2015年4月5日 星期日

2014 九州、中國.夏の家族旅行 (Day 4) ~ PartⅡ~ 再來白桃狩

Day 4 (16-7-2014 ~ Wed ~  ~31 ℃) 

行程 ~ 中國(宮島 → 岡山 九州(福岡)

     上年和 Ricky 去「桃茂実苑」玩白桃狩雖然熱到傻 (35℃) ( 都係懶得就懶,詳細去果園的路線及圖片可看回舊 blog ~ 2013 東北.北海道夏祭 ( Day 1 ) ~ Part Ⅰ~ 白桃狩 :))),但我們對那清甜多汁的白桃依然念念不忘,今次就一於帶同家人體驗一下摘水果,順便也給我們回味一下 8-> 




↑↓ 岡山駅內賣物店




在 12 號車站撘巴士



     上次我們來摘水果是「walk in」的,今次我們在香港時,見「桃茂実苑」可以預約摘水果的不同 plan 和種類,所以便預先在網上預約了 (¥1600 ~ 摘桃兩個+試吃兩個,比上年加價了 ¥100)。幸好今次有預先預約,因為到達「桃茂実苑」後,才發現今年只接受已預約了的才可以摘水果,可能是因為上年太多旅行團及遊客來摘摘桃在 13/8 便終了,所以改為預約制免得大家去到白走一趟呢 ! 


今次接送到果園摘桃的車子和上次的不同,所以又影下先,但搞笑的司機見我影相便擺出不同的 post 逗我們笑 :))

     到達果園先挑選紙盒用來盛載白桃,今年有兩個款式選擇呢 ! 家人去摘桃,Ricky 便忙於替他們影相,他說我們上年已影過了,所以沒有替我影了 …… :-w 沒所謂吧,我也懶得影,我便忙於在各人的盒子上寫上姓名,看看我們誰人摘的白桃最大最靚 :D











大合照 ~ :D





↑↓ 摘完桃來到屋棚,就是吃我們最期待、從雪櫃內拿出來的冰凍白桃哦 ~ =P~ 




我們試玩一次上年職員教我們的切白桃方法後,然後還是整個拿上手中咬感覺最爽 ! :)) 家人都吃到讚不絕口呢 ! :-bd 


果園內的青提子棚,好大粒好飽滿哦 ~ =P~ 



對面山的巨大白桃標記,好可愛 ! 可惜我們的相機 zoom 得唔夠遠 


這箱抵呀 ! 只是熟了少許,但店員很老實,說如果不是今晚吃的話,建議我們不要買了


↑↓ 又要吃多次真材實料的桃肉雪糕 :-bd 


     摘完水果見時間尚早,便決定撘早一班巴士岡山駅,我們行到巴士站時已經有一大大約有卅多個小學生在站前等巴士的了,我們便企在一旁一起等

     當巴士來到時,成班小學生預備上車,我們也跟在後面排隊,但突然其中一個小學生 (班長/組長?) 大聲說了句不知道是什麼,然後全部小學生讓開了一條路給我們先上車,我們不好意思又不懂表達,唯有連聲謝謝地上車,日本人的國民教育真的好得沒話說,香港的 …… 算了吧,只能說一代不如一代 [-( 



↑↓ 便是這班可愛的小學生了


14 則留言:

  1. 啲白桃睇見都流晒口水 :P
    我都有試呢個切桃方法,真係得架 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. o的白桃真係好清甜多汁,尤其是夏天雪凍食,簡直食到停唔到口 =P~
      呢個切桃方法得呀,不過最後都係忍唔住要成個咬 :))

      刪除
  2. 呢輪好乖好勤力喎, 一篇又一篇^^
    日本小朋友自小養成良好品德, 好野值得表揚, 掌聲....
    咁多桃好吸引呀, 真係睇到眼金金

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢輪趕工嘛 :D 仲好講,你就懶o左好多喎,另一邊都打完晒好耐喇 B-)
      日本o的公文教育好,香港o的老師都有教,但好多都唔聽教、會發脾氣、駁嘴駁舌……
      就係o的桃太吸引,所以要 encore =P~

      刪除
  3. 摘桃同outlet, 上次嫌路程轉折,最終去咗倉敷outlet。睇咗你呢篇,睇嚟要plan下摘桃嘞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多果園位置都較遠,多數都係自駕先去到,呢間算係容易去的了,你下次去開岡山附近,真係可以好好考慮一下去呢度摘桃呢 ! L-)

      刪除
    2. 試過摘提子同士多啤梨,其實係好飽㗎。所以摘桃限住幾個,都幾好。

      刪除
    3. 我都試過摘提子,不過食得唔多,志在玩下,反而就真係未試過摘士多啤梨
      摘白桃最正係有幾個 plan 俾你揀,有得揀揀兩個 + 吃兩個、亦有吃白桃放題的,所以都幾彈性

      刪除
  4. 白桃真係好正﹐可惜我次次去都唔o岩時間

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就真係要安排一次去摘桃喇,包你食過番尋味 =P~

      刪除
  5. 我屋企果件可惜對摘水果無興趣~我提議佢今轉摘草莓~
    佢話最後實變成幫我在影摘緊草莓的照片而拒絕(因為一般只有半小時)XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 好搞笑,我發覺有好幾次我們都在同一時間o係對方的 blog 內留言 :))
      乜原來摘草莓一般只有半小時咁少 ? 咁你下次搵一間可以摘耐o的o既農場,等佢冇藉口唔同你摘水果,或者摘其他水果囉,好似呢間摘桃的,沒有限時間的呀 ! B-)

      刪除
  6. 我like嗰位搞笑司機,笑容俾足100分!摘士多啤梨我就試得多,反宜桃未試過,搵次要去試試摘,農場包埋接送?幾好喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見人摘士多啤梨就見得多,但自己就未試過,因為我比較少冬天去旅行,去過兩次冬天都只係掛住 plan 睇雪睇冰,完全冇諗過摘水果呢樣野添 :-?
      接送只包在店鋪至果園o架咋,o係 JR 站係要自己撘巴士去到綠色果座直營店店面 ( 呢度係收錢、賣桃、賣雪糕及物產),然後就有車車你到果園摘桃,距離幾分鐘就到

      刪除