2015年4月27日 星期一

東京手信 from「 姑姐s」

     Ricky 的兩個妹妹在復活節時去了東京探望家姐及兩個姨甥仔,也順便幫我買了些嬰兒用品,回來後原來還有一大堆手信給阿 B 的呢 ! 真的謝謝呀 ~ 要代阿 B 多謝「姑姐s:-* 


>:D< 


我和 Ricky 的手信 ;)) 


阿 B 的手信 :-O 由 3 個月至 1 歲、每個階段的衫仔也有,真的很全面呀 ! 重點係居然俾姑姐s搵到中間紅色那件「Love my Auntie」的衫仔呢 ! :))


代阿 B 買的戰利品,主要都是初生的衣物,全部都只是 ¥10156,超抵呀 ! 而且絕大部份都是 Made in Japan 的 :-bd 


這對鞋仔好搞笑 :)) 質地也非常軟熟的呢 ! 

7 則留言:

  1. 哇哇哇~好多禮物啊!BB萬千寵愛在一身~❣

    回覆刪除
    回覆
    1. 蝦子餅兩個妹妹好似仲興奮過我,不停為阿 B 張羅所需物品呢 ! :))

      刪除
  2. 等我又去睇吓有冇靚靚B女衫執番套送俾鼠B先 ;))

    回覆刪除
    回覆
    1. 我代契女多謝你先::ee5068

      刪除
    2. 多謝豚媽同契媽 ::mm2291

      刪除
  3. 咁多件都只是買左¥10156,超抵呀 ,最緊要是質料好呀,BB咁多衫仔,一定要幫她/他扮靚靚啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度 95% 都係 made in Japan,都只係一萬円左右,真係好抵 ! 好想親身去掃貨 …… 其實女仔真係會買到破產的 >:)

      刪除