2015年4月15日 星期三

2014 九州、中國.夏の家族旅行 (Day 5) ~ Part Ⅱ~ 海の中道海浜公園

Day 5 (17-7-2014 ~ Thu ~  ~32 ℃) 

行程 ~ 九州(福岡)

     今晚會入住海の中道海浜公園的酒店「The LUIGANS」,4:45pm 在博多附近有酒店的迎送巴士接送住客的


車程約半小時


大堂入口有 free drink


     這間酒店全都是一泊朝食的,餐廳方面有 5 間可以選擇,包括洋式餐廳、鐵板燒、日本料理、BBQ、Cafe Bar。我和 Ricky 有考慮過吃鐵板燒,但鐵板燒都是一 set set 的,怕家人未必合口味,而且免得他們坐在鐵板 bar 檯前會很拘謹,所以最後還是決定吃西餐好了


↑↓ 大堂前便是餐廳「The lounge on the water」,亦是我們今晚晚餐的地方


(官網圖片)


(官網圖片 ~ 餐廳外)

     我們辦妥 check in 手續便上房,一打開房門見到房間光潔明亮,很是舒適,大家都很喜歡,從露台望外面的風景更是心擴神怡,我們見天色還很光猛,決定下去散散步才去吃晚餐 L-) 




     其實這間酒店的其他房間也都很漂亮的,不過五人的家族房就只有兩款房間可供選擇


 (以上圖片摘自官網)



多麼開揚的景觀 8-| 








酒店外的泳池,可惜我們入住的時間未開放,再過幾天便會開放的了

例牌的大合照時間 ~ 






夏天限定的 BBQ,不過我們對於夏天 BBQ 興趣不大,太熱了 [-X  但日本人卻是很喜歡在夏天 BBQ 的 :-? 


酒店外觀


很喜歡這張相片,有時自問都很少和爸爸談天,好像沒什麼話題一樣,幸好 Ricky 健談,能陪我爸爸多談天,好像能替我減輕一點點的內疚一樣 :P





     影相影得興起,我和 Ricky 說起當年我們影婚紗照的 post,即席示範過後,要求家人都擺這個 post 影相,搞到大家都哈哈大笑 :))





     影過相後,我們沿沙灘圍繞酒店外圍逛了一圈,然後回酒店稍作休息便去吃晚餐了


這裡可買票乘坐遊覽船的





水旅館外





酒店正門



公園的入場卷,另外還有酒店附送的優惠卷,包括 welcome drink 和 ¥2000 晚餐 coupon

     餐廳「The lounge on the water」的大玻璃窗,可看到廚房的運作 ~ 詳細食物名稱忘記了,都是每樣叫一點,有前菜、餐麭、小食、意粉、意大利飯、煎魚、燒牛肉、甜品咁啦 ! :D

















     這一餐味道很好,只是份量較少,雖然明知家人未必夠飽,我本想再叫點什麼的,但他們不停說夠了夠了,所以還是算了,回房間吃水果吧 ! ( 還有媽媽在回到博多時,看見有 Mister Donut,又買了幾個她喜歡的那款 donuts,所以也不怕會肚餓呢 ! ),結果我們吃白桃又真的吃到滿肚子水,很飽 ~ 滿足 ! ;)) 


↑↓ 今天的戰利品 ;)) 唔算多 o丫



15 則留言:

  1. 哇~酒店超靚,第一次見吊扇,有似沖繩/馬爾代夫感覺~哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間酒店係 spa & resort,所以有渡假酒店的感覺呢 !

      刪除
  2. 其實5人房得一個洗手間用起嚟係咪唔太方便呢....我哋有時3個人輪住用都幾花時間,除咗溫泉酒店,因為唔會响房間沖涼

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係 Deluxe Twin 拎走沙發加床? 最抵死係唔夠位要疊高啲杯, 咩都塞 5套都幾搞笑.
      不過你地寧願同一間房熱鬧啲都唔想分兩間啦.

      刪除
    2. 五個人天真系有dd 唔方便 . . . .
      男人的對話 . . . ricky 好正 !!

      刪除
    3. 好少見小肥嚟搭訕,好懷念小肥以前經常去每個blog擔櫈仔嘅日子,哈哈...

      刪除
    4. 3J:我地最初都有諗過咁多人用一個洗手間唔多夠,但都比想象中 ok,因為同家人去旅行通常都比較早返酒店,一返到去我地就會叫兩老沖涼先,我地平時夜訓的就遲o的沖都 ok o既,而且我地一般沖涼都唔算沖得耐果種。當然最好彩係冇需要爭廁所o既情況啦 ! :P

      刪除
    5. jokelib: 係喎,我又冇留意到o的杯疊高o左 :P 我諗係 Deluxe Twin 吧 ? 可能日本一般都唔會咁大班人住一間房 ? 我見就算住 house 果o的獨立屋都係得 4 張床,一係就分兩間房,就好似一般商務酒店的三人房,咪又係推埋兩張床再加張臨時床 !
      昨晚住果間商務酒店我地都試下訂兩間房,但大家都似乎喜歡一班人住大房多o的

      刪除
    6. 小肥:男人的對話總離不開波經馬經……以及訴苦 (對另一半 :)))

      刪除
    7. "好懷念小肥以前經常去每個blog擔櫈仔嘅日子" x 2

      刪除
    8. 蜻蜓:Me 2 啦 ~ 可能而家小肥忙o左,佢個 blog 都打少o左字同回應啦 :-?

      刪除
  3. 呢度有dolphin show睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀,就好似我地o既 Ocean Park 咁

      刪除
  4. 日本夏天的夜晚幾涼丫~我覺得都ARM BBQ~
    呢間應該是渡假式酒店吧~如果是我地應該會一早CHECK IN然後龜在酒店XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本的夏天雖然唔算好熱,但都唔係太涼,我都係喜歡秋涼先 BBQ,免得對住個火爐食到一頭汗
      呢間係 spa & resort ,咁應該是渡假式酒店啦,我地已經比以往預留多o左時間在酒店的了 :P

      刪除