2014年3月14日 星期五

2013 東北.北海道夏祭(Day 11) ~ PartⅠ~ 五能線觀景列車

Day 11 (4-8-2013 ~ Sun ~ 晴 ~ 19℃-27℃) 

行程 ~ 東北(青森)

     拿起昨晚執拾的小行李、懷著興奮的心情步往月台,撘JR 到新青森駅,預備我們的五能線列車之旅。五能線(平假名:ごのうせん)是一條來往秋田縣(東能代市)至青森縣(川部市)的沿海鐵道



     五能線白神休閒號觀光電車是以十二湖之一的
「青池」(藍色的青池編成)
保育動物「くまげら」(能啄木鳥)(黃色くまげら編成)、
白神山地的代表植物「ブナ」山毛櫸(綠色的橅編成)來命名,稱為休閒白神三兄弟


     如果時間配合得好,可以一天之內撘齊這三款列車的。我們乘撘的是「青池



     一號車廂和四號車廂都是景觀席、二號車廂則是包廂個室(box car ボックス席)A、D 座位靠窗、可觀看海景全車指定席,所以在旺季時很容易會滿座的。

     我們第一天(25/7)到達關西機場時,已第一時間前往預訂五能線的指定席,不過已經沒有 A的靠窗座位了,這是預料中事,能預訂到包廂座位、有 B、C 席也不錯吧 ! 


包廂外的走廊

     坐在我們旁的是一家三口,後來讓了一個靠窗的座位給我們,我們也請他的小朋友吃朱古力,和幫忙將座位拉開放平,好讓小朋友睡覺。

     但其實我留在座位上的時間不多,要到車頭蓋印、周圍到各卡車廂參觀、拍照、看三味線表演等,3 個小時的車程被我這樣行來行去,不知不覺便過去了 ! :))


↑↓ 包廂座位的特色,是可以將座位拉開放平,想平躺下來睡覺也可以的呢 ! (剛巧有一個包廂是(暫時?)沒有人座的,所以我時常走過來拍風景照片 :P )



三味線演奏的津輕歌曲樂譜



↑↓ 全車的車窗大而明亮,採光度極佳,設在車頭和車尾的景觀席可自由使用,有高挑的座椅上,可以看到駕駛室和廣角全覽風景。記得往車頭蓋印章呀 ! L-)



經過五所川原駅,看見「五所川原睡魔祭的直立式燈籠呢 ! 8->


↑↓ 「鯵ケ沢」和「五所川原之間有三味線表演圍觀的人太多,基本上我只看到圍觀的人頭,幸好有位日本叔叔影了幾張相後,讓了他的位置給我,我才能看到一點點,真的很多 !




     五能線其中的一些小站頗具特色的,例如的能代車站有投籃挑戰,投籃成功會有一份紀念品;東能代站有一座仿休閒白神「くまげら」的候車室;抵達 Wespa 樁山站時會有觀光站長出來迎接;十二湖站可轉乘巴士往十二湖健行。

沿途景色 ~ 




















↑↓ 抵達 Wespa 樁山站時,看見有另一輛綠色的「ブナ」(橅編成) 列車,立即下車影相 :D 趁天色好,再影多次我們的「青池



     回到車廂後,終於有時間坐定定吃之前買的蘋果片零食,然後在車上買了有粒粒蘋果肉的雪糕,好味 ! =P~









18 則留言:

  1. 記得當日我都是沿海岸線揸車到秋田, 可惜已經傍晚外面的景象睇唔清楚, 原來係咁靚既 :x =((

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次都係見到 blog 友影夏天五能線海岸o的相好靚,先決定坐一次呢條沿海鐵道的呢 !

      刪除
  2. 個包車廂好似好舒服呢﹗
    風景好靚﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係被這個包廂吸引到,加上有靚海景,所以要o黎親身體驗一下。其實除o左可以拉開躺下的包廂座位之外,睇落其他景觀席都相當唔錯,因為個玻璃窗特大,好光猛舒適呢 !

      刪除
  3. 呢個觀光列車都幾正喎,有野買有印蓋又有表演睇,座位又舒服,沿線風景都唔錯,自駕就無左好多呢d樂趣,唯一比較便利只係可以中途停車shopping :p....上次我地去十二湖同不老不死溫泉只係自駕,我大部份時間都係昏睡狀態,都無點留意外邊嘅風景~

    回覆刪除
    回覆
    1. 最正係佢o的位夠闊又夠光線,空間感十足,所以雖然話坐o左 3 個鐘,但一o的悶場都冇,真係幾舒服,尤其是我呢o的將行程排到密一密的人o黎講,終於可以悠閑地「慢遊」一番了
      我見你地自駕遊的,就算唔係訓o左,都要幫忙睇地圖或 GPS,都好唔得閒兼傷神架 !

      刪除
  4. 我嗰次搭到去不老不死日歸, 食完午餐再繼續去秋田, 睇埋竿燈.... 夏天追祭就係咁趕.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我o的行程都成日俾人話我趕啦,不過今次係夏天,熱辣辣兼去咁多日,加上想住樁山,所以刻意安排呢個五能線之旅係兩日一夜的,希望可以盡量悠閑o的啦 ! :))

      刪除
  5. 上面最後的3張照片, 讓我想到最近人氣的 岩手小袖海岸 ~ http://www.videoland.com.tw/event/20131101/iwate/iwata_07.htm 東北尥太多好地方 .::mm2376

    回覆刪除
    回覆
    1. 「海女」呢個名稱近期真的幾 hit,睇落五能線海岸o既岩石又真係幾似岩手小袖海岸的,印象中五能線呢o的岩石有o的係有名堂的,不過我懶得找資料,所以唔識 :))
      東北當然係好地方,所以還會繼續去呢 >:)

      刪除
  6. 咦 ~ 坐火車有 "三味線" 表演 , 睇多好多野喎 ,
    上次我自駕遊就冇咁盞咯 . ^^
    又見番 "深浦海岸" , 好正呀 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇o黎大部份人都係自駕遊,兼個目的地都會係不老不死個溫泉的多。呢架五能線列車內都算多野睇啦,但最有心思係整條鐵道沿線各站都總有o的特色,要玩齊影齊都真係幾忙下 ! ::mm2256 我諗要用一整天吧 !

      刪除
  7. 上次因坐錯車而要坐番轉頭剛好坐上了其中一架五能線觀光車resort白神號~還包了廂~
    view真的勁好~不過我發覺我地坐列車看風景的能耐最多只有半小時...因為我老公好快訓著XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我最想坐o既係橙紅色的能啄木鳥(くまげら編成),因為顏色靚 :D
      哈哈 ~ 咪講話你老公,Ricky 佢都係架 !! 一上車,無論巴士還是 JR,就算只有 15 分鐘車程佢都可以立刻訓著架 !!! :))

      刪除
  8. 有個大藍天, 景色真係好好多呢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 除o左大藍天,翠綠的植物也幫忙加了不少分數呢 ! 最初我都係被這種夏日的青山綠水畫面所吸引而去的 :x

      刪除
  9. 坐火車都有演奏聽, 好特別喎. 如自駕遊就無咗呢D樂趣, 我老公話等遲D兩個女大D佢哋應該唔肯跟我哋玩, 便可唔揸車自由行咁玩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本真係有好多特色的火車,所以如果有時間的話,去體驗下各縣的鐵道遊都唔錯。
      係呀,仔女大個o左就未必會跟你地去玩的了,不過佢地而家都仲算細,應該仲會陪你地玩多十年八年的 :D

      刪除