2015年4月12日 星期日

2014 九州、中國.夏の家族旅行 (Day 5) ~ PartⅠ~ 太宰府

Day 5 (17-7-2014 ~ Thu ~  ~32 ℃) 

行程 ~ 九州(福岡)

     由於訂房時,三人房的 package 是包早餐,而二人房是沒有包早餐的,所以我們加了 ¥1000@ 的兩人早餐,早餐地點環境不錯,款式也算多,尤其是茶類有十多種可供選擇






有不同的紅茶、綠茶、花茶和果茶選擇,但就好像沒有最普通的英式紅茶,因為我們其實都只是想要杯紅茶來沖奶茶 :P










昨晚太黑影得不好,補影酒店相一張

     吃飽早餐便到今天唯一的景點 ~ 太宰府,通常每次旅行我都會有逛神社的行程,除了神社是日本不可或缺的代表之外,我還很喜歡買御守的呢 ! 加上太宰府以祈求學業出名,最適合帶同表妹來參拜一下

太宰府資料 (摘自網上資料)

     始建於1591年的太宰府天滿宮(相等於文昌廟),建於學問之──神菅原道真之墓塚上,故是天滿宮的總壇每年大考時期,各地有多参拜者前合格、學業有成菅原道真是日本家喻戶曉的學問之神。這位大文豪5歲便能作詩,憑着博學多才加入政壇,並被朝廷重用,後來天皇退位,道真被政敵迫害,被貶至九州,58歲時抑鬱而死。

     菅原道真出名愛梅,離別京都之際,寫下與庭園梅樹道別的詩句,這份愛梅之情延續至今,因為主殿旁有棵名為「飛梅」的梅樹,這棵怒放的孤梅,傳說因太思念主人,由京都飛至太宰府,扎根於菅原道真墓旁,故名為飛梅。



一到達太宰府站,周圍都可看見梅花的標記






這裡有間一蘭,本來打算午餐來這裡吃,但原來這間分店只提供外賣,所以最後還是回博多才吃



     來太宰府的另一個原因,就是這裡有很多適合我的 shopping 點,全部集中在一條上,十分方便好逛 >:) 








↑↓ 有 ck 鼠呀 !! 可惜要一 set 售賣的 :(




     也吃吃地方名物 ~ 梅枝餅,還不是紅荳蓉煎餅一個 ? 不過新鮮即製的,辣辣的都幾好味









這兩間店有很多和風精品賣,好靚的 ! 不過樣樣都靚,買不了那麼多,只買了少許,其餘的影相算了




這些季節掛飾,全部都超靚,但一買起碼想買晒四個季節加節日款式,所以最後都忍手了 ~X( 

     然後到龍貓店 ~ 又是款款都靚,唯有只買了條方巾仔就算 (突然覺得自己忍到手好叻 :)))





有免費冰沙咖啡試飲,透心涼,正 ! :-bd 

Shopping 了一輪,終於行到太宰府入口 :P




↑↓ 聽說撫御神牛的牛頭會變得聰明 …… 爸爸說他已經夠聰明了,如果聰明的人會越摸越蠢的 =)) 



太鼓橋




心字池 ? 




     Ricky 見有一班幼稚園學生在玩沙,走了過去影相 ~ 



又到潔淨時間 ~ 










埋頭揀御守中,想找那個日本唯一的「航空安全御守 :D




↑↓ 我們看見有兩款許願繪馬,便鼓勵表妹也寫一個許願,我們當然是想要下圖那款「合格御禮啦,但原來這款是期間限定,不知是入學禮還是考試季節才有的,所以只好買上圖那款許願好了









傳說中的「飛梅」~ 




     逛了約兩個小時便離開了,臨離開前爸爸買了支梅酒,我們也買了些柚子蜜




↑↓ 在月台看見這輛太宰府觀光列車「旅人,不過我們因班次夾不到,所以沒有撘呢 ! 8->  


     回到博多,便到天神西通り店吃一蘭拉麵,一蘭在香港開了分店那麼久我都沒有去吃過,今次來到發源地,當然要吃吃吧 ! 



選擇天神西通り店,是因為這間有長方形盒 (釜だれとんこつ,有田焼の器) 盛載拉麵的





     一蘭給我的感覺還不錯沒什麼特別的驚喜,因為湯底對我來說是濃了一點 (我選了普通的濃度),我還是喜歡一風堂多一點 :-? 

     但兩老感覺一般 (已替他們選了較淡的湯底),其實我這才發現,其實他們對吃拉麵當正餐是不太喜歡的,難怪之前他們對屋台的食物感覺一般呢 ! 

     吃飽後,我們想一間名為 Mina tenjin 的商場內買沐浴露,距離來回也要 4o 分鐘的,所以為免他們跟著我們頻撲,我們先安頓家人在 M 記休息



↑↓ 就是這間「House of Rose」,上次在秋田買過一枝超香的蜜瓜味沐浴露,我和 Ricky 都超喜歡,所以打算來添置一些回港,可惜今次沒有出蜜瓜味,我們便買了桃味和西柚味的試試,也很香噴噴的呢 ! :x 



還有 Winnie the Pooh 系列的 

26 則留言:

  1. 日本真係有「航空」安全御守?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀 ! 之前呢篇戰利品篇有影到的 (中間藍色果個,背面是金色的) ~ :D
      http://ckfamily-travel.blogspot.hk/2014/08/2014_20.html

      刪除
    2. 嘻嘻, 原來我都有留言講過, 老人痴呆咗添 #-o

      刪除
  2. 太宰府嗰條shopping街俾我感覺有啲似湯布院,豚媽好奇,麻煩搵次影齊哂你啲御守嚟睇睇! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得太宰府條街似湯布院呀 ! 又似輕井澤,所以一見到呢類悠閑得o黎又有好多精品 shop 既街道,我就一定要 plan 去的了 :))
      影齊哂啲御守係有o的困難,因為全部細細個,又分散o左o係唔同o既櫃桶內,唔知搵唔搵得齊,遲o的試搵o下先 ;))

      刪除
  3. 條街我覺得似柴又帝釋天參道。

    不過太宰府闊好多,以前行之前係唔食早餐去掃小食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 柴又帝釋天參道我未去過,連個名都未聽過 :P
      不過剛上網睇過,柴又帝釋天參道好似多小食好多,但就冇太宰府咁多精品店可以 shop

      刪除
  4. 原來日本拉麵都有外賣!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,我都未試過叫外賣拉麵的,因為唔知有冇,而且又唔識溝通,所以o係日本真係未試過叫外賣的 :-/

      刪除
    2. 出前一丁唔係就係外賣拉麵咩?

      刪除
    3. 日本的出前一丁外賣 ? 唔明 :-/

      刪除
  5. 早講有航空安全御守麻, 我一隻都無留意到, 激死:-w
    隻神牛我都唔記得摸佢就乜:)) 只知應該有運行咋=))

    回覆刪除
    回覆
    1. 航空安全御守? 有咩... 我都想要喎, 邊度有得買??

      刪除
    2. Kitty:點早講呢 ? 好似你去九州先o架喎,果時我連九州都冇諗過要去
      是但啦,總之摸o左有好處,就係咪都摸o左先、摸勻全身就包冇錯啦 ! :))

      刪除
    3. 蜻蜓:航空安全御守咪就o係太宰府入面o的御守攤檔度入面有得買囉 ! L-)

      刪除
    4. 我諗住係你去之前已經知有得買, 所以咪叫你早响囉:))

      刪除
    5. 出發前搜集資料時見到人地個遊記有講,所以去之前係知道的,但唔知你都有興趣嘛,我諗起你就淨係諗起 Hello Kitty 同 Stitch 咋 ! ::_359

      刪除
    6. 我對御守, 繪馬一向有興趣, 你唔見我行親神社都買一堆咩::_359

      刪除
  6. 我屋企個老人家即我老豆~都係唔喜歡拉麵(佢去過4次日本)~
    不過我發現我同老公去日本都係極少食拉麵...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗傳統中國人都係習慣要食飯的,好似我地第一日去食多牛燒肉咁,佢地都習慣要叫兩三碗飯食的
      我同 Ricky 都係喎,去親日本都唔會特別搵拉麵食,但冬天天寒地凍時就間中會想起拉麵o勒 !

      刪除
    2. 我最唔鍾意就係食飯, 可能我唔係中國人::cc4127

      刪除
    3. 我都唔鍾意食飯的,最好就係食 buffet,唔洗食飯的 :))

      刪除
  7. 終於睇到多啲太宰府周邊設施嘅介紹。好多次睇旅遊書都覺得嗰度又係神社一間。下次行下先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 旅遊書的資料真的有限,而家好多時都係靠上網搵資料及睇其他人的遊記搵料o架咋 !

      刪除