2008年7月11日 星期五

ck 戰利品 on 10-7-08

                  ck 雙人床笠及枕套

     話說我只有一千零一套 ck 的單人床笠,不過用得有點舊了,更不幸的是,那個單人枕套給 BF 洗時,竟然遺失了 !!!!! 所以將 BF 碎屍後 ,便把剩下的單人床笠收歸為珍藏品了 ! 


     今天超興奮 !! 因為給我發現了有 ck 的床笠賣 !! 還要是雙人床的 ! 


ck 雙人床笠及枕套 ( 2 個 ) ~ $ 600


 背面

3 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆07/12/2008 01:08:00]Yes…………

    回覆刪除
  2. 既然你BF已被碎屍了,雙人床笠俾邊個瞓呀
    [版主回覆07/13/2008 10:39:00]o的位留返俾我幫 o的 ck 精品影相囉 ,一直都話 ck 先係第一位架啦……或者自己打橫訓都好爽架 !!

    回覆刪除
  3. 我都好鐘意ck鼠架!!!!但係我唔知邊到有得買,你可唔可以同我講係邊到有得買?所有你去過有得買ck鼠嘅嘢嘅精品店嘅地址都得架!please!!

    回覆刪除