2008年11月4日 星期二

入囍帖

     星期日及一連續兩天在入囍帖,每天約入了兩小時 …… 很累呀 ~~ 


入囍帖前,先預備好所需物品



我們的囍帖是粉紫色的聖旨 !


未來奶奶說利是封內要放的 ??


之前 post 過的兩款利是封和貼紙


美心餅咭


這是約 2/3 已入好的囍帖,因為仍有部份人名名單待覆

5 則留言:

  1. 好靚呀!
    [版主回覆11/05/2008 23:52:00]Thanks ~~~

    回覆刪除
  2. 真係好靚呀.....辛苦晒....恭喜!!!恭喜!!!
    [版主回覆11/08/2008 09:49:00]見到妳地咁開心都值得 o既 ! Thx ~~

    回覆刪除
  3. HIHI..我今年年尾都結婚...亦與你一樣...看中了聖旨帖...但我擔心個封入唔到餅卡同利是...唔知你點解決li個問題呢??希望你幫到我...thx!!!
    [版主回覆03/09/2009 21:37:00]唔知妳係咪同我同一間公司訂的呢 ? 因為聖旨款唔係好多間有架咋 !
    我個聖旨封係可以岩岩放得落餅卡同利是的 ( 款式如上圖 )。我是先入餅卡同利是,然後「谷」起小小個聖旨封,好似蘋果批咁,再放聖旨,咁就放得晒架喇 !!
    如果妳都係唔放心,可以帶定餅卡去囍帖公司度下,先至再選定利是封的款式丫

    回覆刪除
  4. 謝謝你...解答得好詳細...thx!!
    我都未決定o係邊整wor...但我睇過幾間...幾間都有wor...
    [版主回覆03/10/2009 13:23:00]哦 !? 幾間都呀 ? 我 join 果時係 o係婚紗展 join 的,所以去到金都時,都好容易就見到間鋪頭 ( 聖旨帖就貼在玻璃門 ),可能其他囍帖鋪我冇再仔細睇喇。既然妳未 join,咁不如比較下咁多間的款式及價錢先決定啦 !
    呢個星期有婚紗展喎,可以順便買埋餅卡及 book 埋其他野咁呀 !

    回覆刪除
  5. 係AR...但今次我無唸住去WOR....可能年尾關係...有D野唔想咁早BOOK住...西餅卡已經買了...唐餅就未...不過酒店送了八拆給我去買...同婚紗展都差唔多...至於其他...都唸住慢慢睇下先...^^
    [版主回覆03/10/2009 21:18:00]如果有時間 o既話,慢慢睇下先都好 o既 

    回覆刪除