2014年3月25日 星期二

2013 東北.北海道夏祭(Day 11) ~ Part Ⅲ~ ウェスパ椿山

Day 11 (4-8-2013 ~ Sun ~ 晴 ~ 19℃-27℃) 

行程 ~ 東北(青森)

          這麼早離開十二湖的另一個原因,就是為了想早點到今晚的住宿地 ~ ウェスパ椿山 (WeSPa樁山)

     上年看過 blog 友的遊記,十分喜歡這裡的環境,之後看見官方網站的照片,更令我有很想找機會去住一次的衝動 ! 因此便為今次追祭的緊密行程,特別安排了這個住在樁山的一夜 hea 遊 :D

(官方圖片)


↑↓ 撘五能線回頭走,到剛才經過的樁山駅



園內設施案內圖


↑↓ 車站旁的廣場可供租借作活動場地,可容納 2 千人的呢 ! :-O


(資料圖片)



     綜合案內所辦理 check in 手續,因為我們只是訂了素泊住宿,所以加了 ¥1000@ 早餐費用,然後職員便帶領我們到一棟洋房前 …… 太開心了 O:-) 一直想住了這種獨立屋很久的了,帶著滿心期待的心情進內放下行李,雖然已經很肚餓,但還是忍不住先參觀一番才去吃午餐 L-)


我們住的是右邊那棟獨立屋 ~ 花のコテージ,素泊¥7400@ :x


↑↓ 地面的廚房、飯廳、洗手間 (晚上才記得影)、和睡房





然後上樓上參觀






樓上的睡房 …… 不過影到已經有隻懶豬o係度攤抖 :-w


↑↓ 睡房外的露台


     影夠便去吃我們遲來的午餐了,午餐地點 ~ 城堡形的「レストラン官網的餐牌圖片看見餐廳內有日式亦有西式的食物,還有一個烤 pizza 專用的磚窯,這令我想起上次在田澤湖吃過的那個令我印像難忘的 pizza 和意粉,所以今次打算午餐和晚餐都到那座城堡吃好了,這亦是我們選擇素泊的原因




↑↓ 從餐廳向外望 ~ 裡的用餐環境也是吸引我們的其中一個因素



薯仔忌廉凍


↑↓ 海鮮意粉和 pizza,可能是我期望太高,兩樣都令我有點失望,因為茄汁/茄醬 ? 味太酸了,這令我更加懷念田澤湖湖畔餐廳的的那種滋味 8->


     吃飽,天氣好得沒話說,雖然我們已經曬到快燒焦了,還是忍不住在出面的草坪上滾一滾、散散步、盡情 hea ~ O:-) 





     話雖如此,hea 不夠一會又跑去其他地方參觀了 (不過參觀前因為太累,所以回到獨立屋內小睡了一個小時才出來的 :))),這裡就像一個度假村,可以讓你忙個大半天的 :D 首先當然是去物產館啦 ~ >:) 


粉紅色的是物產館,不過沒什麼收獲,只是又買多了兩包青蘋果片 (昨日買的那包,早就給我在五能線上吃光了 :P)。內裡還有這裡的特產 ~ 紅蘿蔔雪糕,因為這一帶溫度夠冷,因此盛產甜美的紅蘿蔔


風車之丘上的風車



     物產館旁有「スロープカー (slope car )」登山纜車,單程約八分鐘,可坐到風車之丘「白神展望台」上鳥瞰風景一面是山,一面望海,風景遼闊。不過我們不上去了,還有其他館想逛一逛,而且我們要留在這裡等日落 :D






白神ガラス工房「HOO」~ 有玻璃創作視學和體驗




     還有一個「カブトムシ型昆虫館/昆虫園」未參觀,不過我們興趣不大,而且已經黃昏了,留待明天早上才去吧 ! 

     接近黃昏的時候,我們從剛才城堡後面一條小路,行落到山腰位置看日落,不過那裡也頗多蚊 [-( 




縁結びのシンボル「モヤイ像」

     經過這個開閉式的展望露天風呂「鍋石温泉」,面向日本海,官網還提供了夕陽時刻表,讓你就著時間過來享受溫泉賞夕陽之樂 8-> 不過我們顧得影日落便浸不到夕陽溫泉了,唯有晚餐後才去浸溫泉吧 


(官方圖片)


↑↓ 只有從山腰回望「鍋石溫泉,Oh ~ Sorry ~ :P

 











     影到太陽完全沉沒水平線,才捨得回城堡去吃晚餐 ~ 中午吃了西式,晚上就吃日式的吧 ! 




Ricky 的「ふかうら海鮮丼」



↑↓ 我的「鮭のチャンチャン焼き御膳



     吃飽,無所事事,到中午時 check in 的綜合案內所入面上上網,便回到我們的獨立屋了,趁晚上開了燈光線比較柔和,又影影相先 ~ 然後談談天、看看新聞、吃點零食便睡覺了 I-) 


↑↓ 看過這裡的夜景官方片(上圖),出去影番兩張先,不過當然不能和官方照相比啦 ! 8->








上層的一扇小窗




     不過,這裡始終比較靜,對於太靜的環境我們其實並不太習慣,所以沒有上 2/F 的睡房,只是睡在下層的睡房算了 :-SS 


今天的 ;;)

46 則留言:

  1. 呢間睇電視見過,好深印象。
    不過你兩個人住就太大間。:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我都係電視見過, JPTime TV? 唔知有無記錯...::kk3113

      刪除
    2. 我對東北o的景點其實比較陌生,係近 2、3 年先睇多o左,所以對我o黎講,東北每一個地方都好新鮮,我都係上年刨 blog 時先見過咋 ::kk3171
      係o勒 ! 問題就係o係呢度喇,「兩個人住太大間」~ 我地住完就係有呢種感覺,其實當時係有少少怯的 :P

      刪除
    3. 無記錯,JAM YAU扮強國人睇樓。

      http://www.jptime.tv/common/pb_kitatohoku.html
      9 SEP 2012
      PART 1 頭段。

      刪除
  2. 呢度環境真係一流, 不過兩個人住就太靜了, 咁大間屋要幾錢租呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度o的獨立屋一o的都唔貴,價錢會隨季節有少少唔同,但一般都唔過¥10000 一個人
      而家就做緊 1人1室 ~ 9,000円、2人1室 ~ 8,000円一個人,這已經是包早、晚餐的了
      我地今次素泊(不包食),就¥7400 一個人,所以真係幾抵住的 ! ::oo2082

      刪除
    2. 2人1室係住晒成間獨立屋,定係要同其他人 share 呀?

      刪除
    3. http://www.wespa.jp/price.html

      コテージ一棟棟計。

      刪除
    4. 係住晒一棟呀,就算得一個人都可以住晒一棟,價錢都係多¥1000 左右,所以真係幾抵住的,多o的人住仲抵呀 ! :D

      刪除
    5. 真係十級抵呀, bookmark 左佢先, 有機會一定要去住番晚 ::kk3166

      刪除
    6. 去啦去啦 ~ 誠意推介 ::_1856

      刪除
  3. 好hea . . . 正::mm2373

    回覆刪除
    回覆
    1. 對於我o黎講,難得可以咁 hea,的確好正 ! ::mm818

      刪除
  4. 呢度好ok喎, 不過如果要住呢度同睇日落, 十二湖就無咩時間行, 好難取捨, 或者先喺去呢度住, 第二日先去十二湖, 時間會唔會好啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係行十二湖一個小時果條短路線,所以下午先夠時間o係呢度慢慢玩,你起碼行成 4、5 個小時 ( 都唔記得問你行晒十二湖用o左幾多時間呢 ? ),睇o黎都要一日半日先玩得晒了。你下午住樁山,第二朝行十二湖,時間上應該係 fit o的既 :-?

      刪除
    2. 而且你多人去,一班人住獨立屋熱鬧o的,仲正呀 ! 認真諗諗佢 ~ ::_1856

      刪除
    3. 仲可以租個BB蕉,好似去咗長洲咁。:))

      刪除
    4. 仲有得BB蕉 ?? 正呀 ! 但係咪一個價錢包埋食物架 ? 蜻蜓,諗諗佢啦 ::_360

      刪除
    5. 包工具,食物唔包。戶外枱椅都要租架,或者燒完入屋食。

      BBQコンロ(鉄板・網・木炭・デレキ・着火剤付):1,000円(税別)
      丸太イス:100円(税別)
      屋外テーブル:300円(税別)

      刪除
    6. 唔包食物就輪盡o的,自駕o既都仲話買o的海鮮肉類車入去丫,撘火車就好唔方便了 :-?

      刪除
    7. 如果租得BBQ工具,問佢地嘅話,食物應該有計。

      唔通淨燒棉花糖咩。

      刪除
    8. 原來有BBQ Plan,包食物。

      【夕食料理・セット内容】
      ・青森県産牛200g・豚肉200g・骨付きウインナー・野菜各種
      ・サザエ壺焼き・ホタテ・有頭海老
      ・BBQセット(コンロ・丸太イス・テーブル・ランプ)
      ・ご飯(一名様1合分)・タレ・塩コショウ・サラダ油
      『BBQコンロ一式』

      刪除
    9. 我其實想1個人住晒, 夠寧靜, 哈哈!!

      刪除
    10. BBQ Plan 的夕食都好吸引喎,有青森牛,真正的「地方限定」呀,好想試下,可惜我應該都唔會再去 …… ::uu7010
      蜻蜓呀,認真諗諗佢,順便影o的相返o黎俾我睇當食o左 ::uu7081

      刪除
    11. 蜻蜓:我地兩個人住,午睡訓上層、夜晚訓樓下,都訓唔晒咁多床,你一個住要享用晒咪仲忙 ? 況且,雖然你唔怕靜,但你試完一個人住一棟獨立屋之後,應該會倍感幽靜添呀 ! ::rr8011

      刪除
    12. 1個人住成棟獨立屋, 最啱拍鬼片, 哈哈!! >:)

      刪除
  5. 依度好正, 不過獨立屋上次富良野住過之後都唔會諗再住,反而對架纜車好有興趣, 第一次見咋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解唔會諗再住呢 ? 係咪都係覺得太靜 ?
      呢個形狀o既纜車的確幾有趣,但展望台我地就冇興趣睇,所以影張纜車相就好了,慳返每人¥400 的纜車費呢 :P

      刪除
    2. 可能做唔慣有錢人住唔慣複式,都係鍾意一眼見晒既房。

      刪除
    3. 係呀 ! 我都係咁話,所以試過一次就夠了,除非多o的人一齊住啦 8->

      刪除
  6. 好耐無上你個Blog,我地今年暑假都會上東北睇祭~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該話:好耐冇見喇 ~ 自從搬o左過o黎之後就好多 blog 友都失去聯絡、或者冇再寫 blog 了 :( 我都曾經 search 過睇下見唔見你地個 blog,可惜搵唔到
      好呀 ! 東北祭典真係好熱鬧、好有特色的,帶熙熙去感受下、跳下、參加埋祭典仲好,一定好開心的 !! :D

      刪除
    2. CK鼠, 你好!
      請問有沒有寳媽及寳爸的聯絡, 希望参考他們在日本購買新年福袋的經驗!
      謝謝!

      刪除
    3. Hello,你好 !
      沒有寳媽及寳爸的聯絡方法呀 :( 自從 yahoo blog 摺o左之後就好難搵返o的 blog 友,我都是 click 入上面寶媽個名度,試o下留言咋,唔知寶媽睇唔睇到

      刪除
    4. Hello, 我是寳媽及寳爸, e-mail: yfluk889@yahoo.com.hk

      刪除
    5. 唔該你呀,咁我地就可以保持聯絡了 :)

      刪除
  7. 一個人住咁大間仲要係呢個價錢~正呀~~連埋附近D 景點~我幾ARM我同老公呢D 鐘意hea亂行人士

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得好適合你地慢慢逛、吹吹風,喜歡悠閑睇風景的旅遊方式人士,而且你地唔係自駕,咁就仲好,可以撘埋五能線玩盡佢就最o岩啦 ~ ::_342

      刪除
  8. wa~ 超平靚正既獨立屋! 係香港無機會住, 都想係日本發吓夢 ::mm2373

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係o係香港無機會住,見咁平、環境又正,所以點都要試下 ! ::mm2375
      但住完先發覺我地都係鍾意o係市區的住宅,因為太靜太空曠,其實有少少驚 ::_358
      令我想起我地以前睇過、又恨住果o的村屋

      刪除
  9. 棟樓好正, 又好平, 又抵住, 如幾個人去再自購定日本美食齊齊開餐, 簡直拍劇一樣 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ! 諗起都開心 8-> 其實我一直都想試下一家人或者一班朋友去住下呢o的獨立屋,學你咁講齊齊開餐,一定超開心,可惜好難安排到 :(

      刪除
  10. 請問屋入面有冇露天溫泉?因為睇官網介紹好似講到有展望溫泉,但係睇個floor plan又唔似有喎~
    另外房租包唔包鍋石温泉呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呀!我睇到喇, 個展望溫泉就係指鍋石温泉 :)

      刪除
    2. 呢種獨立屋內只有浴缸,房租係包埋鍋石温泉的,所以我地都冇用到個浴缸,去温泉浸更加正啦,呢個鍋石温泉真係唔錯,有 180 度無敵大海景,仲可以邊浸邊睇日落 落
      你會住樁山嗎 ? 如果你唔想好似我地咁自己到餐廳食,可以訂埋有日式夕食的 plan,優錢同自己食晚餐加埋的差不多,我見其他 blog 友食過都 ok 的

      刪除
    3. 我四月份會去東北,想訂返晚,住下獨立屋。我地唔太鍾意日式夕食,應該都係訂素泊 :)

      刪除