2013年9月21日 星期六

Puzzles @ Rascal

    中秋節假期無所事事,個新 blog 又搞到有點氣餒,於是一口氣砌了兩幅剛在旅行時買的 Puzzles 




Happy Wedding Rascal


Beloved Went Worth Woods

16 則留言:

  1. 砌圖咁有耐性既野都難你唔到, 寫BLOG就更加無難度啦!! 我條頸長過長頸鹿喇!! >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我寧願砌 puzzles 都唔願意搞個 blog,你可想而知我對個 blog 係幾咁恐懼又束手無策呢 ? #-o
      遊記呢 …… 我諗住 copy & paste 返 Day 1 過o黎擺下先,因為唔喜歡呢個新 blog 由 Day 2 開始寫,好似斬o左件咁,寧願擺住先遲o的先執 ! :-?

      刪除
    2. o的表情符號一時時得o既 ?

      刪除
    3. 吓....咁咁咁我咪等唔到你篇十二湖囉...... 再唔係你先出一篇十二湖(只post相片), 當測試囉!! >:)

      刪除
    4. 淨出相片 ? 唔洗用腦O既都可以考慮下喎 ! >:)

      刪除
  2. 其實已經有BLOGGER(見你都有ADD佢)有講齊D 搬相搬文教學~
    跟住做應該OK bor~我個blog有部份都係跟佢調整

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟住做係應該 ok 的,只係我呢o的電腦痴其實睇左都唔明佢講咩,見到咁多 step 咁多字就怕怕囉 ! :(

      刪除
    2. 見到咁多 step 咁多字就怕怕 --- > me too /:)

      刪除
    3. 所以話呢,咁邊有動力繼續寫 :(

      刪除
  3. d puzzle好可愛呢﹗至於blog,慢慢黎啦,好快會適應~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻浣熊真係越睇越可愛,好彩佢啲產品唔多,如果唔係買到破產 :P
      而家剛剛按了 yahoo 備份,唯有一步一步慢慢搞啦!

      刪除