2015年4月25日 星期六

懷孕艱辛路

     自從 2011 年去完立山之旅後,感覺上最恨去的地方也去得七七八八了,便有了生小朋友的念頭 8-> 

     之後的每次旅行,有許願機會的時候,都會許下同一個願望;遇見可愛嬰兒用品時,都會忍不住買一兩件 ……

     但這期間,經歷了兩次失敗,痛心之餘,感覺真的很無助,眼見身邊的人誕下一個又一個的小生命,像很輕易一樣,但為何對我來說,偏偏這樣艱難 ? 

     第一次之後,雖然痛心,但也只好快快振作起來;第二次,傷痛減輕了,但原來心仍是會痛的,只是不敢表現出來,因為第一次之後, Ricky 怕我傷心亦傷身,已經不願意再嘗試的了,好不容易說服了他,終於第三次機會來了 …… 


(攝於 21/2)

     為了這次可以好好休息,我向公司申請了 3 個月的假期,希望可以為了他/她做點事除此之外,其他的什麼計劃都不敢,不敢多想 …… 到了個多月前才開始手忙腳亂的添置家具和張羅嬰兒用品

     沒有想、沒有計劃,不是媽媽不愛您,只是真的有點怕,每天都在數著、期待著下個星期的到來,來證明您又大了一周 …… 現在放產假在即,容許我(盡量)簡單記錄回這幾個月的歷程吧:

 懷孕初期 (0-12周) ~  
     踏入第二個月,身體強烈感到不適,無論看見、嗅到任何東西都想嘔,吃不到東西,頭到幾乎只能躺在床上,連客廳都出不到,基本上只能吃到蕃薯糖水 -_-" 但有時也會有點自虐地想:寧願繼續這個狀態,起碼讓我知道這是「您作怪,證明「您還安好 8-> 
     叫做運一點的是,在最不適的時候剛開始放 no pay leave,可以休息,要不然真不知道怎樣返工

 懷孕中期 (13-27周) ~  
     別人說的穩定期,是最舒服的階段,在 17 weeks 時明顯的感覺到胎動了,感覺很奇妙。每天最享受的便是坐定定的隔著肚皮撫摸您 
     5 個月大了,也正式回到工作崗位,慶幸返工也沒有特別辛苦,只是少了時間去摸肚皮 :P 之前檢查時一直以為是 boy,Ricky 仍抱一絲希望地說未到最後一刻都未知的,結果照結構時,說是 girl … yeah ~ 皆大歡喜 ! <:-P 

 懷孕後期 (28-40周) ~ 
     終於踏入懷孕後期,私家產檢一直都比較少去做,Ricky 常說在政府已經做了檢查、照超聲波、照結構,覺得沒有需要去私家診所再做 …… 好,就不做吧。
     但到了照 3D,我真的很想望一望您,所以當 Ricky 說不照時,不知怎的,我的情緒突然失控,可能覺得這些月來都沒有替您做過些什麼作為紀念,沒有張像樣的超聲波照片、沒有照結構的相片和報告沒有影懷孕照片 …… 結果終於去照了 3D,雖然價錢昂貴得來您又不合作 (平時就日郁夜郁,去診所那天的 3 個小時都在「扮瞓覺」:-w ),最後只肯露半邊臉仔給我看,但也很開心呢 ! 

     今天開始放產假了,雖然不捨得您在肚子裡「擠來擠去的感覺,但仍然很期待可以快點見到您,因為只有親眼看見您出現在我的眼前,我才算真正的放心

BB,希望您順順利利,健康平安地出來見爸爸媽媽呀 ! [-O> 

50 則留言:

  1. 回覆
    1. 證明我估得啱喎 ::_382

      刪除
    2. 預產期? 會喺那裡生?

      刪除
    3. 多謝 ! 係呀,你估中o左呢 :D
      預產期係 5 月 12 日,會喺 QMH 生,因為我o的 record o係晒 QM,所以未有之前醫院都建議我 QM 生的

      刪除
    4. 好快喎, 仲有兩星期咋, 預祝順順利利, 唔好咁緊張, 盡量放鬆就得嘞 ::_1560

      刪除
    5. 多謝,暫時都未緊張,因為唔去諗有幾痛住就唔識緊張o架喇 :))

      刪除
  2. 恭喜Ck當媽媽✺◟(∗❛ัᴗ❛ั∗)◞✺ 恭喜呀恭喜♬೨̣̥
    幾時預產期呢?
    Sorry ~ 我睇錯日期,所以delete 了

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒 ~ 預產期係 5 月 12 日呢 !

      刪除
  3. 恭喜晒啊!! 媽咪同BB都要加油啊!!

    回覆刪除
  4. 恭喜你呀﹗心情要愉快呀,等寶寶來到這個世界﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 ! 為o左保持心情愉快,近幾個月都發少o左脾氣,哈哈 !

      刪除
  5. 恭喜晒~
    當bb健健康康出來見爸媽時,所有辛苦過程都會忘記晒^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 ! 我唔怕辛苦,只係可能比別人多了份擔心,幸好阿 b 暫時都算生性,這段期間都唔算陀得辛苦

      刪除
  6. 恭喜晒!預祝鼠媽媽同鼠BB健康快樂 :))

    回覆刪除
  7. 恭喜! 恭喜!
    其實結咗婚一段時間都係差唔多要生BB,唔開心嘅事唔好再記住,開開心心迎接小生命,等佢大D可以一家三口去日遊

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 !
      當初結o左婚好幾年都冇諗過呢個問題,但到o左某個階段思想就會改變的了。係,冇諗上 playgroup,但已經期待緊帶佢去遊行 :))

      刪除
    2. 好似你上邊提到當身邊的人誕下一個又一個的小生命,自不然就會諗到依個問題,BB出世後又大家又可以有共同話題了
      打錯字? 應該係去旅行呀....:))

      刪除
    3. 係呀,係旅行先o岩,打算佢一識行就帶佢去旅行 :))

      刪除
  8. 放心~ 一定會一切順利! 我都好期待快D見到契女呀::cc4127
    好想睇住3D相先::cc9006

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀 ! 我冇俾你睇咩 ? 一陣俾你望下個大鼻妹 =))

      刪除
  9. 恭喜哂!第日去日本要去多個地方,睇小朋友的東西.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 ! 係呀,又有藉口逛 shopping 了 >:)

      刪除
  10. 恭喜哂。戥你高興。加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 ! 我同 bb 都會加油的 :D

      刪除
  11. 太好了, 恭喜恭喜恭喜恭喜恭喜 )))))
    你地要保持開開心心去迎接BB, 挑選BB用品又發揮你強項, Ricky比心機做莊漢攞回家, 苦力靠晒佢, hahaha
    幾年後你的遊記變了3人行, 又開心更有趣

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀 ~
      而家都已經睇o岩唔少 BB 衫同用品,只係盡量唔敢買咁多住,怕買太多著唔切呀,但其實之前買買埋埋已經唔少了 =))
      唔洗幾年後咁耐,打算佢一歲左右識行識走就可以帶佢去旅行了 >:)

      刪除
  12. 恭喜!恭喜!祝BB順順利利出世,你和BB都健健康康

    回覆刪除
  13. 恭喜你!希望一切順利!媽媽BB都要加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀 !
      熊貓仔而家識行識走,係時候去旅行喇 >:)

      刪除
  14. 恭喜恭喜。
    睇完呢一整篇,就發覺唔止做媽媽是偉大,做一個孕婦都已經是很偉大了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 ~
      根本 BB 由未出世已經有好多o野要擔心,到出世後條路先漫長呀 ! 所謂養兒一百歲、長憂九十九 …… 所以長遠o既都係唔好諗住 :D

      刪除
  15. 見證住你一次又一次的希望和失望,終於等到你肚子隆隆的一刻,希望未來再有無限次機會再約你一家三口在我們的唉也鄉下齊齊食晚餐睇祭典😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好期待佢識行時一齊去旅行的日子,大家都成日返鄉下,要約埋食飯唔難o既 :D

      刪除
  16. 估不到你一出這種blog已經是去到懷孕後期~~~終於進入最後直路~
    放得產假你應該過多唔夠兩星期就應該生得~~祝你順利

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前一直都唔想亦唔敢太早去打點 bb 的事情,所以都係個幾月之前先開始買佢o的用品,而且我想整齊o的、完成晒個遊記先,所以之前唯有密密清遊記
      多謝呀 ~ 你都要努力,等你的好消息 :D

      刪除
  17. 恭喜你踏入人生另一階段,這是上天送給你最好的禮物,我在此衷心地祝福你們一家幸福快樂‧你倆公婆喜歡旅遊,下次將會有新成員加入,這個旅遊blog便更豐富了‧

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀 ~
      以前見你地帶住兩個女、一家人去旅行,熱熱鬧鬧咁都覺得好開心同幸福,希望自己好快都可以好似你地咁啦 ! 8->

      刪除
  18. 而家先睇到你個 post,恭喜恭喜!! 應該就快生喎,祝一切順順利利,加油!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀 ~ :-* BB 剛剛上星期出世了

      刪除
  19. 雖然係遲左,但我仍然希望分享你的感動,BB係肚裡的感覺好奇妙,大家經歷有點相近,也很珍惜和慶幸小B在肚裡的作怪行為,因為那是無比的感動,儘管BB生世後那些回憶和不適仍然是美好的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就是經歷相近,所以最能明白大家的感受和感動。阿 b 在肚子裡的時光,一切奇妙而又珍貴,就是怕自己記憶有限,更加要將所想所感好好記錄下來,留待閑時可一看再看、再三回味 8->

      刪除