2017年6月2日 星期五

2016 北海道.夏の親子遊 (Day 9) ~ Part Ⅱ ~「ぜるぶの丘」

Day 9  (30-7-2016 ~ Thu ~ 晴 ~ 22-29 ℃) 

行程 ~ 北海道 (美瑛)


     離開美瑛神社大約 1pm 了,是時候吃 lunch,但這日的 lunch 沒有 plan 定的,打算在富良野、美瑛一帶見到合心意的食店便進去食好了,不過暫時還未見有食店,而且距離下一個目的地只是 5 分鐘的距離,於是決定先繼續行程

     第四站 ~「ぜるぶの丘」





這裡有 Golf Carts  可租用,但原來是要按著指定路線駕駛的,所以我們沒有試玩了


↑↓ Golf Carts 就是沿著小斜坡圍欄後面這條泥石路行的,期間看見其中一個男子駕駛著 Golf Carts 被這條泥石路卡住了,進退不得,我們慶幸沒有玩   :P




個 BB 扭眼瞓,所以這個模樣   ^^" (近日的習慣 ~ 一定要有個膠樽揸手)









整個旅程的唯一一張大合照,現在才發覺我們的合照影得太少了










     其實這個「ぜるぶの丘」地方很細,應該不用半小時已可行完,只是我們慢慢行慢慢影,再去埋紀念品店 shopping,所以才逛了接近 1 個半小時






     離開「ぜるぶの丘」,繼續向下一個目的地前進,途中看見這個休息站/物產館 ? 好像有東西吃,所以落車看看

     裡面有一間餐廳,可惜原來已接近 3pm 的休息時間了,幸好隔離有小食店,加上物產館內有新鮮白粟米賣,於是每樣買少許頂住肚先啦 ! 




土多啤梨沙冰、炸雞、紅荳雪糕、哈蜜瓜、白粟米


終於可以試吓生食的白粟米,的確比熟食更加爽脆鮮甜,不過我們都是習慣吃熟的多些
(個 BB 終於頂唔順瞓著了)


待續 ……


18 則留言:

  1. 紙牌合照呀女好合作呀(見到爸爸隻手XD)~拍其實果D Golf Carts~係咪夠歲數就開得? 即係唔洗要咩車牌呀之類?

    呢度好多花的品種聚在小範圍~影相畫面好豐富

    回覆刪除
    回覆
    1. Golf cart 應該唔洗牌照的,我見玩緊果兩個男子都係年青人來的
      阿女咁合作都係多得契媽喺相機旁邊叫住「BB,笑」先影到的,但呢個效果係契媽叫先做到,我地叫阿女係唔會啋我地的,你睇其他啲相就知啦!所以旅程中有99%阿女有笑住望鏡頭果啲相都係靠契媽幫手的 ^^”

      刪除
  2. 物產館係美瑛選果,裏面餐廳係米芝蓮一星店レストラン・アスペルジュ 「Restaurant Asperges」

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔該晒你呀!原來間餐廳係有名堂的,唔怪得之咁靚啦,好可惜錯過咗冇得試,我睇返佢個 web site 啲豬扒都好吸引!

      刪除
  3. 我見到兩隻史路比石像😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,但就淨係得呢兩隻咋,其他就同史路比一啲關係都冇

      刪除
  4. 生食粟米係咪都有陣菜青味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係嘞!始終生食嘅蔬果都總會有陣菜青味的,其實佢陣菜青味唔勁,甚至唔多覺,但我地始終唔慣生食,所以都係鍾意熟食多啲

      刪除
    2. 有啲品種係生食好過煮熟, Anyway 都係個人口味o者

      刪除
    3. 我仲攪嘢,第一次食時將佢放埋落shabu shabu到一齊煮,後來都試過生食,都OK喇...

      刪除
    4. J少,的確係有啲品種係生食好過熟食的,就如蕃茄青瓜以及海産咁,但真係好講個人口味,而且口味同品味ㄧ様,都係要靠天資或培養出來的,我自問連魚生都未食到,生蔬果仲可以接受嘅。慢慢啦,睇完你啲 blog,我總要去ㄧ次食你介紹的蟹!!

      刪除
    5. 3J:點解會有呢個機會放落 shabu shabu 度食嘅 ? 你買咗白粟米後自己煮呀 ?

      刪除
    6. 其實嗰次係買咗幾日都未食,直至到有晚住pension夕食係shabu shabu,咁咪放埋落去煮囉,咁我哋响香港打邊爐都會買粟米放落去十下十下嘛,一樣啫...

      刪除
    7. 係呀,喺香港打邊爐我地都一定會買粟米的,所以慣咗熟食,嘻嘻!

      刪除
  5. 我個樣好搞笑呀..XDDDD
    依家叫阿女笑容易左好多啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔出鏡嘛,所以咪飛走晒同你地啲合照囉,而且之前我唔識 key 公仔頭呀 !!
      但話晒都係第一次同你地去旅行,真係好想 post 埋合照作紀念,不過發覺淨係顧住阿女、同你地嘅合照真係好少,所以之前的 blog 有你的相嘅都已加返上去了,下次要影多啲 !

      刪除
  6. 這日行程和我當年一樣,間餐廳側面小賣部有粟米粒乾好好食,你去美瑛沒吃湯咖哩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,而家打 blog 先發覺原來呢度係有餐廳的,唔知點解當時我地肚餓都冇留意到呢 ?
      好遺憾,之前去咗北海道咁多次都冇 plan 過去食湯咖哩,到今次我有 plan 時,就因為種種原因而冇去(改行程、冇時間、想食其他嘢等),唯有又等「下次」了

      刪除