2008年10月24日 星期五

晚裝 final fitting on 21-10-08

     終於等到 final fitting 了 !! 今天懷著既興奮又忐忑的心情到唯美試婚紗晚裝,興奮是有靚衫著,忐忑的是擔心自己又心多多,然後又後悔自己的決定。

     今天下午放假,先約了姊妹之一的 Kitty 到 MK 吃 tea,然後和她的朋友一起往試姊妹衫,很快便選了一件大家都覺得很適合 Kitty 的款式。


     然後等埋 BF 和伴娘 siu mei 便齊齊到唯美試衫。我先試了多套婚紗及晚裝,當中有些是我喜歡、但 BF 覺得一般;有些則是其他人覺得不錯、但我沒什麼感覺的 …… 最後,縱合了各人的「喜好」,總算落實了四件當日的服裝,希望不要又心多吧 … 不過今次都沒有得後悔的了,因為 final fitting 不可以再轉款的了 !! 


     本來今天打算試埋裙褂和伴娘裙的,但 sales 說今天的款式及 size 不齊,所以下次要再來多一次,要伴娘下次再陪我來多次,真不好意思哦 ~~ ! 


今次的試身室與上次的差天共地 !! 我們一進大門,眼睛已被靚華麗的水晶燈和牆紙吸引著


嘩 ~~ ! 很多衫任君選擇 ! ( 但其實十件有八件她都會告訴妳當天沒有期 ……  )




    
室內的環境

猜一猜我選了那 4 件 !? 


婚紗 1


婚紗 2



婚紗 3


婚紗 4



紫色晚裝 1


紫色晚裝 2



紫色晚裝 3


紫色晚裝 4



綠色晚裝


金色晚裝



粉紅色晚裝 1 


粉紅色晚裝 2



桃紅色晚裝

4 則留言:

  1. 件件都好靚呀!!有沒有試到眼都花呀?
    [版主回覆10/28/2008 01:12:00]試到好迷惘 …… 而家睇返 o的粉紅色都幾靚,但其實我一件都冇揀到 ……

    回覆刪除
  2. 婚紗1和4好靚,婚紗2好清(我個人意見喜歡2和4),我喜歡晚裝1和3,金色晚裝好靚,粉紅色晚裝1和桃紅色晚裝好靚


    [版主回覆10/29/2008 01:03:00]係,件件都靚,可恨我不能一次過著晒 6、7 件上身 …… 唉 …

    回覆刪除
  3. 唔好禁客氣啦!尼啲嘢,當然要互相陪伴啦!更何況我都有份試。
     
    但我開始擔心啦!.......我戒咗口、食少咗 ~1 week,但都瘦唔到呀! (唉,點算好呢?!我唔想做「豬扒」伴娘呀!>﹏<)
    [版主回覆10/31/2008 00:24:00]唔好咁擔心啦,減到咪減囉,妳可以食少 o的,但唔好唔食野呀 ! 我都希望準備過程中妳會係開心,而唔係辛苦呀 !!

    回覆刪除
  4. HAPPY HALLOWEEN AR!
    [版主回覆10/31/2008 00:26:00]CK 圖片好靚呀 !!!  o係邊度搵架 !!??

    回覆刪除