2013年10月9日 星期三

2013 東北.北海道夏祭 ( Day 2 ) ~ Part Ⅱ ~ 蟹の味

Day 2 (26-7-2013 ~ Fri ~ 陰→晴 ~ 26℃-35℃) Part Ⅱ

行程 ~ 中國、關西、東北 (宮島 → 大阪 → 仙台)

     中午12 時離開美麗的宮島之後,經過輾轉的車程,我們來到新大阪的かに道楽(蟹道樂)吃蟹宴 :D



    決定吃蟹宴是因為這次的行程會去北海道,總覺得北海道的蟹是最鮮甜的,既然這次會去,當然要吃一餐蟹宴啦 ! 但搜集資料時,看見北海道蟹本家和蟹將軍的官網並不吸引,令我和 Ricky 都回憶起 7 年前在大阪吃過的蟹道樂,那時的感覺是超級鮮甜和令人回味,不過蟹道樂在北海道並沒有分店 :(

     因此經過多番爭扎和遷就時間(要放棄今天買浣熊的時間的 !),決定在大阪吃一次蟹宴 tea、在北海道吃一次蟹宴晚餐 !! >:)


↑↓ 放在門口處的招牌蟹缸,最上面那隻這超巨型呢 ! 



我們打算點這個下午茶餐 (4pm 前)的,淺嘗一下就好了,不過就不太喜歡它的名字啦 :)) 



透心涼的冰凍麥茶,正 ! 




↑↓ Tea set 裡有不同方式的蟹腳料理,包括燒蟹、凍蟹、天婦羅和剌身,還有釜飯和蟹肉燒賣;另外加點一盤 Ricky 至愛的蟹膏壽司 … Ricky 最欣賞的卻是甜品:綠茶雲尼拿雪糕 =P~


     整體味道都不錯的,只是總覺得不及當年吃的那樣鮮甜,不知是因為 tea set 的關係 (當年吃的是晚餐),還是回憶中的味道是最好的呢 ? 8->


飯後送的糖果

    吃飽了,繼續尋找回憶,想起當年同樣覺得好好吃的章魚丸 ! 以前都是吃「赤鬼」,今次想試試另一間聽說也很好吃的「本家,打算買了一會兒撘 JR 時吃 ! 




買完循例拍兩張大阪特色的巨型招牌便要去撘 JR 了 ~ 





本想找「赤鬼」的本店拍張照片留念,但找不到在哪裡,只看見這間「赤鬼分店





又回到這個超悶熱的新大阪站,忍不住買了兩杯果汁飲



↑↓ 白桃和夕張蜜瓜


終於又出發往東北了,雖然上年才來過,但依然滿心期待 




↑↓ 在列車上見到前澤牛便當,又買 ! 加上剛才買的章魚丸,這便我們的晚餐 



雖然吃時已凍了,但依然好好味呢 ! 超喜歡那大大粒的章魚,真正的皮薄餡靚 :-bd

  經過接近 5 個小時的車程,終於在 11:07pm 抵達仙台了 >:D<

    還記得上年在仙台的車站,看見牆身的七夕廣告時,心裡還慨歎著何時才有機會去看七夕裝飾呢 ? 不到這個機會居然在不足一年後便出現了,所以當今天再次踏足仙台時,依然很雀躍,雖然知之後的日子也有時間影七夕裝飾,還是忍不住影了幾張裝飾的相片才離開車站 :">



(摘自上年的照片 8->)



車站外開始落雨了


酒店外貌 (第二天補拍的)


↑↓ 細小小房間,最不喜歡那個洗臉盤是在書檯旁邊的 ! :-w



9/F 有溫泉的,所以房間內的浴室超細,只是企位

放下行李後,我們其實都肚餓了,原本想找間店子吃麵的,後來決定到酒店樓下的便利店買杯麵吃好了


宵夜 


今天的收獲,全部都是來自宮島的 :x





27 則留言:

  1. 我第一次食蟹道樂是難波本店,很好吃,好像是03年。一兩年後在新宿吃,已經覺得麻麻,只見外國遊客很多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次食蟹道樂都是在大阪吃的,雖然新宿也有分店,但如果經過關西,感覺上還是去大阪吃好些。
      可能是初嘗試,有新鮮感,始終都是第一次吃時是最好吃和回味的 8->

      刪除
  2. 道頓堀嗰間越黎越多強國人,服務好像越黎越差,(科記曾經講過),不過我都 plan 咗去嗰度食 tea, 但嗰朝要由鳥取經姬路停一停至到大阪,唔知趕唔趕到,因為 tea 同 dinner 差一大截。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我依家寧願用同一個價,係北海道街市打包隻かに返酒店消夜。:D

      刪除
    2. Nerissa:可能我食 tea 果個時段唔多人食野,所以唔見有強國人,只有兩個好斯文的香港人和另外兩個日本人,所以叫做好彩,晚餐就唔敢講了 …… 你睇o下到時幾點到達大阪先再決定囉,4pm 前就食 tea set,雖然 dinner 貴過 tea 差唔多一倍,但我覺得 dinner o既質素又高o的,好似我仍然念念不忘以前食果 set ¥7000 的網燒蟹腳 set,真的好鮮甜o架 !! =P~

      刪除
    3. コーさん:我又未試過o係市場買蟹食喎,雖然都想過好多次,但見到o的蟹o既價錢差距都好大o下,所以唔知點揀好、又怕俾人用「遊客價」來叫我買,所以都係唔識自己買呀 ! :(

      刪除
  3. 天保山個妖怪樂園似乎好吸引!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇完一輪你o既 blog,我一見到呢張海報上的鬼太郎就想起你了 :)) 所以要影低佢俾你睇 ~

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 蟹道樂有tea set, 我真係唔知喎! 自從去了北海道, 巳經好少係其他地方食蟹了 [happy]

    回覆刪除
    回覆
    1. 蟹道樂有 2pm 前o既 lunch set、亦有 4 pm 前o既 tea set (在新宿分店o既 set 又有少少唔同的,所以當初真係上網睇餐牌都睇到我頭暈暈 :p),當然晚餐貴o的但質素就高o的啦 ! 如果想平平地淺嘗一下,食 lunch 同 tea 都係一個唔錯的選擇呢 !
      我就係成日聽 blog 友講北海道的蟹最鮮味,所以今次旅程點都要搵一晚在北海道食一餐蟹宴 dinner 的,結果都冇令大家失望 ! 好鮮甜 :)

      刪除
  6. 蟹道樂我一直都好想試, 但我只愛吃腳, 不喜膏, 唔知有無整腳既餐呢:-? ::_1556

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你更加應該試 lunch set 或 tea set,因為價錢唔貴,由¥2xxx 至 ¥5xxx 左右,試得過的,而且你見我呢 set 「明日香」(:))) 都差不多全部都是蟹腳呢 ! 有興趣的話可以上它的網站看看餐牌先呢。那盆蟹膏是另外散叫的 ;)

      刪除
    2. 原來有網上餐牌看, 得閒睇下先, 咁你地叫左一份定兩份? 我都唔知到時咩時間會行到黎呢度, 可能會係晚餐::_2172

      刪除
    3. 蟹道樂網上餐牌的圖片好清楚好靚的 :D 我地叫o左一份咋,反正唔係太肚餓,而且可以另外 order 其他壽司的,Ricky 就一心想食蟹膏壽司,所以就叫o左一個 set、一盆壽司了 !
      你上網揀定 lunch、tea、dinner 裡面想食邊個 set,到時去到睇o下幾點,咪可以快o的決定到食咩囉 ;)

      刪除
  7. 個個都話北海道食蟹最正你反而唱反調呢 (不過福井食蟹似乎更高?)
    BTW~蟹道樂comments真係好壞參半~我家人前年在新宿食蟹道樂~不過食到媽媽聲
    似乎唔同分店quality都好有距離

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能當時是第一次去日本食蟹宴,所以對蟹道樂的感覺和印象很深刻良好,今次特登試埋札幌o既蟹本家,就覺得蟹本家鮮甜好多,所以其實我懷疑係食 lunch 和 tea,o的質素和味道始終都不及吃 dinner 的好,我想是一分錢一分貨吧 ?
      我都聽過新宿的蟹道樂分店差一點,可能人流多,越做越不能保證到質素,所以今次都是揀返阪難波那間好了
      福井是越前蟹 ? 我未試過呀,所以未能比較呢 ! :P

      刪除
    2. 料理始終係手藝,即使係同一個集團、同一質量嘅食材,都難免有參差 :-?

      刪除
  8. 第一次喺日本拆蟹係喺札幌嘅蟹將軍,回味無窮 =D> 蟹道楽就係新婚旅行,嗰次大當家臨行仲要買多盒蟹足刺身做消夜,味道可想而知 :-bd 至於福井嘅,嗰次食嘅雖然唔係天價嘅越前蟹,但總算盡興;不過聽朋友講,近年北海道好多食市都渾水摸魚,轉用進口嘅蟹,味道已經不比當年嘞 :-?

    回覆刪除
    回覆
    1. 始終第一次食係特別令人回味的 8-> 以前 Ricky 臨走時都喜歡買多盒蟹膏壽司上機食的,而家好少特登去買了,咁你食過兩間,覺得邊間出色o的呢 ?
      我見蟹將軍同蟹本家張餐單超級相似的,十足十姐妹店咁 ! :P 我今次試過蟹本家既晚餐都唔錯呀,但係唔係進口蟹我就真係唔識分,都唔知點避免 :-? 咁你朋友有冇話邊間仲係用本地出產o既蟹o既呢 ?

      刪除
    2. 始終有成8年冇再去北海道,宜家係點就真係唔知喇!憑記憶,蟹將軍味道較鮮,而蟹道楽嘅味道就較濃,雖然口味係個人嘅,但客觀條件不變「靠海食海,鮮味掛帥」,只不過蟹將軍未能完勝唧 :-B
      朋友喺香港做海鮮批發,老細311後,由北海道移陣香港;至於邊間用進口蟹佢應該唔會講嘞 :-? BTW 有個喺西貢做漁排嘅朋友話,佢哋有交魚俾㗎仔就真,根本㗎仔嘅海產根本供不應求 ;;)

      刪除
  9. 喂,我今日留言4次,你個Blog都只系出现你嘅舊回覆,你check我喺你上一编Blog嘅說明啦,:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,都唔知邊度出o左問題,冇心機搞佢住,由佢先,等我慢慢匯入o的舊 blog 先處理,因為o的舊文都有好多野執漏呀 :(

      刪除
  10. 蟹tea set實在太正了﹗love!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最正係又燒又蒸又刺身又粥先係 ¥4000,真係唔錯的呢 ! :-bd

      刪除