2008年11月5日 星期三

過左大禮喇 ~~

    今日過大禮喇 ~~~ 由於我不需要/不可以在場,所以照返工,而 Ricky 就因為幫忙拎野;另外,有更重要的任務 ~ 就係影相俾我睇 !  所以佢過完大禮先返工。


    後來睇番 o的相,發覺盛載唐餅的木盒好傳統、好有 feel 呀 !!!  我覺得好可愛,如果當時用「担挑」抬過黎咪仲搞笑 !? 




過大禮的物品




 ↑↓ 木盒打開就是這個模樣的了 ~





發覺買漏了「太婆餅」及「龍鳳餅」,Ricky 唯有一早到家附近的餅店補購




 ↑↓ 「大禮」入門前後的盛況 ! 慶幸自己當時不在場 !  哈哈 !





5 則留言:

  1. 嘩!真係好傳統好有氣氛呀~~
    [版主回覆11/07/2008 00:15:00]係丫 ~ 所以都應該多謝媽媽指定要買「蓮香」 !

    回覆刪除
  2. ....犀....利...!!!
    [版主回覆11/07/2008 00:16:00]哈 … 哈 … 我都係咁話 …

    回覆刪除
  3. 嘩!好大陣容喎,我都係第一次見咋,但d餅真的好好食呀﹐原來有咁多架,真的辛苦晒
    [版主回覆11/07/2008 00:22:00]Me too ~~ 我都係第一次見,覺得好得意 ~~~ 我初時仲怕 o的餅唔 o岩食添 好食就幫手清理現場啦,o的餅要趁新鮮食架 !

    回覆刪除
  4. 你地好傳統,我只諗住封利是算咋!!
    [版主回覆11/07/2008 00:25:00]咁傳統就要多得雙方的家長喇 ~ 不過其實已經簡化左,我地都冇椰子、生雞 ……

    回覆刪除
  5. 我係街見過一次大妗用擔挑擔啦,好過癮架....
    anyway,原來老餅家d餅係好食咁多架....
    [版主回覆11/07/2008 00:27:00]真係好食 o的架 !? 我唔知呀 ! 因為兩間我都未食過 ……

    回覆刪除