2014年4月3日 星期四

2013 東北.北海道夏祭(Day 12) ~ PartⅠ~ 樁山之早上

Day 12 (5-8-2013 ~ Sun ~ 晴、陰、雨粉 ~ 21℃-29℃) 

行程 ~ 東北(青森、秋田)

     這篇 part 1 內容不多,但放在 part 2 又似乎太多了,唯有這樣「斬件吧 :P

***********************************************

     兩人獨佔一整棟大屋,理應能發一個甜蜜美,可是坦白說,我們兩個也睡得不怎麼好始終這類獨立屋兩個人住實在太寧靜了些,睡前整晚聽著窗外的「滴答聲 (但又不是下雨) 和不知名的「的 dog」聲,心內總有一點怯意,只是盡量不去作無謂的猜想和幻想,或者這只是我出發前看過的一些關於樁山遊記的怪異事件作祟 :-SS 

     既然說這兩天是 hea 遊,當然慢慢才起身去城堡吃早餐,而且我們要撘的列車 11 時多才開出,所以有一大個早上留在樁山這裡呢 ! 雖然說睡得並不算好,但大白天我又不怕了,在屋內攤多兩攤才捨得出門口 :D








吃飽早餐,又到出面的草地坐一坐、Hea 一 Hea B-) 


草地上的菇菇

     順路去影影鍋石溫泉的日景,由於昨晚已經浸了溫泉,今早便不浸了,因為熱、懶得換衣服了喇 :P







     跟著便去昨天還未去的「カブトムシ型昆虫館/昆虫園」(獨角仙館),不過我們對獨角仙這種昆蟲興趣不大,所以只在外圍影影相好了,沒有付費入場。Ricky 在館內的免費區域坐坐、上網及涼冷氣 (外面又曬又熱呢 ! )我就在附近隨便望望


左邊是「カブトムシ型昆虫館/昆虫園」,右邊是綜合案內所






入去前,特意跑到前面去影這獨特的外型,至於高空俯瞰的圖片就要靠官網了 ~ 


↑↓ (官方圖片:外觀和室內環境)



↑↓ 館內免費區域





獨角仙扭蛋 ~ :-SS 


館旁還有個親子的昆蟲場地,小朋友能更近距離地觀察和觸摸這些獨角仙的,而我就當然怕怕了 :P


深浦的夏季有個放紙燈籠的活動,應該都幾漂亮的,可惜夾不到日期參加了

     坐到差不多時間,回獨立屋收拾物品往 check out 了,雖然昨晚睡得不好,但如果可以和家人或朋友一起去旅行的話,我還是很喜歡和希望住多次這類獨立屋的 8-> 臨離開前,影多兩張相留念





     預備往撘 11:12am 開出的五能線列車到秋田 8-> 回程也是撘「清池編成列車




能代駅的投籃挑戰



↑↓ 東能代站的仿休閒白神「くまげら」候車室



坐定後,Ricky 又吃他的近期至愛


機械人版休閒白神三兄弟


列車上的華麗廁所



按製開門的,我差點不懂得出來 =))

     很懷念這次五能線之旅,和沿途風景的寧靜和美麗,所以特別在網上搜尋了一些關於五能線的圖片 ~ :x




34 則留言:

  1. 一般來說, 對於昆蟲這家野, 我一定敬而遠之 ::_2131

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話,所以一直冇打算入去睇,只係想影下個館的外型同門口果對卡通公仔就可以了,完全唔想付費入場 ::mm2218

      刪除
  2. 夏天郊外獨立屋,雀仔聲,昆蟲,流水聲,“乜鬼”都有啦,唔驚得咁多。:))

    回覆刪除
    回覆
    1. 照你咁樣諗又好似舒服o的 …… 所以我都唔理咁多照 book,不過講開又講,順便講個故事你聽 ~ ::mm1542
      當初我睇過某一個 blog 的遊記話:落雨果晚一個人入住,半夜聽到門鐘響,心諗邊個咁夜仲按鐘呀 ? 但太累冇理繼續訓,第二朝精神飽滿起身,開門時先發覺呢棟獨立屋係冇門鐘的 …… ::mm1566

      刪除
    2. 按門鐘咪叫做有禮貌囉,日本“人”性格,唔會無問過你就入來。讚!:-bd

      刪除
    3. 經你咁講,我又釋懷o左o的喇,哈哈 !

      刪除
    4. 講開敲門, 有朋友試過住酒店尾房, 聽到敲門聲開門冇人, 冇理, 第二次再聽到開門都冇人, 第三次即刻閞門都係冇人, 房外係條長走廊, 除咗其他房門外冇其他門.即刻要求換房, 你地有冇聽過話住酒店最好唔好住最尾間房 ::_381

      刪除
    5. 大小姐,我聽咗潘聰好多年,都聽慣。

      尾房的話,當以統計學好,風水好,一般酒店都比較少租出尾房,主要租升降機付近。尾房少人住,少人行,少人氣,當然“其他野”會多D咁啦。:))

      當然如果好似SUPER HOTEL,東橫日日爆滿,或者貴價温泉旅館,十數間房。我諗就無分別。

      刪除
    6. 尾房的傳聞成日都聽的,但我又冇刻意話唔住尾房 …… 話時話,我去咁多次旅行,其實都成日住尾房的,不過好彩都冇咩奇遇出現 :P

      刪除
    7. 聽咗好多年唔出奇吖, 因為我第一次聽係我第一次出 trip, 起碼廿幾年前lu.

      刪除
    8. 其實我幾鍾意聽鬼故的,搵人講多o的啦 ~ ::kk3152

      刪除
    9. 舊:http://hkreporter.memehk.com/program.php?channelid=61

      新嘅要收費。

      刪除
    10. ::ee5098 話有就有,勁 !

      刪除
    11. 你睇漏咗我上面:“我聽咗潘聰好多年”。=))

      不過呢,聽多無益嘅。

      刪除
    12. 哦 ~ 我唔知原來潘聰即是講鬼故的嘛 :P

      刪除
    13. 其實J2 Big Boys Club 都成日講, 尤其係七月十四嗰排講得仲多.

      刪除
    14. J2 BBC 請嘅嘉賓都係同一班人。

      刪除
  3. 嘩, 作C 囉, 一個二個辦公時間出POST . . 唔駛啦. 炒!! ::mm1544

    回覆刪除
    回覆
    1. 食 LeTao . . . 食到去深浦. . . ::mm1630 _

      刪除
    2. 我唔係, 量緊地 ::_371

      刪除
    3. 你講出comments?我24h都有喎。

      刪除
    4. 大小姐~你呢隻唔叫量地,系叫晒 。。。幸福!
      Koosan~你上咗岸,咪話24,24x365都無難度啦! >:)

      刪除
    5. 嘩 ! 小肥,作 C 你囉,咁你仲咁大聲 !! :-$
      不過,我呢o的係「職工尾圍用膳」呀 ~ ::mm2415

      刪除
    6. 一個二個o係度「曬」,難為我呢o的年幾都去唔到一次旅行o既打工仔 ::uu7007
      コーさん:24h 呀 ? 咁下次大家分別o係早午晚、凌晨半夜時份出 post,睇你係咪 24h on call 先 ::_1553

      刪除
    7. 凌晨半夜都OK架,你都可能記得,我BOOK平價機票呀,換AM呀,可以搞到四,五點。=))

      刪除
    8. 我記得,但你應該都唔會日日 BOOK 平機票,換 AM o卦 ?? :D

      刪除
  4. 新果D列車果D廁所~大到可以跳舞~我直情可以在入面換澎湃裙擺的LOLITA都不怕整污租XDDD
    btw~ 呢個地方真係好不日本XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個華麗廁所都係五能線列車o既特色之一o黎架,咁大個空間o岩晒你啦 ! :))
      呢度似歐陸度假區多o的 :D

      刪除
  5. 真係完全唔明點解日本人咁鐘意獨角仙, 對我來說佢同隻小強無分別::vv4067

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我都覺得佢地同小強好似,不過小強仲恐怖好多 !! ::_2432 我驚小強多過老鼠的

      刪除
    2. 對我黎講獨角仙同小強一樣咁恐怖驚嚇..........................

      刪除
    3. 應該話大部份呢類醜陋o既昆蟲都係女人o既天敵 -.-"

      刪除
  6. 我鍾意獨角仙館個外型, 有隻角!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係,淨係想影一影獨角仙館個外型,所以就算有好多時間剩,都冇打算付入場費入去參觀,寧願坐o係大堂涼冷氣兼上網 :P

      刪除