2008年10月10日 星期五

第一次煲湯 on 5-10-08

          搬了家也有三個多星期了,繼上次煮雲吞麵後,今次是第二次「下廚」~  煲湯。原本打算煲藥材湯的,但始終是第一次煲,又怕 BF 未必喜歡飲,所以第一次還是煲個超簡單、又萬無一失的蕃茄薯仔豬展湯好了 …… 唔,幸好味道還不錯 ! 


煲仔細細,但材料滿瀉 ! 哈哈 !


兩個鐘後,就有美味 ? 的湯飲了,等待的過程有點緊張 … 不知是否成功 …


煲完可以上枱了 !! 唔 … BF 飲完後,說有 80 分 ! Yeah ~~

3 則留言:

  1. looks great!!!努力!努力!
    [版主回覆10/11/2008 23:06:00]希望 keep 到呢份下廚 o既熱情啦 … 哈哈 …

    回覆刪除
  2. 睇落好得. 加油!!
    [版主回覆10/13/2008 00:41:00]飲落都唔錯,但仲未諗到下次煲 o的咩 ……

    回覆刪除
  3. 繼續努力做好呢份工...煮飯婆 ....
    [版主回覆10/13/2008 00:42:00]或者 …… 只此一次,下不為例呢 ~~ 呵 … 呵 …

    回覆刪除