子大遊行 ~ 夢之光



巴斯光年的星際歷險 ~ 香港最似的就是這個了

Disney 晚餐 ~ 世界市集(大熱狗 & coca cola)



迪土尼舞站外的行人天橋,有不同卡通人物角色的銅像

今天的……一發不可收拾

1 則留言:

  1. 嘩!!!!原來disneyland有咁多stitch嘅 我下次又要去拜訪一下先 原來妳都愛上咗stitch , 有佢咁多戰利品嘅 我發現咗一樣嘢.....就是我剛買俾妳的手信.....竟然被我在相中發現咗 .....係咪可以慳番唔駛俾妳呢
    [版主回覆02/10/2008 18:25:00]又未至於「愛上」,只係 Disney 入面,最可愛的只有 Stitch  哦…手信問題簡單啦,妳隨便搵件我冇俾我咪得囉!慳就唔可以慳架喇… 係喎,咁妳幾時俾我呢?又幾時出發呢?我要買呀!!
    仲有呀,妳 Sanrio 個 blog 冇位回應!?

    回覆刪除