2008年7月11日 星期五

ck 戰利品 on 8-7-08


ck 戰利品



2001 信插 ~ $ 45

這些…我好像有的了……不過咁抵,買左先算啦  由左至右:2000 扣針 x 4 ~ $ 21、2002 memo pad ~ $ 12、2001小膠盒 ~ $ 29、星形磁石貼 ~ $ ?

明年便要派利是了,所以特別買多了一堆不同款的利是封  上:2001 立體利是封 ~ $15、下:ck 中國服造型利是封 ~ $8、2002 黃綠色長利是封 ~ $ 15 ( 2 包 )

樽蓋扣針 2 款 ~ $ 18 



之後去了另一個廣場內的精品店,店內就只有 6 件 ck 物品,給我買了 4 件……1999 黃色格仔款水壺 ~ $ 89 ( 7 折 ~ $ 62.3 )



2001 餐盒 ~ $ 68.5 ( 7 折 ~ $ 48 )

2001 花花和樹葉 ck 電話繩 2 條 ~ $ 56 ( 7 折 ~ $39.2 )

3 則留言:

  1. 樽蓋扣針好正, 未見過
    餐盒 - 我都有個, 但用到個蓋爛左 >o<, 現在都唔捨得掉 (其實已經爛左2款餐盒...唉...)
    水壺 - 無咩用, 所以一直無考慮買
    [版主回覆07/13/2008 10:55:00]係呀,其實扣針、磁貼呢類產品我好少買,但這天有點失控,才不管三七廿一的買了回來。                                              我發現我 o的餐盒只有兩款咁大把,所以打算見到時就買返佢地囉。水壺…又真係無咩用架,不過反正都唔係黎用,所以算啦

    回覆刪除
  2. oh... we should keep calm
    [版主回覆07/13/2008 21:17:00]盡量啦……

    回覆刪除
  3. 我好鐘意ck鼠架!!!!但係唔知係邊到買,可唔可以比個地址我呀?please!!!!
     
    [版主回覆07/19/2008 16:49:00]深水埗…我都唔知果條街叫咩名,我只係識行去咋…果間係一間好細小的精品店,因為我唔係成日去,所以冇留意叫咩名喎…

    回覆刪除