2013年9月8日 星期日

遷居

    在迫於無奈之下,還是要移居過來 blogspot
希望能盡快適應啦 ! ^^"

    在還未適應之前,我還是會在 yahoo blog (CK Family) 繼續完成 2013 東北‧北海道夏祭遊記的

50 則留言:

  1. 笫一個留言, 歡迎歸隊 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾好環境喎,我初初只係白濛濛一片:(

      刪除
    2. 初來報到,多多指教 :)
      個新居係 Ricky 幫我開的,昨晚及今早我研究o左一輪,搞o左個外觀用住先 :P

      刪除
    3. 我整唔到你左手面嗰個留言 list, 點整架?

      刪除
    4. o係小肥度學的:
      "最近回應" ~ 先入咗[版面配置] 揀[新增小工具] 會彈個表出嚟, 你揀資訊提供 - 將 RSS 或 Atom 資訊提供的內容加入您的網誌,然後輸入以下網址:http://自己網址名.blogspot.hk/feeds/comments/default

      刪除
    5. 即系呢. .. 早到搏命捱, 後到收到晒 ㄟ(≧◇≦)ㄏ

      刪除
    6. 所以我一直主張睇定o的先 …… kaka ( 冇晒表情公仔好唔方便呀 ! )

      刪除
    7. 呢個"最近回應"加入方法簡單過我用0個個好多呀!

      刪除
  2. 都唔係得個殼吖,起碼有第一篇...good,
    我搞咗好耐慢慢適應中,講到搬家就更加驚自己胡里胡塗

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔搞掂個外觀我唔敢開張呀 ! :P
      連過o黎 blogger 我都猶疑左咁耐,搬家就更加唔敢諗呢 ! -.-"
      我見小肥 yahoo 個 blog 剛出o左一篇好詳(長)細的搬家資訊,但我冇睇,因為拉落去見到咁多字已經暈o左 !! >.<

      刪除
    2. 啱呀,我都係呀,見到D step都驚發惡夢,我諗我地一樣咁暈 o.O"

      刪除
    3. 你明唔明小肥講o既 google + 呀 ? 咩o黎架 ? ^^"

      刪除
    4. 我都唔肯定呢,唔知係咪set留言者的指示,所以我改了為"已註冊的使用者- 包括 OpenID",等緊小肥話yes or no :P

      刪除
    5. 紅米奇. . .你試吓寫一編post, 咁我先知留唔留到呀 . . .(= 0 =)y

      刪除
  3. 終於都搬過嚟嗱~ 咪好囉!等咗你好耐嘞 ヾ(@⌒ー⌒@)ノ
    再唔走,遲啲可能俾Yahoo截水電㖭呀 (((o(*゚▽゚*)o)))

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi ~ Hi ~ ^^
      係呀 ! yahoo cut 完關注blog友,而家好似連到訪blog友都少o左顯示(可能顯示時間改o左),所以搵唔到朋友仔 >.<
      但o係呢邊點樣可以 add 朋友呀 ?

      刪除
    2. 㩒左上角個「B」字,跟住喺「閱讀清單」㩒「新増」,再輸入blog友個網址咪得囉!
      又或者如果喺blog友度見到有你左手邊一様嘅「加入這個網站」㩒一吓就得喇,得咗 p(^_^)q

      刪除
    3. 但我㩒入去後,佢要我打 password 再 login 過架喎 !

      刪除
    4. 正解!入你自己嗰個咋嘛 (⌒-⌒; )

      刪除
    5. 嘿 . . .而家好似連到訪blog友都少o左 . . 系因為個個都搞緊裝修啦 . . -v- -w- (-.,-) (΄◉◞౪◟◉‵)

      刪除
    6. 趁兩位高人o係度,我想問呢,如果走去人地個 blog 加入佢個群組,係咪唔等於我呢度都有佢個頭像呢 ? 咁有o的想 add 到自己個 blog 的朋友仔(例如有o岩睇的遊記資料果o的呢!),咪要周圍通知人地我個地址再邀請人o黎咁呀 ? 呢o的野我唔做架喎 ! :P

      刪除
    7. 仲有,去其他 blog 加入群組、追蹤、o係自己左上角「B」字加網址 … 有咩分別 ? 因為 click 入去後,每樣要 set 既野都唔同o既 ?!

      刪除
    8. 去人地個 blog 加入佢個群組,係咪唔等於我呢度都有佢個頭像呢 ?
      ... 唔係,你follow佢,唔等於佢follow你
      邀請人o黎?
      ... 我都唔會做 ^O^ 你去「B」字加網址就follow到佢
      去其他 blog 加入群組、追蹤、o係自己左上角「B」字加網址 … 有咩分別
      ... 基本上一樣
      每樣要 set 既野都唔同
      ... 唔清楚

      刪除
    9. 和豚媽媽,正解!我坐車回呢度時手機一震,成编無咗/TT\ 所以我個追蹤清單有百幾個人,方便大家揾個啱嘅做朋友。。。

      刪除
    10. 追蹤清單百幾個......小肥你應該好忙喎, 要追咁多個!! (哈哈)

      刪除
    11. 死啦 ! 我對加朋友的方法一知半解,都唔知自己入o左邊個會、又追蹤o左邊個添 ! haha -.-"

      刪除
  4. Welcome, 宜家依邊熱鬧好多,兩日前都仲見你心大心細,估唔到咁快就搬咗過嚟,裝修得唔錯呀,係囉...慢慢嚟好快就適應,我都仲係學習緊,有唔明就問吓大家,睇吓人哋D教學,不過至於搬D舊文,我到宜家都仲未消化到..

    回覆刪除
    回覆
    1. 今朝睇o左留言但要而家先回覆到,因為大部份電腦同我部手機都成日睇唔到 blogspot 的,一係好似跳掣咁個畫面不停眨、一係只睇到個 blog 的底紙而冇內容的 --"
      即使入到都留唔到言,因為手機版的「發表留言的身份」係唔同的,你地有冇呢o的問題呢 ?
      我連留言及 add 朋友仔都未搞掂,搬舊文o的野更加唔得閒去理啦 !! >.<"

      刪除
    2. 我而家用緊手機留言啦。我系電腦同手機都系同一個ID,無問題^0^

      刪除
    3. btw,可能因為我用手機收email所以唔會出問題。。。

      刪除
  5. 唔好意思, 遲左少少上來報到添! 歡迎加入我地既大家庭呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔遲,反正我有排都未摸得掂,哈哈 ~

      刪除
  6. 仲在yahoo寫呀? 早d搬過黎適應下啦 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好長情架 ! 我都係鍾意 yahoo 多o的 ( 適應恐懼症的藉口 :P )

      刪除
    2. 咦 ! 你有兩張相o既 ? 有咩分別o架 ? ( 有 B 字同冇 B )

      刪除
    3. 我仲未識得用個Blogspot架~所以我仲未知邊度打邊度

      刪除
  7. Welcome, 終於都搬咗黎呢度...

    回覆刪除
  8. 只試到開新的回應,如果係別人既回應下再加回應就好似做唔到既…

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係瀏覽器問題呀!用Chrome就無晒問題!

      刪除
    2. 唔怪得之啦,我見到只有我屋企部白色電腦先有 Chrome 呀 ! 叫 Ricky 搞搞佢先 !

      刪除
  9. 回覆
    1. 因咩事 good 呢 ?

      刪除
    2. 整o左清單喇,突然覺得自己好叻呀 ! 哈哈 ~ 但點解有o的 blog 友既頭像仍然係得個 B 字o既 ??

      刪除
  10. 有遊記睇未啊, 等得好心急...............

    回覆刪除
    回覆
    1. 遊記的 part 2 已經在舊 blog 出左喇,呢邊就未有時間試 … 呢兩日忙死o左 !! X_X

      刪除