2013年9月14日 星期六

ck 鼠公仔 @ 30/8

 

    開這個 blogger 要改地址名時,才記起寫 blog 是源於 ck 鼠,只是他的產品越來越少,所以逐漸也好像遺忘了他一樣,所以這裡的第一篇圖文字 blog 應該是屬於 ck 鼠的 ! ( 這一篇是加相片寫 blog 試驗性質 )



    上兩個星期,Ricky 的朋友經過精品店,發現了這隻比手掌心大少許的 ck 鼠公仔,send 了圖片問我買不買 … 這隻公仔在前陣子曾經在其他 blog 友中見過,只是我現在懶到連精品店也甚少行了 :P … 小小的公仔要 $108,確實不便宜,但 … 只因他是 ck 鼠,所以買吧 !

    朋友買了,和 Ricky 午膳時取,順便請他向 Ricky 收錢 (kaka) …… 就這樣,多謝 Ricky 「送」我的 ck 鼠公仔了 ~





↑↓ 2013 年 「Small Gift Big Smile」新產品,最喜歡他背部那條的紅色金屬鍊





24 則留言:

  1. copy & plase ?? (≧▽≦)y

    回覆刪除
    回覆
    1. No,新文章黎o架 ! :D
      但我整唔到咩「"插入繼續閱讀標籤" (張紙撕裂咁樣)」果個樣o既 ??

      刪除
    2. 同埋「最近留言」果度又唔識自動 update 或者係 update 得好慢既 ? 係咪要第二日先睇到最新的留言架 ?

      刪除
    3. 分開一個一個答你. . 唔該你 ~ 取消個驗證碼先 !!

      刪除
    4. 點解會有個驗證碼架 ? 之前唔係冇既咩 ? 點取消呢 ?

      刪除
    5. 哦, 咁醒. . .取消驗證碼 ~ 喺POST 面/ 或最底 click [Blogger] click [網頁瀏覽次數:] 轉入設定頁面, click 左手邊最底 [設定], click [文章和留言] 在 [顯示字詞驗證] 旁選 [否]

      刪除
    6. 整唔到「"插入繼續閱讀標籤" (張紙撕裂咁樣)」果個樣o既 ~ 你有整, 你按你個blog 最高張相個 [ck family] 或最底個[主頁] 咁會清楚睇到, 一頁2 兩個post. 不個, 第一個post 你放 「"插入繼續閱讀標籤" (張紙撕裂咁樣)」 嘅位置比較低, 去到 第3張相下面, 太低, 唔理想, 你再睇呢個一次~ http://seeddauding.blogspot.hk/2013/09/google-blogger.html#more

      刪除
    7. 依家睇[ 「最近留言」果度又唔識自動 update] 唔算啦. 都見到我早上留言. .

      刪除
    8. 原來已經做左,可能係我只出左兩篇 blog 所以效果唔明顯吧 …
      放 「"插入繼續閱讀標籤" (張紙撕裂咁樣)」 嘅位置比較低 ? 位置有得揀既咩 ?
      總之 thank you 左先啦,幾日冇研究,我已經又唔記得晒 add 朋友o的野喇 :P ( 電腦白痴係咁架喇,哈 ! )

      刪除
    9. 梗系有啦, 去編輯文章, 將mousr 指去你想要嘅位置, 再按「"插入繼續閱讀標籤" (張紙撕裂咁樣)」 再按 [更新] 就ok啦.

      刪除
    10. 明白 … 係喎,得左 ! 哈哈 ~

      刪除
  2. 隻ck鼠公仔雖然細咗啲,但都好精靈呀 (^з^)-☆

    回覆刪除
    回覆
    1. 細隻既唔好處係會有少少走樣囉,不過 ck 鼠產品買少見少,都唔要求得咁多架喇 ~

      刪除
  3. 你整個頁面好colourful,隻隻字d 顏色好清楚,唔知點解我整黎整去梗有d整唔到出來?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你意思係整個版面o的字 ? click blog 右上角的「設計」,出到範本 click 圖下的「自訂」,入到去 click 「進階」,拉下條 bar 就會有好多「日期標題」、「文章頁尾」等的位置俾你改字體同顏色等等o架喇 !!

      刪除
    2. 見到你試緊加表情符號,難唔難架 ?

      刪除
  4. 又真係好似好少CK鼠產品!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇辦法啦,因為 ck 鼠已經絕版了,近年間中先會有一件半件產品出現咋 ! :(

      刪除
  5. hello~~ CK 鼠~~ 好耐冇見喇~~ 水太太搬左去http://mrswater.blogspot.hk 得閒黎探下我啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello ~ 我剛剛搬過來不久,還要些時間熟習這邊的環境呢 ! 剛剛看了你的青檸 cheese cake,好像很美味 … 我最愛的就是 cheese cake 的了 !!

      刪除
  6. 好叻呀!出左一篇有圖有字既BLOG喇! 繼續加油( ͡° ͜ʖ ͡°)

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我想直接在網絡上載相片,咁咪應該唔洗理相簿夠唔夠位囉 ! 但就只可以出到中 size 的圖 … 再諗諗先 ~

      刪除
  7. 朋友, 關於搬BLOG 的方法, 請看這個 [木木媽] 的說明, 很清楚

    http://bubibububu.blogspot.hk/2013/09/yahooblogger-1-blogtrans.html?showComment=1379288936759#c1846858904935388092
    我自己 搬好啦. 你要加油 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔該晒你呀 ~ 不過我要等放假時才可以(叫 Ricky)慢慢研究下 :p

      刪除