2008年10月4日 星期六

新成員 ~ 忌廉

     自小便一直斷斷續續地養過很多不同的小動物,小烏龜、小白兔 ( $ 10 的白色家兔 )、倉鼠、金毛鼠 ( 熊仔鼠 ),但養得最多的要算是金毛鼠了,前前後後養過大概十隻有多吧 !

     不過自四年前便沒有養了,因為家裡的人數多了,地方不夠,自己也要返學,自覺沒有地方、也沒有時間去照顧小動物,唯有等 … 等有足夠的相處時間、等有自己的家 … 等遇上合眼緣的小動物 …… 終於,遇上了她 ! 而且還要是一見鍾情那種 !! 




先到 MK 準備用品和糧食,以迎接小兔子的來臨



這個便是她的豪華大宅,和她的毛色及整間屋的顏色都襯到絕,哈哈 !




Hi ~ ~ 打個招呼先 ! 我叫忌廉 ( 佢地話我似忌廉蘑菇湯喎…… ),係一隻 2 個月大的 BB 賓尼兔女 ~ ~







  肚仔餓,開餐先 !! ( 但經過一晚的觀察,她平均每隔 5 - 10 mins 便去吃草 !  … 有冇咁肚餓 !? 還是太無聊 !? )






由於尚未適應環境,所以大部份時間都是這樣的捲作一團 !!

7 則留言:

  1. 咁不如你買多隻磨菇啦.....哈哈哈...
    PS.剛剛有朋友的寵物因意外去左彩虹橋,要悉心照顧小動物真的不易,你記得要俾心機做忌廉媽啦.....OK?
    [版主回覆10/05/2008 10:20:00]磨菇 呢個名真係唔錯喎 ! 我都有諗過買多隻陪佢,但未睇 o岩 … 再遲 o的就可能相處唔到架喇 … 而且都擔心一次過養兩隻會照顧得冇咁好 ……

    回覆刪除
  2. 好可愛呀! 妳又話養天竺鼠嘅 ..屋企又話未執好, 又得閒去買兔仔
    [版主回覆10/05/2008 10:31:00]
    未執好屋都養得 o既,我 o的 display 櫃未執好之嘛,其他都 o架 喇 !!  
    我地正打算去買天竺鼠 o既時候,見到 o的天竺鼠全部都已「長大成鼠」喇,大隻左個樣唔係咁可愛 …… 咁旁邊 o既兔欄入面就發現左呢隻超靚毛色及可愛的賓尼女,咁就一見鍾情喇 !!  所以都係上天注定的,哈哈 !

    回覆刪除
  3. 好得意、好可愛呀!有機會一定要去睇吓佢!
    [版主回覆10/05/2008 15:58:00]好丫 ! 可以同埋 Kitty 過黎開 Party ~~

    回覆刪除
  4. 乜妳咁0架...嫌棄鼠鼠年紀大...真可憐...唉 兔仔遲d都會大架喎...妳會唔會又... 咁啫係去得妳屋企拜訪啦! 等飾櫃執好可再去多次ma...
    [版主回覆10/05/2008 16:04:00]但我地見過大隻 o既兔仔,都係鍾意兔仔多 o的,而且天竺鼠係逆毛,冇得順毛咁掃佢個頭仔嘛 !
    係 ! 咁「擲」日子過黎啦 !!

    回覆刪除
  5. 係喎..有無打算搵番隻賓尼仔開枝散葉呢
    [版主回覆10/05/2008 18:52:00]緣份的事可遇不可求的,隨緣啦 ……

    回覆刪除
  6. 嘩......好得意呀!!!
    [版主回覆10/07/2008 00:38:00]妳都買返隻丫 !!

    回覆刪除
  7. 超級可愛!
    [版主回覆09/06/2010 21:19:00]所有動物既 BB 階段都係超級可愛架 !

    回覆刪除