2015年4月9日 星期四

2014 九州、中國.夏の家族旅行 (Day 4) ~ Part Ⅲ~ 豐丸水產

Day 4 (16-7-2014 ~ Wed ~  ~31 ℃) 

行程 ~ 中國(宮島 → 岡山 九州(福岡)

     離開岡山後,往三原駅轉車回褔岡,由於轉車時間緊密,所以今天是沒有午餐時間的,之前打算買便當在車上吃便好了,但家人都說不肚餓,而且還有昨晚的飯團,所以便由得他們吧 ! 



     現在撘早了一班車到三原,才發現原來是沒有較早的班次回褔岡距離回福岡的 JR 還有兩小時。雖然現在只是 5:50pm,但既然沒有車,那一於出三原走走,看看有沒有合適的食店,提早吃晚餐吧 ! 

     一出到月台,便知道這個地方的名物是什麼了,因為鋪天蓋地都是八爪魚的影子 8-| 








     就在車站對面,發現了這間「豐丸水產」,看見餐牌頗吸引,而且旅行前一直想找一間有燒海鮮的食店 (因非常懷念八戶的燒海鮮) 但卻找不到這間似乎有燒海鮮吃呢 ! 所以一致決定就試這間吧 ! L-)







原來這裡的海鮮是漁港直送的


刺身五點盛 ~ ¥1480


玉子燒 (砌成心形的 :D) ~ ¥380


八爪魚鹽炒 ~ ¥680


大海蝦 5 隻 ~ ¥480@


貝類海產 3 種 (2份) ~ ¥1280@



燒魷魚 ~ ¥480 和厚切豚肉 (午餐肉) ~ ¥380

     其實燒海鮮應該是自助形式的,但店員可能見我們雞手鴨腳,所以間中便會走過來幫我們剪開、反轉鮮等,唔該晒 ~ :P






好大的海蝦,鮮味 ! =P~ 


↑↓ 原來這些錫紙圈和筲箕是這樣用的 8-| 





↑↓ 家人讚不絕口的燒帶子,超厚肉多汁 =P~ ( 但當然不及八戶那些啦 ! 真想帶他們去八戶吃一次,不過他們是不會去東北的 )




海螺 ~ 以前也吃過,但依然是覺得有點苦的 [-( 

     另加了兩支啤酒(爸爸無酒不歡的)和三碗白飯,結賬共¥11728,不貴呀 ! 我們這一餐都很滿意 :-bd 

吃飽繼續回車站閒逛 ~ 


八爪魚坑渠蓋 ? 看不明白 :-/ 










物產館




這支荔枝梳打好飲 ! :-bd 

     約 10pm 回到博多對面的酒店,之前幾晚都住家庭房,今晚試訂三人房和二人房各一,好處是多個浴室,不用爭洗澡 :D 但家人普遍都是喜歡家庭房,當然啦,家庭房大得多嘛,又可以一起談天 ! 反正價錢都是差不多 







↑↓ 兩間房的空間不少,足夠打開行李








這隻洗面及洗手液幾好用,好多泡 :D


沐浴和洗髮用品也不錯

戰利品時間 ~ >:D< 








由於「名探偵コナン広島&宮島レールパス」(名偵探柯南-廣島.宮島懸疑推理之旅) Pass 不包括往岡山的路線,所以需額外補 ¥3220 的費用

29 則留言:

  1. 見到D八爪魚就諗起我最愛既章魚小丸子;))
    燒帶子超想食呀::kk3006

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好喜歡食章魚小丸子o架 ! 去大阪必食 ! ::oo2012 反而香港果o的我冇試過,你有冇試過香港果o的好唔好食的 ?
      平時屋企炒或蒸帶子我都係麻麻,但日本o的燒帶子真係特別多汁同鮮甜的 ::oo2082

      刪除
    2. 香港之前有間叫銀..唔知咩都OK架, 日本都有! 不過依家我再見唔到有佢既分店!
      係啦~ 我都唔明北海道既燒帶子真係超好味, 真係特別多汁同鮮甜, 都唔知點燒, 自己都燒唔到既..

      刪除
    3. 撘嘴先,我發覺大阪嘅章魚小丸子又唔係間間好食喎!試過一間大排長龍,段估唔會差掛,點知一食落口好粉同埋成個散哂㖭!

      刪除
    4. Kitty:以前見過一間o係旺角的章魚小丸子店,都好多人買的,唔知係咪你講果間,不過而家唔知仲有冇,因為而家我十世都唔去一次旺角 :P

      刪除
    5. 和豚媽媽:大阪嘅章魚小丸子我唔係食過好多間,第一次吃的是「赤鬼」,覺得好好味,印象好難忘,之後一直都是吃「赤鬼」,上次就試了另一間口碑都好好的「本家」,又唔錯喎 ! 兩間都皮薄餡靚,o的章魚大大粒的 :-bd

      刪除
    6. 係呀~ 就係旺角果間囉~ 記得仲有杯抺茶飲添呀~ 其實你都要去下老闆娘度訂下D...貨, 我記得呢幾期書仔都有....野(你明我講咩掛?!=)) )買呀~ 唔係成日有, 你去睇下啦~

      刪除
    7. 書仔入面果o的o係 sanrio 官網或者征服世界係咪都有得賣o架 ? 因為而家真係甚少出旺角,又遠又多人,唔想過去迫 [-(

      刪除
    8. 書仔係睇黎近幾個月會有咩貨, SANRIO, 征服都係現貨, 不過征服都有書仔睇, 你可以去征服睇完先去老闆娘度ORDER

      刪除
  2. 回覆
    1. 燒海鮮特別正,加上日本燒的海鮮特別鮮甜多汁的 ! ::_364

      刪除
  3. 白桃帶返香港定即食﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 白桃揀o左o的好熟的當晚及第二晚食,仲等得到可以帶返香港的就帶了回來做手信 :D

      刪除
  4. 又多一間燒海鮮~宜家逢自燒海鮮店都要MARK低~因為真的不易搵

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ! 所以除了八戶之外,你上次去中部北陸果間我都印象好深刻,要 mark 低先得 ! ::mm2376

      刪除
  5. 嘩, 好想食八爪魚, 睇見就覺爽口!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ! 我都係喜歡食爽口o既海鮮,好似o的八爪魚、魷魚鬚、墨魚咁 :D

      刪除
  6. 見到豐丸水產咁正即bookmark啦,點知福岡冇。

    再SEARCH原來呢間最多店居然係東京大阪,咁就有機會去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當初就係成日想搵間o係福岡附近食燒海鮮的,但搵唔到,今次誤打誤撞發現呢間都好開心
      係 ? 東京大阪有分店 ? 咁去旅行時就隨時想食都得啦 ! =D>

      刪除
    2. 大集團 http://www.chimney.co.jp/

      我諗同上野磯丸水產類似。

      刪除
    3. 原來係大集團 …… 咦 ~ 我見佢寫有博多中州店o架喎 !

      刪除
  7. 你就好喇,吃得好豐富
    我只是在三原駅裡一間不起眼cafe 吃咖哩飯咋 (哭)

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你都有去過三原駅的 ? 係咪因為唔夠時間出站周圍行,所以o係駅入面吃咖哩飯就算 ?
      我地都係誤打誤撞見時間有多,我地又未食午餐,先打算出駅外搵食,唔覺意發現呢間燒海鮮咋 !

      刪除
    2. 上年是北九州+ 鹿兒島
      兩天自駕上阿So火山,阿蘇farmland ,熊本
      其餘鐵路遊,在鹿兒島遇上500年難得一場大暴雨,落足48小時(媽媽聲)
      加指宿火車出軌 (好彩我不在車上)
      冇寫遊記,印象模糊,靠睇相先記憶xd

      刪除
    3. 睇番去三原駅是另一次乘新幹缐新大阪一>廣島
      廣島一>三原
      這次冬季去廣島宮島,倉敷,尾道,大久野島

      刪除
    4. 我唔寫遊記一定唔記得晒的,就算而家寫都係一邊睇相一邊睇返自己 mark 低的記錄、間中問o下另一半先知道自己做過o的咩的 ::_371
      原來你都連大久野島都去埋嗱 ? 咁呢次有冇寫遊記的 ?

      刪除
    5. 緊係冇喇~
      又懶又文盲@@ 真的寫是三分鐘熱度xd

      刪除