2008年11月6日 星期四

倒數一個月 ~ 開始派帖啦 ^^

    昨日過左大禮,今日便開始派帖喇 ! 第一批收到炸彈的當然是我朝夕相對的…同事啦 ~~


    今天一早,Ricky 送我返工(有史以來第二次 !!  ),因為他要幫忙拿囍帖、唐餅和結婚相簿回中心,然後返工。而我到中午 lunch time 時再去換領西餅三盒 ……然後派帖行動便開始了 


    趁著頭圍同事用膳時,先取西餅到職員室,她們便「嘩 …」聲四起 … 然後取唐餅 … 同事們便繼續「嘩…嘩…」… 到取出「聖旨」及相簿時,同事起哄的聲音更是強勁 …… 令本來已經不知該說什麼好的我,就更加尷尬了,只懂惾笑,本來應該說的「我 12 月 6 日結婚喇,果日早 o的到 !」,變成只懂得一邊低頭找出各人的帖、一邊說「妳的…」 失禮晒 ~~


     不過,最開心的是,同事們都很喜歡「接旨」,更有同事像頒發聖旨般朗讀出來,引得我們哈哈大笑 ! 另外,同事們都稱蓮香的五彩皮蛋酥很好吃。看到她們喜歡,我也鬆了一口氣,始終都是想大家都開心,共同分享我的喜悅 ! 


4 則留言:

  1. Hi, 係我呀! 我近期都一直有睇你個blog, 見到plan一個wedding都真係好多野攪喎! 不過見你都攪得好開心, 同你honey一起plan, 好sweet, 佢好似好細心咁, 你一定會好幸福啫...我好喜歡你個set 註冊時用的野, 好靚呀!!
    [版主回覆11/08/2008 09:56:00]plan 一個 wedding 其實都好煩,有時會好開心、有時就好唔開心,會後悔選擇擺酒 …… Anyway,開始左就只有搞落去,唯有盡量做好 o的,唔好到時又後悔自己冇花時間同心思去 plan

    回覆刪除
  2. 我地個日個個都好開心呀,有好野食、有靚相睇,個氣氛真的好熱鬧呀,唔駛你叩我地都會早d到架
    [版主回覆11/08/2008 13:18:00]妳地開心就好啦 ! 早 d 到 ~ thx !

    回覆刪除
  3. 多謝哂你D野食,樣樣都好好味,見完你的相簿,何止嘩聲四起,仲有「好靚」聲周圍飛,總之恭喜恭喜!!
    [版主回覆11/08/2008 23:52:00]多謝多謝 !! 囍事陸續有來,好快到妳喇 ~ 想起都興奮,又有得瘋狂一番,哈哈 ! 

    回覆刪除
  4. 自己嫁左,見到你嫁,好似嫁女一樣特別開心....我諗緊去完觀禮,再去YOGA,係果度化番個靚妝就去飲,呵呵....
    不過我想話.....我唔識點去珍寶WOR,記得教我....
    [版主回覆11/09/2008 00:00:00]嫁女呢就 …… 要送嫁裝架喎 …… 哈哈   流程咁充實 ! ? 咁到時恭候妳大駕喇
    點去珍寶 … 我都諗緊係咪應該貼張地圖 o係廁所 ……

    回覆刪除