2014年2月27日 星期四

2013 東北.北海道夏祭(Day 10)~PartⅡ~ 弘前大印章

Day 10 (3-8-2013 ~ Sat ~ 晴 ~ 19℃-27℃) 

行程 ~ 東北(弘前、青森)

     離開蘋果公園,見時間尚早,撘巴士到剛才經過的「津軽藩ねぷた村」下車,村裡周圍都可以見到弘前睡魔祭代表的扇形燈籠,亦有有津軽民工芸品的製作体験和津軽三味線的演奏,不過我們沒有付款入場觀看,只在附近走走便可







在這裡見到 blog 友介紹過說好吃的蘋果片,可以試吃,試過後我們一致認為青色包裝的蘋果片最清新,所以買了些做手信,有一包自己吃

     然後往弘前公園走走,但也是沒付款入內參觀弘前城,因為我們對城郭的興趣不大 :P,慢慢散步回弘前駅 …… 其實選擇步行回去是有原因的,就是為了找經 blog 友 J 少提醒、那個比在秋田乳頭溫泉印章更加大的蓋印 >:)



500 年樹齡的古樹


這裡有盒裝的蘋果片,而且還是原個切片 (即圓形) 的呢 ! 不過考慮到就算買了圓形的,相信運送到香港也會變成碎片狀的吧 ? :-? 所以最後還是沒有買



     穿過弘前公園,繼續往弘前方向走。除了青森那個旅遊書介紹的名氣蘋果批「赤り林檎」,聽說弘前的 Le Castle Factory 蘋果批也不遜色的,剛經過這間店,當然要買一個試試吧 ! 



鬆脆香甜蘋果批 :-bd ,可惜最終都試不到「赤り林檎」的,未能比較


好想試這個士多啤梨拿破崙呀,可惜實在吃不下了 :(

終於找到了 ! 那間有大印章的印章店 !! >:D<


弘前城吉祥物 ~ 頭頂天守閣的「鷹丸君」


世界一 ? 的特大紀念印,有兩款 :D



↑↓ 有幾大 ? 與一般的印章和鶴之湯的那個比較 ~ 



這裡也有人鋪好地墊,預備今晚的弘前睡魔祭呢 ! 8->

     蓋了一輪印,小心翼翼的收好後,便繼續向弘前行去,行到郵局時,剛巧 4:30pm 關門了 :( 人家還想買蘋果 postcard 的嘛 !! :(( 唯有離開,其實我還想找那些在別人遊記見過的蘋果石像,不過一路上都看不見呢 ! 或許是在另一條街道吧 :-/


弘前在春天時也是賞櫻勝地,所以櫻花圖案不可少

沿途都可以看見蘋果標記 :x:x






在月台看見五能線三款列車中、紅黃色的「くまげら編成」列車,要影,因為今次沒機會坐

31 則留言:

  1. 蘋果批好似好好味咁呢~~
    個印章真係好巨形,好特別呢~~
    日本真係好多新奇野好好玩呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 青森同弘前的蘋果批出名好味的呢,可惜我地唔夠時間試埋呢間「赤り林檎」的蘋果批,聽講仲好味呀 !
      都係經 blog 友的提點,先知道有個咁大o既印章,而且仲係o係市內,可以行到去,咁就當然要去玩下啦 ! ::_1625 日本就係一個充滿新奇又有趣事物既地方,所以百去不厭 ::_360

      刪除
  2. 去弘前嗰日無端端落起雨,所以是匆匆路過,原來有咁多地方可以行。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係見弘前市內有唔少野睇,所以今次預鬆o左時間慢慢在弘前市內行下、影下o的蘋果標記 ::_1561

      刪除
  3. 特大紀念印正呀::_1626 , 好多蘋果呀::mm2217

    回覆刪除
    回覆
    1. 個印的確好大好過癮,但論好玩,都係秋田鶴之湯果個好玩o的,因為果個木印夠粗,要兩隻手捧住先吸到呢 ! ::mm2373
      弘前真係好多蘋果,可惜買唔到郵局的蘋果 postcard、及影唔到蘋果石像呢 ::mm1578

      刪除
  4. 回覆
    1. 草莓 cake,又係你至愛啦 ! 拿破崙 … 原來我打錯字,改番佢先 ~

      刪除
  5. 你竟然係行? 我嗰次飛單車都感覺好遠好遠.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日講:我地呢o的唔係自駕o既自由「行」,恨去一個地方、為求達到目的(地)o既時候,好多時唯有預鬆o的時間、靠自己行啦 ! ::ee5156
      不過話時話,今次一路行沿途咁多野睇,又唔覺得行o左好耐咋喎 ! ::ee5101

      刪除
    2. 咁自由行都可以選擇借免費單車吖嘛.... 我兩次夏天去東北都係 JR 架咋.

      你又令我想起你地點行去鶴之湯喇.... ::ee5137

      刪除
    3. 我諗係咁啱你blog友們係自駕,其實十個有八個自由行都係JR。

      台灣最出名幾個日遊blog都係公共交通。

      刪除
    4. Jackson:如果呢日只打算o係弘前市內遊覽,我諗都會考慮租單車的,但我上午要去蘋果公園,撘巴士要 40 mins 的呢 ! 租單車應該去唔到喎……回程打算去搵特大印章,反正見「津軽藩ねぷた村」及弘前城都係順路,咪o係「津軽藩ねぷた村」落巴士再行返 JR 站囉,冇理由返 JR 站附近先租單車再去過o架 ? ::_1557
      講起果次行去鶴之湯呢…就真係 ::_359

      刪除
    5. コーさん:我都係撘 JR 同巴士o架,只不過有時夾唔到o的交通的班次,見時間許可,咪當沿途睇風景咁慢慢行下都好舒服的呢 ! 好似上次行去鶴之湯咁,就係因為我唔係住客,冇車接送入去,只好自己行入去 ::_2130

      刪除
    6. 我係忠實讀者, 我有追你 post 架..... ::ee5151
      我嗰次都係搭巴士去津軽藩ねぷた村, 然後係嗰度開始借單車, 再去弘前公園.
      用單車遊公園都幾過癮的. 之後就返去 JR 還車. ::ee5068

      刪除
    7. 忠實讀者…唔好咁講,我唔好意思o架 ::mm2058 你講開我先講丫,其實係 YB 我都有睇過你o的遊記架,但你之前個名好似係用 Jokelib 的 ? 後來又見到 Jackson,我唔肯定係咪同一個人 :P 搬o黎 blogspot 後又見到「日本へGO!!」,我係覺得隻鬆弛熊公仔咁熟口面、click 入去睇先認到你咋 ::uu7081
      我踏單車唔叻,兼有陰影,最好有雙人單車,咁我就唔怕o勒 !

      刪除
    8. ::ee5046
      即改~ 其實都係同一人嚟

      刪除
    9. o下 ! 要你改名唔好意思o既 …… ::ww6066 其實係我個人比較混亂、認唔到人o者 ^^"

      刪除
  6. 哈哈...你哋仲後生,腳骨力好,我哋依D老餅真係行唔到::vv4018 ,以前未識响日本自駕時都日日係咁行,番到酒店隻腳攰到死
    其實我哋有時都會JR+自駕,始終坐火車同揸車睇嘅嘢都會唔同,不過有D地方確實係揸車方便D,不如叫阿Ricky去學車,我見有D人為咗可以去日本自駕都特登走去學車

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢o的唔關腳骨力好事,況且都唔係後生啦 ::_358 只不過如果夠時間又唔趕的話 (你都知我地o的行程成日都趕頭趕命架啦 :P),慢慢行當散步都 OK 的,況且我沿途要搵大印章、郵局、蘋果標記等等,所以都係慢慢行、慢慢搵好o的
      以前叫過好多次啦,不過 Ricky 話發夢撞過車,所以唔學喎,都係算吧啦,況且除o左有o的唔方便之外,我都幾喜歡撘同體驗唔同o既 JR 的 ::_1560

      刪除
  7. 弘前城都係等有雪有櫻花先睇吧~否則我都覺得就咁樣無咩好睇~
    BTW~個印章真係好大~鶴之湯那個印現場看過已經覺得好大~呢個真的更誇XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係o架,始終襯上櫻花及雪景o既城郭,特別顯得古氣盎然的 ::_345
      呢個特大印雖然相對o黎講係大o的,但鶴之湯果個把手就粗o的,可以攬住吸印、好玩o的 ::mm2373

      刪除
  8. 個印章又真係幾大喎,成個西瓜咁大,我諗要印得靚都費力。

    回覆刪除
    回覆
    1. 費力呢o的粗動工夫梗係搵身邊果個做啦 ! :)) 不過印得靚唔靚,其實最緊要係睇個印有冇損壞或者殘缺,其次睇下個印台夠唔夠印墨啦 ! :-?

      刪除
  9. 個印實在係太過巨大了,真係未試過吸咁大個印!!!太誇張了~~~
    咁大個印你地都吸得咁靚可以咁均勻上色,超勁::_1856

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵到呢個特大印,都係多得 blog 友 Jackson 的提點 ::mm1731
      個印章新淨、沒有損毀,印台又夠墨,自己就吸得均勻啦,最緊要係靠我另一半的功勞,因為全部都係佢幫我吸的( 咁大個印通常我唔夠力的) ::_1561

      刪除
    2. 我覺得佢最貼心係提供埋 A3 紙, 否則正常人點會隨身搵到張 A3紙出嚟.

      刪除
    3. 所以真係不得不給個“讚"佢呀!:-bd

      刪除
    4. 所以話,日本真係一個好貼心的國度~

      刪除
  10. 嘩, 個超大印章好正啊!!! 上次我無去到弘前, 今年希望有時間去探下弘前隻青森犬 >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 都話東北會令人上癮架啦 ! 你今次去弘前探青森犬,記得順便吸埋個超大印章呀 !! ::_348

      刪除