2008年2月9日 星期六

05 夏の北海道(Day 9)

夢想之旅 ~ 第九天(札幌)              31-7-05

     這是旅程的最後一天了,心情也有點點失落 … 我們爭取時間,逛了時計台及日間的大通公園,然後買了手信,便回酒店執拾行李往撘 JR 到機場了… 

     到達機場將行李寄倉後,如釋重負,於是趁仍有少許時間在機場作最後衝刺!!



大通公園 ~ 城市綠洲,全長 1.5 公里,內有許多藝術雕塑及噴泉

我們吃了地道小吃 ~ 粟米 +馬鈴薯

在新千歲機場內買了兩個既豐富又美味便當 ~ 白老牛弁當及鹽燒三文魚丼

拖著一大車行李回到香港了!差不多是「兩o急去、七o返」的份量吧!!

最後一天的戰利品!


3 則留言:

  1. 咁快就寫完成個Trip, 犀利!

    回覆刪除
  2. 係呀,我日以繼夜咁趕工完成架! 有時都不得不佩服自己的效率呀 原來對住自己的興趣真係可以發輝自己的小宇宙架!哈哈!!

    回覆刪除
  3. 寶媽同寶爸24/4/10 12:35 上午

    睇返你哋呢個 Blog ,夏天嘅北海道真係好舒服;啲行李多得好誇張 ,有無 Overload 呀?
    [版主回覆04/24/2010 10:50:00]因為兩個都係細 o急(粉紅色及灰色),再加 Kitty 尼龍袋,共 3 樣野寄倉,而其他就 hand carry 呀 ! 所以冇 overload 囉

    回覆刪除