2015年5月1日 星期五

4 月敗物

     雖說現在行動不方便,但多得資訊發達和各方魔鬼好友的幫助,要敗的話還是有很多東西可以敗的 >:) 


好美的 LC French Pastel 系列 5 小花碟 ~ $490,其實這已是 1 年前出春夏產品,不過當時沒什麼感覺,所以沒買,現在越望越靚,最終都是忍不住買了回來 ;)) 


↑↓ 又是在網上發現的靚碟仔 ~ 5670 ($375),櫻花圖案的豉油碟簡直一見鍾情 :x 通知了 Kitty 之後,她效率奇高地迅速訂購了  :)) 和 Kitty share 了粉紅和白色各一隻



Blog 友看過我在宮島的郵筒仔後都很感興趣,但這是開戶才有的禮品,結果都給 blog 友豚媽媽搞掂了 ,勁呀 ! =D> 郵筒仔共有 10 隻顏色,我只要了兩款 (¥1500 ~ $98@),如果想睇晒 10 隻色的實物相片,請移玉步到豚媽媽的 blog 啦  :D

16 則留言:

  1. 厲害呀, 郵筒好靚好得意, 行動不方便絕對影響唔到你購物的力量, 好彩現今科技發達^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係已經買少o左架喇,都冇買煲 [-X 冇辨法啦,呢個世界太多靚野 >:)

      刪除
  2. 櫻花圖案的豉油碟好靚﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,所以咪一見鍾情、唔買唔得囉 :x

      刪除
  3. 櫻花碟好靚,你地會再訂嘢嗎?好想要

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 ~ 連你都毒埋,真係唔好意思 :)) 訂唔難,但未夠一萬円要計埋國內運費,好似 700 円,等我問下個 friend 先 ;)

      刪除
  4. 回覆
    1. 5 小花前一排在網上都仍然見到有人放售,唔知而家有冇了

      刪除
  5. 好彩你叫啲人去我度齋睇相唧!唔係個個𢲡¥1500埋嚟叫我幫佢訂郵筒就真係唔知點算好嘞 :)) BTW 你先係魔鬼,放張郵筒相嚟毒我 >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心,如果我叫人過去你度訂郵筒,就唔會叫佢地拎 ¥1500 咁少,而係 ¥2500 啦 ! :D
      我唔介意做魔鬼同識多o的魔鬼朋友,咁先可以齊齊敗家o架嘛 ! :))

      刪除
    2. 啲錢留番嚟俾個B啦, 幾百萬養一個架!! from: 天使朋友 >:)

      刪除
    3. 我已經冇買 2 、3 仟蚊個o既 LC 煲啦,況且聽講好多人留番o的 LC 俾個女做嫁妝的 >:) 分分鐘我而家就要慢慢幫阿 B 儲定呢o的 LC 嫁妝添呀 ! =))

      刪除
  6. 櫻花豉酒碟好靚呀!! 邊度有得賣? 有無 link?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻 ~ 又做o左魔鬼添 :P
      櫻花豉酒碟o係樂天有得賣,但間店鋪要買滿 ¥18000 先有得免國內運費,仲未計寄番香港的運費呢 !
      我上次是和朋友夾份,然後由她訂購的的,所以如果你真係有興趣, 可以直接到 Kitty 的 blog 內詢問她的 :
      http://kittystitch626.blogspot.hk/2015/04/blog-post.html

      刪除
  7. 回覆
    1. 全部都好靚,簡直係愛不釋手呀 :x

      刪除