2013年9月30日 星期一

2013 東北.北海道夏祭 ( Day 2 ) ~ Part Ⅰ ~ 海上神宮

Day 2 (26-7-2013 ~ Fri ~ 陰→晴 ~ 26℃-35℃) Part Ⅰ

行程 ~ 中國、關西、東北 (宮島 → 大阪 → 仙台)

昨晚超累的在潮退時欣賞完夜居 (有夜櫻、夜楓,自然就有夜鳥居的啦 ! :)) ) 之後到樓下吃一個不算豐盛、但滿足的早餐,滿足在於能一邊欣賞海景、一邊嘆杯溫暖的奶茶,原來滿足就是可以如此簡單 8-> 以 ¥8000 一晚的房間來說,我們都很滿意 !




早上窗外的景色







話說我們今早要再到宮島一趟,看看潮漲後的大鳥居和嚴島神社,所以吃過早餐便起行了


↑↓ 酒店外





大汽船乘船處


JR 船乘船處




這個碼頭有點像 HK 的珍寶碼頭 :P





循例的再探探靚仔梅花鹿 :x




↑↓ 鹿仔:有冇人有 ¥130 俾我買野飲呀 ? 





杓子指示牌


好喜歡這店鋪,影多次先 ~ 






這隻鹿仔毛公仔好可愛呀 ! :x 好想要,不過很大隻,我要留番o的空間給浣熊 … 我忍 ! 

大鳥居昨日已看過,今天集中逛逛這座列入世界文化遺產的嚴島神社,以及要買有鹿仔圖案的御守 L-)




入場費 ¥300@






迴廊






平舞台



本殿

話說在選擇御守時,因全部都只看到「健康,學業 …」等的文字,看不見有鹿仔圖案的,於是我翻了翻御守的背面看看,剛翻了兩個就立即被工作人員叫喚「Don't touch」,嚇得我匆匆付款離開了 :P



能舞台

很快便逛完一圈,打算行回商店街那邊吃午餐 …… 




Ricky 很喜歡這棵松樹的形態




隨處可見的杓子

經過賣燒蠔的小店,3 隻¥500,要吃呀 ! 不吃生蠔的我們,最好吃的還是燒蠔 =P~ 






好味 ! 相比昨天的醬油燒蠔,這種不加調味料、連殼燒的蠔鮮味得多,但始終不及之後在松島吃的燒蠔  8->

經過大鳥居,不忘影兩張海上鳥居的照片才繼續行








這隻鹿很懂得搶鏡喎 ! B-)

真的要快些行去吃午餐了 ! 在計劃行程時,原本想吃那間門前魚缸掛滿生蠔的店子(打算叫半打生蠔、半打燒蠔和穴子飯的),但其實我們的早餐還未消化,加上剛剛又吃了點燒蠔,我們其實並不肚餓,所以選了另一間食店,吃了點海鮮便好了,因為我們還要留肚吃下一餐呢 ! :D




原先想吃的店子


後來選了這間,為的就是下面的醬汁燒海螺 :D





↑↓ 我的大海螺 >:D<




也點了幾隻燒蠔試試,同樣好味 ! 


吃飽,真的要走了,有點不捨得這裡像離島般舒適的環境 8->




臨離開時遇到兩位協助宣傳宮島的靚女



↑↓ 昨天已坐過樓上的座位,今天一定要坐下面的有冷氣座位,因為現在雖然是陰天,但也有 34、35℃,熱死了 ~ 8-}



回酒店取回暫放的行李,便往撘 JR 到大阪吃另一個午餐 ~ 蟹宴了 >:)





↑↓ 嚴島神社卸守 ( 正面和背面 )



19 則留言:

  1. 你咁夜仲出post?勁呀 :-bd
    驟眼睇落,宫島啲鹿好似靚過奈良嗰啲咁嘅 :-/
    你間酒店好抵住,平靚正 :x

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又咁夜都唔訓o既 ? /:)
      我剛搞緊備份,反正都要搬 blog,咪試下打遊記囉 ! 呢篇係第一篇o係新 blog 打o既遊記,我想試下出o黎既效果係咩樣,但發覺打 blog 時的字體「大」及「一般」的 size 好明顯有分別,出o左 blog 後咁睇又唔多覺有咩分別咁 :-/ 所以又要試 :(
      我都覺宫島啲鹿係靚過奈良嗰啲,唔知係咪季節問題 (夏天先有長鹿角及梅花點),但肯定o既係宮島啲鹿係乖好多的 :D
      我地都好滿意間酒店呀 ! 環境同服務唔錯,最喜歡就係佢位置便利,o係正乘船口旁邊,行兩步就到,最o岩我地呢o的想分開兩日過去宮島睇潮漲同潮退o既人 :-bd

      刪除
  2. 仲以為呢篇係由YB搬過來 :P .
    結果你買隻御守有冇鹿仔圖案? 我搵料時已經記低去邊度食野, 不過我驚一路行未去到已經食飽 =P~

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前果兩篇係就由 YB 搬過來,這篇 Day 2 是新試打的,但對於字體的大小還是看不順眼,遲些再研究、要執執 ! [-(
      我買o左一個粉紅色、有鹿仔及鳥居圖案的御守,放了在 YB 的戰利品篇的,不過未搬過來 :D
      其實宮島呢條商店街唔大,亦冇咩街邊小食的,所以唔洗擔心掃街食得太飽呢 !

      刪除
    2. 已在這篇 blog upload 多次鹿仔圖案的御守了 ;)

      刪除
  3. 日與夜的鳥居各有美態,真的要預時間看它

    回覆刪除
    回覆
    1. 日與夜、潮漲與潮退的鳥居和嚴島神社都各有美態,要睇齊晒一定要預一整天的時間才足夠呢 ! ;)

      刪除
  4. 我去D神廟成日拎D御守睇黎睇去, 又未試過俾人話:-?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都買過十幾廿次御守,都係可以任揀的,今次都係第一次話唔掂得。我都有諗過其實究竟係呢個神社特別莊嚴神聖,所以唔掂得 ? 還是係有o的唔規矩o既人搞搞震、令到人地怕o左 d 遊客、要貼埋張 「Don't touch」紙o係度呢 !?

      刪除
  5. 啲御守唔俾掂架咩?? 我成日攞起嚟睇喎!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買過十幾廿次御守,每次都係攞起嚟睇、任揀的,第一次聽到話唔掂得 ( 睇真o的先見到有張細小的「「Don't touch」紙仔貼o係度的 ),因為好多時o的卸守背面係有該神社的圖案的,有o的就冇,所以通常我都會睇睇有冇的 :P
      我記得你講過今次唔見鹿仔圖案卸守,我諗就係因為佢反轉o左,所以你睇唔到囉

      刪除
  6. 果隻鹿仔真係位置剛剛好(山上鳥居前面果隻) :D
    宮島~係我未來有興趣去的地方之一~不過
    真係唔知要排到幾時XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 宮島我有興趣的,但又未算係恨去果種,因為中國地區的景點對我來說不算吸引,所以如果不是今次因機票的問題去了關西,我想自己也很難有機會安排去一次呢 !
      咁你諗住下次、再下次會去邊呢 ? 8->

      刪除
  7. 嘿 - 當收到Yahoo 通知備份完成, 就先將D Link 一條一條下載到自己電腦。(小肥有22個Link要下載) 2.- Zip檔一個一個解壓到桌面。3.- 完成解壓會見到一個大資料夾 (個名多數系你喺 yahoo blog 嘅網頁link), 內有 2 個小資料夾 ~
    叫做 [articles] (唔駛處理) 同 [images] (要縮圖同上載去Google Drive), 另外有4個檔案 . . . 跟住睇我嘅流程. 唔急, 完成備份, 幾時搬都可以.

    回覆刪除
    回覆
    1. Ricky 呢兩晚努力嘗試中 …… 而我都努力上網 shopping 中,haha

      刪除
  8. 路人甲:試留言!^。^

    回覆刪除
  9. 呀,真系有D問題。。。請問,你下面個[表情],系唔系抄Koosan?可能同上面[最近留言]䃥咗!.只系出現你自己嘅回覆,出唔到人地留嗰D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,個[表情]系跟住 Koosan 個 blog 教咁做的,但好似只係得我係咁咋喎,其他人都冇問題的 :-?

      刪除