2014年3月22日 星期六

拍拖 12 周年

  21‧3‧2014  

     昨晚放工,走在港鐵的月台上,突然感覺到有人伸隻手過來拖著我,心中怯一怯猜想是同事還是神經漢 ?! 轉身一看原來是 Ricky :-O

     問他為什麼會在這裡,原來是我們的拍拖周年,所以特意過來接我放工,還 book 了檯吃日本菜慶祝 <:-P 

晚餐:鳥羽 ~ 名古居料理



鹽燒牛舌、鰻魚玉子、溫泉蛋甜腐皮 (牛舌是我最愛,當然好味啦,另外兩樣都頗特別,味道不錯 :-bd)


既然主打名古屋料理,當然少不了炸雞翼 (甜兩隻、辣三隻) 和鰻魚飯吧 ! (兩者味道 ok,鰻魚飯的鰻魚肉厚,但比想像中乾身,和名古屋一樣有 3 種吃法)


     Ricky 說記得我說過想試 macaron ,所以買了來自法國很有名氣的馬卡龍(Macaroon)專賣店 Ladurée 的給我試試

     馬卡龍英文/法文串法不一,小圓餅 macaron 和蛋白杏仁餅乾 macaroon 其實是有分別的,分別在那裡我沒研究了,反正我只是想試試罷了 :P 試過後,我終於知道何謂「外鬆內軟美味了 =P~



左:甘草、開心果、雲呢拿、椰子朱古力綿花糖
右:薑餅、海鹽焦糖、哥倫比亞朱古力、草莓糖果綿花糖


顏色也很漂亮嘛 ! 這種法國甜品,個子小小的,可愛又好吃,難怪那麼多人為它著迷吧 ! 8->

      雖然這幾天有點頭痛不適,所以晚餐吃得不多,但對於 Ricky 這份心意,甜在心,謝謝了 ~  :"> ( 但好奇怪的是,他對於拍拖周年特別上心的,至於那些結婚周年呀、生日呀,反而我們都沒有特別去慶祝的 :-? )

30 則留言:

  1. 哈,恭喜恭喜。
    你個開場白好搞笑。=))

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係搞笑架,果一刻真係想轉頭就鬧 :)) 你都唔知觀塘幾多自言自語既神經人仕呀 ! 好彩我個凶神惡剎樣收得快,仲要立即唧番個笑臉出黎先叻呀 ! =))

      刪除
  2. 嘿,我成日都話Ricky要加分。佢喺港鐵月台等你真系好險,萬一走眼,好容易搞出個大頭佛>:) 又食飯又收甜品,呢個321你以後實記得啦! ^O^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢喺入閘位等,見到我先後跟上月台的
      拍拖周年我真係唔會記的 :P 結婚周年、生日果o的我就會記,不過冇禮物之嘛 ! :-w 所以佢真係古古怪怪的,不過是但啦,而家都冇咩所謂了

      刪除
  3. 真係開心::mm2373

    難得Ricky仲咁上心,製造驚喜俾你::mm2217 ,有好多男人時間耐咗就慢慢唔記得哂,要提佢 (我身邊嗰位咪係囉),講真到我出到口先記得先識做,感覺都無乜意思了::mm2218

    回覆刪除
    回覆
    1. 3J,老夫老妻,仔大女大,算啦。(男人借口 >:) )

      刪除
    2. 以前掛住湊仔,好多時都無理D乜乜日子,因為都未必得閒出去慶祝,都算了...

      宜家阿仔大咗,仲要去咗外國讀書,又開始番二人世界,多咗時間,有時都想响嗰D乜乜日子可以有D特別安排架...不過一直無做開,漸漸就無諗住會再做

      雖然係老夫老妻,要維繫幾十年嘅感情都唔係容易架...响平淡嘅生活裏面搵藉口花少少心思,開心一下,無咁悶嘛::_348

      刪除
    3. 「有好多男人時間耐咗就慢慢唔記得哂」← 其實我果位都係架,又或者唔係唔記得,係費時花心思去慶祝o者,我都冇咩所謂了,因為反正自己都係懶慶祝的,好多時都係講一聲「周年/生日/情人節 …… 快樂」就算 ::_1559 不過間中一次的驚喜又真係幾開心o既 ::_1555

      刪除
    4. 有o左小朋友,自然就會將全副身心放o係佢地身上,你個仔大咗仲去埋外國讀書,一般講緊o既都係十幾廿年既事,成廿年冇做開o既浪漫事,一般男人更加唔會/記得去做啦,所以都係自己安排o的二人世界 buffet、晚餐等,來個小浪漫吧 ! ::mm2292

      刪除
    5. 所以我宜家咪用D乜乜日子做藉口去旅行慶祝囉::mm2065

      刪除
    6. 態度兼做法正確,哈哈 ~ ::_1856 其實最緊要自己開心咪得囉 !

      刪除
  4. 冇呢支歌仔好耐啦 (:|

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咁架喇,而家人越大,對呢o的越冇所謂,雖然有時都會想有o的搞作慶祝,但其實到頭來都知自己懶、唔想搞。所以都係平時心血來潮時先會自製浪漫一番,唔會太在意o係咩日子了 ::rr8012

      刪除
  5. so sweet, 又開心又窩心, 又驚喜又美味, 想唔比like Ricky 都唔得, 你係得嘅 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁幾年先一次又真係估佢唔到、幾驚喜o既 :"> 但話分兩頭,幾年咁多個重要日子,加埋先得一次驚喜,都唔知係唔係應該讚佢好 ? :-w

      刪除
  6. 恭喜晒呀!佢能夠記住哩啲日子係好事 \m/ 我嗰年就記唔記得都罷喇,當年當月,坦克入城 [-(

    回覆刪除
    回覆
    1. 坦克入城咁難忘,咁就真係唔記好過囉……唔緊要,咁平日俾多o的驚喜、送多o的禮物仲開心,唔洗在意係咩日子o既 ::mm1549

      刪除
    2. 可能我大貪啦,每日都係記念日,係記念「當年今日」:))

      刪除
  7. 鳥羽, 佢啱啱開的時候都試過, 只記得當時的炸雞翼麻麻地....
    Laduree 的Macaron 好好味, 不是太甜, 不過唔可以成日買, 所以平時買另一隻平少少的, 因為一次可以食幾粒....::mm2374

    回覆刪除
    回覆
    1. 鳥羽而家的炸雞翼唔算話好食到想 encore 果種,我未食過名古屋果o的,唔知呢間的做法正唔正統,或者我都係鍾意炸完仍然有o的肉汁果類雞翼吧 ! 但鰻魚飯就真係麻麻,好乾,仲要成 $ 268 (大概),唔值囉 ~
      我之前冇食過 Macaron,比較唔到,但試過一次感覺的確唔錯,我都想試o下其他o的品牌呀,有冇好介紹呢 ? 8->

      刪除
    2. Pierre Herme 的Macaron 都唔錯, 但就比較甜, 平時就買Leonidas 的, 因有VIP card, 所以有九折, 但最鍾意都係Laduree

      刪除
    3. 唔該你呀,等我慢慢去試下先 ~ =P~

      刪除
  8. so sweet!! Ricky真係絕世好老公啊!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁耐都冇送過禮物,俾一次驚喜就得到咁多讚賞,佢賺晒啦 ! ::mm2218

      刪除
  9. 我差點以為你們還沒結婚~原來結婚後還有拍拖周年紀念啊XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係唔明佢有結婚紀念日唔慶祝、偏偏就係對拍拖紀念日特別上心,唔通佢對拍拖的印象比結婚更加深刻 ?? :-?

      刪除
  10. sweet到暈啦~ 我都想知我係邊日拍拖紀念日::vv4045 , 想多份禮物都唔得::cc9106 , 驚喜都唔知幾多年無lu, 一樣係要人提佢先記得, 仲要次次自選禮物::ww6006

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾年先得一次驚喜,咁好似你抵好多喎,一年有幾次收禮物時間 ::mm2218
      我諗唔到咁多禮物咋,如果唔係,自選禮物環節都唔錯的,好似上次訂o的浣熊咁,係自己買完醒起自己有好多節日未收禮物,先出聲話不如o的浣熊當 XX 禮物啦 ? 佢話好呀,咁就算架喇 ~ :-w

      刪除