2014年3月17日 星期一

2013 東北.北海道夏祭(Day 11) ~ PartⅡ~ 十二湖健行

Day 11 (4-8-2013 ~ Sun ~ 晴 ~ 19℃-27℃) 

行程 ~ 東北(青森)

          11:23am 來到十二湖駅,內的 locker 早就 full 了,對面巴士站已出現人龍,唯有拿著小行李往撘巴士,去到十二湖附近才算吧 ! 







 

終站 ~ 奧十二湖,內裡的大 locker 也 full 了,所以我們只租用了個小 locker 放東西,帶些隨身物品便往健行去 ! 


     十二湖的健行路線,長至 4 小時、短至 1 小時的也有,夏日炎炎,我們只是志在參與,所以行個 1 小時的便夠了,況且我們打算早點到今晚的住宿地方呢 ! 

     一小時的路線 ~ 出發點森之物產館(森の物産展 キョロロ)/500m→青池/100m→山毛櫸自然林(ブナ自然林)/500m→沸湖之池/250m→十二湖庵(茶屋)/450m→森之物產館 (即下圖右上角那條黑色的路線) 



鶏頭場の池 ~ 












青池 ~ 


人氣景點,許多本地團來到,都是來去匆匆、看一看這個青池便要離開了













沸壼の池 ~ 


沸壼の池池水的通透碧綠不比青池差呢 ! 








「十二湖庵」茶屋 ~ 有免費的茶及菓子供應,茶屋取用飲用山泉成泡製抹茶搭配特製茶點不過我們沒試了 8->



平成水百選 ~ 有不少人專誠拿水樽到來盛水的,我們沒有,但一接近溪流前的這個位置,已感到陣陣涼意,就好像天然冷氣一樣 

落口の池 ~ 



     1 小時的健行結束了,回物產館逛了逛便離開,沒有收獲



     這篇廢話不多,因為後段路程我發脾四,所以對這次的健行印象一般,相片也影得少 :P 但現在看回這些相片,其實十二湖的風景也不錯的呢 ! 8->

29 則留言:

  1. 嘻嘻 ! 青池好靚, 羨煞蜻蜓 :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解你同蜻蜓影個青池都咁多粒粒 ?

      刪除
    2. 落葉?
      蜻蜓不要來這邊⋯⋯ ::kk3163

      刪除
    3. ::uu7007 ::uu7007 ::uu7007 ::uu7007 ::uu7007 ::uu7007

      刪除
    4. 冇得咁比較o既,蜻蜓去o既係秋天,賣點係紅橙黃綠o既秋色嘛,所以蜻蜓唔洗喊成咁呢 ! ^^"

      刪除
    5. 果o的點點係落葉,我估青池上面咁o岩係 d 細碎又容得落葉既樹葉品種,所以成日落到個青池一點點,尤其秋天就加明顯 :-?

      刪除
    6. 紅橙黃綠跟住咪到"青"囉....::uu7007 ::uu7007

      刪除
    7. 你有紅橙黃綠四隻色,我得綠青咋喎,係咪你抵o的先 ? :D

      刪除
    8. 但係呢隻咁靚咁特別既青色, 我真係好想好想見下囉...........

      刪除
    9. 咁不如你將今年秋天o既行程,改為夏天去,順便睇埋夏祭啦 ! >:)

      刪除
    10. 每次嚟到呢篇blog就好想塗黑你個青池 >:) 你快啲post下一篇啦, 哈哈!!
      秋天改夏天.... 出晒機票喇!!

      刪除
    11. 你又秋天去呀⋯⋯咁不如係附近camping,留耐D,穏陣D。:@)

      我講真喎。

      刪除
    12. 我諗住係青池懶死唔走, 睇到佢變青色為止, 不過我驚我睇到變左青光眼佢都仲都未變青色喎, 哈哈!!

      刪除
    13. 蜻蜓:塗黑我個青池 ? :)) 我夠想將你果o的七彩o既紅葉相片,全部剪晒落o黎貼係我度啦 ! >:)
      下一篇未有咁快,比較多相,所以你呢個星期都係唔好過o黎住喇 ~ =))

      刪除
  2. 巴士站旁間茶屋可以放行李, 200円

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當時影o左幾張相就夠鐘上巴士喇,都冇時間再問間茶屋有冇得放行李 ( Ricky 就掛住排隊等巴士 ),所以件行李呢 …… ::mm1581

      刪除
  3. 行到發脾四?! hehe
    青池真係好靚~明明無人工添加~但可以有如絢爛的顏色~真係好特別

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻,我燥底嘛,好容易發脾四o既呢 ~ :P
      當時太多人,想影張冇人o既全景相都好難,所以覺得冇咩特別,而家睇返o的相先覺得原來都幾靚,好似翡翠咁碧綠

      刪除
  4. 好似呢個青池比美瑛還要靚啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 各有各靚啦,最初睇其他人十二湖o的相片時,總覺得個池又細又陰暗,可能係比樹木包圍住o既關係,而家睇番o的相都唔錯,似碧玉。不過我喜歡美瑛果個開揚o的,池水淺藍色夠清新 :x

      刪除
  5. 會唔會天氣熱個人都火D, 要即時食雪糕降火嘛, 食下甜野心情都靚D, 不過那時邊揾到雪糕:P
    係日本健行確不錯, 物產館居然無收穫, 唔似你作風喎:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 燥底呢樣野係天生的,所以應該唔關天氣事 :P 當時火遮眼,咩雪糕精品都睇唔到啦,所以冇得放血、反而可以慳返唔少 :))

      刪除
  6. 你又發火::vv4003 .....::kk3115

    回覆刪除
  7. 睇到最後一段,忍唔住笑左出聲,haha
    青池其實好細,講真又唔算真係好靚囉,不過好睇當時天氣影響~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得青池係名過於實,但既然咁出名,一場去到都值得睇睇o既
      對於「發脾四」呢樣o野,我冇你寫得咁仔細,但相信你會明白我的 :))

      刪除
  8. 請問去奧十二湖架巴士是否弘南巴士呀?
    http://konanbus.com/juniko/juniko.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,就係呢架弘南巴士喇

      刪除
    2. Thx~咁我可以直接喺不老ふ死温泉搭去奧十二湖了^^

      刪除