2015年4月1日 星期三

2014 九州、中國.夏の家族旅行 (Day 4) ~ PartⅠ~ 重遊嚴島神社

Day 4 (16-7-2014 ~ Wed ~  ~31 ℃) 

行程 ~ 中國(宮島 → 岡山 九州(福岡)

     早上吃過旅館的早餐便往嚴島神社參觀,我們選擇在宮島住一晚,就是為了方便第二天早上可以看埋潮漲才離開,不過我們為了遷就之後的行程,所以比上次提早了離開宮島,潮水還沒有怎麼漲呢 ! 

     日式和洋式的早餐也選了各一半,每樣都試試嘛 ! 


旁邊的食物可自取,但自己那份都吃不完了,所以只取了茶包沖奶茶 :D

日式的 ~ 





洋式的 ~ 





又有粟米湯,正 ! =P~ 



本來只想替爸媽影張相,但職員見我們影相,熱心地幫我們拍合照,thanks ~  :)

     吃飽便往嚴島神社,不過今次影相不多,因為上次影過了,所以懶影,哈哈 ~ 如有興趣看潮漲後的神宮,可看回舊 blog ~ 2013 東北.北海道夏祭 ( Day 2 ) ~ Part Ⅰ ~ 海上神宮 :))





↑↓ 看 ! 潮水還未漲呢 ! 根據潮汐漲退表,11am 左右才開始潮漲,所以現在還可以看見地面



(2013 年攝)








爸媽玩「洗手」都玩得咁開心 :-? 



     用了一個多小時參觀完畢,要離開了 ~ 


原來鹿的 pat pat 像心形的 :))


10:40am 離開時,水位才開始上升




4 則留言:

  1. 哩間旅館唔錯播,睇埋早餐更加要加分!抄低先,朝早嘅嚴島神社好似少好多人,感覺可以行得舒服d!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以o係宮島入面o既溫泉旅館o黎講,呢間都唔算貴,膳食都好 ok
      可能好多人遊宮島都係即日來回,唔多人會住宿的,所以早上遊人唔多,好清靜 :-bd

      刪除
  2. 個早餐都真係要讚下噃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以平時見開o既日式早餐o黎講,都算幾豐富的了,最正都係有洋式早餐選擇,都係多士奶茶o岩我多o的 :P 仲有好味粟米湯呢 !

      刪除