2008年11月8日 星期六

開姊妹大會@第二輪派帖

     今天開姊妹大會,地點在我的家中,稍後兄弟們也會上來,主要是傾當日的 rundown,以及各人需要負責的東西,順便派帖 ! ( 其實姊妹都沒什麼要預備 … 最緊要的是遊戲物品 ! 哈哈 ! )

     兄弟上來前,便是戲肉所在,當然是最興奮的傾玩新郎遊戲啦 !! 姊妹們妳一言我一語 …… 我只是不停聽到「奸茅就罰錢 !」、「咁樣唔夠絕 …」、「我等左呢個機會報仇好耐 …」

     當中,仲有兩個係新郎的妹妹添 ! 唔……睇黎佢地的積怨都好深下……Ricky,我都幫你唔到,怪只怪你平時對人「太好了」…嘿…嘿…


沒有留言:

張貼留言