2013年9月23日 星期一

2013 東北.北海道夏祭 -- 遊記之番外篇 ~ 五能線及十二湖

    這一篇是特別給在 10 月即將出發的 blog 友 ~ 路過蜻蜓的,由於我的遊記遲遲未能出到 :P 就算出的話這也是 Day 11 的事 ( 現在只寫了 Day 1 =)) )所以唯有出住少許相片睇住先啦 ! 



 ↑↓ boxing car 變身前後


























37 則留言:

  1. 嘩, 好感動啊!! 列車唔多人喎, 你仲幫佢幫埋身添!! 你啲行李放係邊? 十二湖駅對面士多好似話可以寄行李喎, locker 喺奧十二湖落車後? size好似細左啲....都好多人等巴士, 係週末? 青池同尾三嗰張都好靚啊, 行左幾耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 張東北 jr pass係咪唔包呢程奧十二湖巴士?

      刪除
    2. 點解蜻蜓忽然變咗"問題少女"嘅 =))

      刪除
    3. >:) 直頭系問題兒童。。。失控

      刪除
    4. 哈哈, 唔好意思, 我都覺得好似問得多左啲, 不過問左唔駛自己網上搵嘛!! 今次實太懶了 :P

      刪除
    5. 有問題就當然要發問啦 ! 係我咁怕麻煩先懶得去問 ( 反正問o左都唔明 ) o者 :P
      蜻蜓唔算失控啦,失控得過早一排大家一窩蜂搬過o黎 blogger 時、果種周圍去搵人解救、同不停答問題既混亂情況 ? 咁小肥辛苦好多 :D

      刪除
    6. 蜻蜓,俾o的時間我逐一答你 ~
      1. 我記得當日五能線都坐到約 8 成架,不過我係頭站上車,部份乘客就會在之後既站先上車,所以我趁冇咩人既時候影o左相先 ! 而果卡 boxing car 應該都係有人 book o左的 ( 因當初 book 車票時是已沒有窗側的座位的 ),但我地成日行o黎行去 ( 周圍影相 :P) 都唔見有人坐,所以就間中去坐下、影下相、搞搞震變下身咁,嘻 ~

      刪除
    7. 2. 你見唔見到排隊撘巴士果條龍 ? 最尾粉紅色衫果個係 Ricky,地下個細 o急仔係我地的,好細個,所以可以擺到入唯一影o左相(上圖)的那種 locker 內。其實十二湖駅的左邊、十二湖駅對面巴士站前、奧十二湖落車後果間啡色木屋內都有 locker 的,不過十二湖駅及巴士站前那些 locker 都 full 了,所以一直帶住個o急撘巴士,直到在奧十二湖見到有 locker 擺得落就放了在那裡了 ( 所以只影o左奧十二湖那個 locker )
      至於可以寄(寄存?)行李我就唔清楚了

      刪除
    8. 蜻蜓可以帶條單車鍊將行李鎖喺巴士站嘛=))

      刪除
    9. 呢度都叫做有locker可以放, 我頭痕緊蔦溫泉嗰度無得寄行李, 仲要行蔦沼條個幾鐘既步道, 我就諗起ck鼠成日隨地掉行李, 不過我無膽學囉!! >:)

      刪除
    10. 單車鍊鎖行李呢個係我o既專利o黎架 ! =))

      刪除
    11. 3. 我去果日係星期日,所以有好多本地團的旅遊車,但佢地只係行到去最近的青池、影完相就走的了 !
      4. 你見唔見我剛剛加了在最底的地圖 ? 我只行了右上角最短的那條遊步道 ( 因諗住夏天熱,況且興趣不大,所以叫做行過就算了 ),資料說需時 1 個小時,但我地慢慢行同影相,實際用o左 1 個半鐘左右 ;)

      刪除
    12. 5. 東北 jr pass 咪唔包奧十二湖巴士的,一程巴士要 ¥7xx

      刪除
    13. 至於你話行蔦沼條個幾鐘既步道,咁你之前及之後的行程會去邊呢 ? … 蜻蜓,不如你快o的出埋個行程黎睇下,再諗諗啦 ! :D

      刪除
    14. 之前嗰日行奧入瀨住燒山, 第二朝搭巴士去蔦溫泉後條步道, 行完就繼續搭巴士去八甲田山, 嗰晚入住青森, 八甲田山可以寄行李, 蔦溫泉週邊就無囉!!
      行程最尾嗰日未諗掂, 諗緊去輕井澤定係stay係東北, 輕井澤住宿好貴, 但係近東京可以多啲時間行, stay東北落番去東京又無左好多時間... 有無其它好提議呢?

      刪除
    15. 蜻蜓,你話行蔦沼條步道係咪即係蔦七沼嗰條? 我2011年時去過喎,請睇http://blog.yahoo.com/_VQICP5B6T3GSTMGAIO37U7JN2U/articles/197142/category/2011+%E7%A7%8B%E3%81%AE%E6%9D%B1%E5%8C%97%E5%8D%81%E4%B8%80%E5%A4%A9%E9%81%8A
      雖然我哋係自駕,但停車場响間蔦溫泉旅館外面,而我哋係由Visitor Center 開始行,我估Visitor Center可以幫你keep行李 (唔肯定),我有張散策route嘅相,你睇睇

      刪除
    16. 如果你想去輕井澤,但住宿平o的,可以考慮住附近的佐久平駅,我見唔少人去輕井澤都會選擇住這裡的 ;)
      如果 stay 東北可以在仙台食埋牛舌同抹茶甜品先返東京

      刪除
    17. 謝謝3J, 係啊, 諗住行蔦七沼, 你係10月底去? 我只有2個鐘頭時間行, 驚影埋相時間唔夠, 仲要搵地方放行李, 到時可能要跑喇, 哈哈!!
      CK鼠, 謝謝你意見啊!! 諗住住輕井澤貪方便, 行李放係酒店玩完就可以直接搭新幹線返東京, 唔駛搬來搬去, 當然住宿費對我嚟講係一個好大既問題!! :b

      刪除
    18. 如果住佐久平駅,要方便、不用行回頭路的話便要早上放行李在 locker…… 如果租單車遊覽輕井澤,行李應該可以暫放在單車店的,但 budget 就要你自己計計喇 :D

      刪除
    19. 蜻蜓:經 Ricky 的提醒,原來我地個紅色喼係擺唔落呢個 locker 的,個 locker 我地用嚟擺雜物,至於個喼呢 … 係擺咗喺街 :))

      刪除
    20. 擺係街..........貫徹你地一貫既作風!! >:)

      刪除
    21. 蜻蜓,係4/11呀,所以紅葉已經過咗,其實我唔係行得好快架咋,因為上斜同上樓梯行到我好索氣,都抖咗唔少時間,但最後都只係用咗1小時15分,你一定會快過我,連埋影相都應該夠嘅

      刪除
    22. 唔該晒3J, 我影相影好鬼耐架, 一般會比人玩多一倍以上時間, 如果紅葉啱時候的話, 可能要放棄八甲田山添.... :b

      刪除
  2. 個青池啲水真係好藍喎 :x

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個青池比我想像中靚,因為成日都覺得佢只係一潭超細的死水 :P 所以唔會期望太高,反而在沒期望之下覺得有驚喜,哈 !

      刪除
    2. 但我都係鍾意美瑛果個青池多o的 :x

      刪除
  3. 呢架展望車坐過一次~係有次搭錯車~回程時咁ARM遇上呢架車(展望車知道一日得幾班)~~睇景一流 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢條五能線總共有 3 款列車,每款列車、所行駛的時間及停留的車站都各有特色,如果要玩齊晒,起碼都要撘 3、4 次,睇時刻表遷就班次都睇到你頭暈呀 ! @-)
      不過沿途海岸的景色真係好正 !

      刪除
  4. 青池好細, 但都幾靚吓, 如果唔係咁多人就好;;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個青池有名氣嘛,所以好多遊客,加上是周日,本地團的旅遊車一車車咁o黎呀 ! :-SS

      刪除
  5. 回覆
    1. 入到嚟留言,但係出面留應該裡面都睇到。

      刪除
    2. 因為之前我見有三四個 blog 友都係只會在留言箱度留言,我又揾唔到佢地個 blog 的頁面,所以以為係 google 及 google + 的分別呀!:P

      刪除
  6. 我只系知道留唔到比孖G妹>:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉 ! 總之係有唔同的,但我又唔識講點樣唔同法 ~X(

      刪除
  7. d風景好靚呀,冇得彈﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得沿途嘅風景仲靚過十二湖呀 :P

      刪除