2008年2月10日 星期日

06 東京慶男友生辰(Day 1)

遊樂之旅 ~ 第一天(新宿)      30-4-06

     這次的旅程計劃得比較傖促,原本打算到泰國旅行的,因為某些原因,臨時決定改為去日本東京…又由原本計劃的五日行程,演變為今次的九日行程……

     總之,整個旅程都充滿意外、「驚」喜 …  且看後文分解……


到達成田空港,鴨嘴形子彈火車

新宿住宿 ~ 東橫 Inn (歌舞伎町店),找酒店足足找了超過 45 mins!加上約了男友的家姐,將代買的物品交給她…又一起四周找地方購買往箱根的 Free Pass…結果整個下午就這樣過去了…



約六時才處理完要處理的事,我們餓得發慌!!後來在 CURRY OPTY (海老咖哩飯、厚豬咖哩飯)吃我們遲來的午餐 / 晚餐!?


飯後逛了高島屋等大型百貨,及在歌舞伎町一帶閒逛後便回酒店了

今天暫時買住少少先啦!


9 則留言:

  1. 你呢篇一路都係得DAY1,定係無搬過來?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我搬晒過o黎架喇,但仲o係草稿入面,因為我o的舊 blog 的相片係原始大小、好大張的,所以要逐篇執過先出得街。所以唯有由較近的年份逐個遊記執,而家只執晒12、11及10 年呢 4 個遊記出o左、09 年的執緊 ::_2130 ::_2061 如果你趕住睇 06 年既既東京遊,我嘗試早o的執o左出o黎先既

      刪除
    2. 唔洗急,你按自己schedule就好。我見有“湘南”遊記,入去看看偷師。

      刪除
    3. 巳執好晒出街喇 ::mm2374

      刪除
    4. 咁快趣!::kk3222

      刪除
    5. 以前後生女冇咁長氣,相片少字更少,所以快好多 ::oo2051

      刪除
    6. 路人甲: Ricky san 後生好型仔呀 ::cc7213

      刪除
    7. 看相Rickyさん好像over六尺。::ee5050

      刪除
    8. 居然有人讚佢靚仔 … ::_379
      Ricky 只有 5 呎 8,佢話喎,因為我特別矮小,所以顯得佢特別高o者 …… ::mm2391

      刪除