2008年11月13日 星期四

又到金都……on 9-11-08

     今天 …… 又是到金都的日子,因為有很多東西都未買,打算一次過買齊所需物品,希望下個星期不用再來這裡。但因為晚上要趕著和 Kitty 去看 Leon 的演唱會  ,所以 5:30pm 便要走了,結果,還是仍有一半物品未買,下星期又要來了 ! 


我們首先拿了浣熊結婚公仔到店鋪做花車公仔 


今天主要買了些佈置家居和晚宴場地的佈置 



我們先到花虛買了花瓶和波子,Total ~ $ 38


用來配趁婚紗的手套,但未知是否能戴到,因為結婚戒子的 size 剛剛好,戴了手套就未必能戴得上戒子了  ~ $ 38


「囍」字貼 3 對、男女家的對聯,Total ~ $ 93


Kitty 西式婚紗款的利是封,因上次買了中式裙褂款後發覺仍然不夠,所以買埋西式的 ~ $ 10 @


敬茶用紅白色「囍」字茶具 $ 168

2 則留言:

  1. 你要休息多點呀...要做個靚靚新娘子呀!
    [版主回覆11/15/2008 00:07:00]Hi ~~ 係妳呀 !?  希望啦,本身已經太瘦,而家個個都話我瘦左 …… 唉 !

    回覆刪除
  2. 你去金都,看吓有d手套無手指頭的,有可以帶介子和手套呀!
    [版主回覆11/15/2008 00:10:00]我知有 o的係冇手指頭 o既,但我手指都唔係靚,我鍾意套埋多 o的呀 !

    回覆刪除