2014年3月1日 星期六

破壞王忌廉

     今天周末,難得放假可以睡久一點,誰知被了起身的 Ricky 叫醒,細細聲的在我耳邊說了句:「忌廉將隔住梳化果本書咬爛晒,都咬得幾爛下 …」(咁細聲,其實係咪因為怕刺激到我、怕我發癲 ? ::mm2391)


唉 ~ 唯有起身看看,誰知 …… ::_2434 

 



不過,今次我沒有生氣,因為對住忌廉,我都冇氣了 ::_379 


只好執返本書(入面o的資料我仲要o架 ! ),拿掃掃埋o的紙碎啦,點知忌廉仲好意思悠然自得咁攤o係旁邊休息 …… 真係呢 …… 一o的悔意都冇 ::_2123 


忍唔住話佢幾句,就擰歪面,仲行去食草添 ! 真係啋我都傻 …… ::_2131 

17 則留言:

  1. 嘻嘻,我仲以為啲野被咬爛係我地狗主既專利添 :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該話,破壞係所有寵物與小朋友o既專利 :))

      刪除
  2. 回覆
    1. 相比起以前張舊梳化的破壞程度,今次已經係小兒科了,可惜當時冇影低相,張梳化背後有個我手掌咁大既洞呀 !! 幾驚會有隻老鼠走出o黎 !! ::oo2090

      刪除
  3. 呢啲少意思,最驚咬電線。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我隻狗初初返來時成日咬電線,所以好多電線都要封住好麻煩,好在佢嗰時冇咬埋牆腳啲電線咋,如果唔係都唔知點算。

      刪除
    2. 電線呢樣野佢當然唔會放過啦,當時忌廉仲細果時,已經咬爛我棵聖誕樹的燈飾線(碎成一截截,掉了)、電腦線咁,所以我o的電腦傷痕累累、黐滿晒電線膠布的呢 !! ::mm1613
      仲未計o的鞋架、檯腳椅腳、拖鞋、雜誌咁呢 ?! ::_379

      刪除
  4. 我一睇內容, 反應是即笑, 對讀者來說好搞笑 =))
    對主人來說, 唔知好嬲定好笑 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 早幾日一放工,就見到遮住梳化角本書被抓了出來,已心知不妙,立即衝前抱起佢o黎鬧、仲輕輕敲了佢個頭仔兩下 …… 昨日見到呢個狀況,已經完全冇氣再話佢了,反而係拎相機影相,我都唔知好嬲定好笑 ::_2130

      刪除
  5. 所以幾時都話養動物的人不但愛心爆炸EQ亦要相當驚人,,...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知自己有冇愛心,EQ 亦一定唔係高,只係到o左呢一刻,已經沒好氣了,我諗似係激死o左多o的,哈哈 !
      剛才就死死氣地用針線填補好梳化套那個洞呢 ~ ::rr8008

      刪除
  6. 我仲以為兔仔會比猫狗乖D純D添,最多係跳來跳去,估唔到會咬嘢::_381

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都以為兔仔係溫馴o既動物,比佢o既外表呃o左 !! ::mm2184 日頭我地o係度時好乖架,成日趴o係地休息,係夜晚我地訓晒覺先出動搞破壞架咋 ! 扮乖佢就最叻 !!
      剛剛在草稿執返出來的舊 post,就可以睇到忌廉當日的百厭史o勒 ~
      http://ckfamily-travel.blogspot.hk/2010/01/1.html

      刪除
  7. 你縱壞左忌廉喇::kk3104

    回覆刪除
    回覆
    1. 算啦,佢昨日睇醫生生性,唔洗磨牙仔,我慳返 $3000 架 ! 所以今次就原諒佢啦 !! ::_344

      刪除
    2. 忌廉用心良苦,甘願被罰的風險,自己磨牙幫媽媽省錢。=))

      刪除
    3. 都算佢將功補過,所以昨晚一返到屋企就請佢食零食了 :P

      刪除