2008年11月7日 星期五

結婚禮物 1 @ 高山手信

     前兩天,一個往中部北陸旅行的同事回來了,意外驚喜的是:她居然買了一隻和式小兔給我當作結婚禮物 ! 我只是提過劇集「最美麗的第七天」裹的和式小兔很美麗,可惜我上次去白川鄉旅行時沒去過那條街 …… 


     總之我很喜歡,這是我第一份的結婚禮物呢 ~~ 





有小船、有楓葉、有小兔 …很漂亮哦 ~~


另有代我扭的扭蛋,thx ~~ ! ( 待續 )

1 則留言:

  1. 你喜歡就得啦,我係旅遊書見到呢間舖時,一直諗要係呢度買禮物俾你,但搵左好耐都唔見,呢間舖頭係好趕好趕嘅情況下突然間我老公大叫而發現的,你要多謝方生先岩,如果唔係都送唔到俾你。
    其實裡面仲有段故,就係本來唔係送呢個擺設俾你架,我用左5分鐘行遍成間舖,見到一個2吋都唔夠的盒仔,裡面有2隻好細粒嘅和服兔係裡面,但係又覺得佢太的骰,又再無合眼緣的,俾完錢先發覺呢個又好靚,只可惜唔係2隻兔仔,不過我用左10秒就決定左都係呢個靚d就拎去換...我同你相同諗法,又紅葉又兔仔雙重感觀享受....hehe..
    不過我要糾正,呢個擺設正式黎講係係高山一段三町筋度買ga,呢度係一條古街,好有風味,遲d再係我blog度睇相呀....
    註:高山同白川鄉都係歧阜縣,相隔唔駛一個鐘車程
    [版主回覆11/08/2008 22:47:00]咁有心 … 多謝晒 ~~ 
    o的地方名有時都唔知點分好,因為又分區,又分縣,所以都唔知點打好 …  … thx ~ 我已經修正返喇 !
     

    回覆刪除