2008年10月19日 星期日

伊甸園宣誓

    今天添置完金器後,便到金鐘的伊甸園宣誓,我們 6:35pm 到達,等了超過一個半小時才聽到我們的名字,終於在 8:10pm,BF 在律師旁讀出一段說話,然後律師在紙上簽個名字便宣誓完畢了,整個過程用了約 1 mins …… 哈哈 !



門外的一對結婚公仔


場內佈置的一隅

4 則留言:

  1. 在伊甸園結婚前要宣誓嗎?不是在當日嗎??
    [版主回覆10/26/2008 03:14:00]唔知喎,佢打黎話要去咪去囉 ! 都唔知有咩用 ……

    回覆刪除
  2. 有d突然喎 之前聽妳講...妳不是話係6/12同一日做晒嗎? 咁呢日妳有無著婚紗宣誓&影相
    [版主回覆10/26/2008 03:19:00]同一日做的是 ' 註冊 ',會著婚紗宣誓&影相的;而宣誓咪叫你 ( 原來其中一個人去都得架喇 ) 讀句說話,咁就走得架喇 ! 當時咪成班新人坐晒 o係度,好似等叫名取身份證咁囉 ……

    回覆刪除
  3. 我以為妳係講註冊ma
    [版主回覆10/27/2008 00:41:00]其實我都唔知要宣誓的,更加唔知有咩意義 !?

    回覆刪除
  4. 啊!係咪當日沒律師在場架,所以律師手續提早做。我哋係關島都係在政府註冊署宣誓一次,之後先係教堂做。
    [版主回覆10/27/2008 21:41:00]應該當日都有律師在場架,以往睇人o地註冊都有律師在場 o既 ……不過是但啦,到時佢叫做咩咪做咩囉,會有人教我地架啦 ~~~ 哈…哈…

    回覆刪除