2017年6月22日 星期四

2016 北海道.夏の親子遊 ( Day 10 ) ~ Part Ⅰ ~ 往小樽漫長之路

Day 10  (31-7-2016 ~ Fri ~ 晴 ~ 22-29 ℃) 

行程 ~ 北海道 (小樽)


     昨晚的住宿是和 Day 4 一樣的東橫INN札幌駅北口,所以不影相了。今天的行程相當簡單,就是往只有 1 個小時距離的小樽,不過我們郤用了超過 7 小時才到達 !!! 為什麼 ? 就是途中不斷落車 shopping 的原故呀 ! 

     今天終於可以瞓晏少少 8:30am 起身,搞掂阿女、吃早餐,約 9:30am 出車

     10:15am 經過超市,買補給品 ~ 零食和阿女的水果,又是香蕉,方便攜帶又飽肚嘛 ! 




     開車 20 mins 後,經過雜貨家品店又落車逛了逛



12pm 到小樽附近的 Aeon,一到 Aeon 就不得了,由 ¥100 店、逛到文具精品店、再到我最喜歡的童裝部,簡直逛到不願走 ! 


¥100 店內搞搞震


精品雜貨部有好多靚布賣,不過冇o岩心水的


呢位 BB 搞咩 ?! 好認真咁喺度揀緊嘢,仲要識得自己攞個購物籃,見佢不停攞買呢盒 Snoopy 鉛筆,就一於買咗佢啦 !    ^_____"  (爸爸話係遺傳喎 !)

     色彩繽紛的童裝部,淨係見到啲可愛櫥窗已經好興奮



↑↓ 好多童裝店前都有提供玩具俾小朋友玩,讓媽媽可以安心靜靜地購物,真係好體貼呀 ! 阿女玩到唔肯走,間中要強行抱走    ^^"



↑↓ 當我忙碌地揀緊衫仔時,阿女喺旁邊呢間精品店搞咗好耐,仲成日將其中一疊 memo pad 放落我㗎購物車入面,我趁阿女唔多覺時攞出嚟擺返原位,阿女見購物車內唔見咗疊 memo pad 就又去攞過,如是者大家擺來擺去 4、次,然後阿女居然自己攞咗我個散紙包同拎實包 memo pad 唔肯放手 ( 佢打算自己去俾錢 ?!! ),我同爸爸都哭笑不得 !! 



如果我有個仔,一定要買呢頂帽,型 ! 



↑↓ Sanrio 內的 Hello Kitty postcard 超靚,不過我忍 ! 冇買


     Shopping 了 兩個小時,已經 1:55pm要去吃 lunch 了,在 Aeon 內找吃的







我們共叫了 4 個 set,包沙律、飲品和自助雪糕


這是我的 ~ 白汁露筍厚煙肉蛋包飯


Ricky 的 ~ 芝士䐁/肉 ? 咖哩蛋包飯


芝士薯條



↑↓ 阿女一見到個雪糕櫃就好興奮,為咗雪糕,在旅程的第 10 日終於第一次肯俾契媽抱,要影低呢個歷史性時刻,哈哈 ~ 



     吃飽,3:15pm 還要到地下的 Tokyu Hands 逛一逛,所以知道我們為什麼會用了 7 個小時才到小樽了吧 ? 




Ricky 在這裡買了個背囊


14 則留言:

  1. 哈哈,每次揸車經過Aeon Mall 我都會詐睇唔到唔出聲,就算俾佢見到都會點佢行另一條路務求揸唔到返轉頭放棄,因為我知道一入去係會好恐怖既,有人真係會唔願走XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 契媽咪係囉,shopping 的耐力驚人!
      原本我以為呢日的行程只係小樽,可以好悠閑咁逛水晶店、 hea 吓食件 cake 咁,點知係 4pm 先到達 ???
      不過我喺 Aeon 都逛到唔願走,因為實際逗留童裝部的時間只有 1 個小時左右,我仲有好多童裝想睇呀 !!

      刪除
  2. 你個女好攪笑^_^ 阿女居然自己攞咗我個散紙包同拎實包 memo pad 唔肯放手 ( 佢打算自己去俾錢 ?!! )嘩﹗好多嘢買呀,啲布好靚,食物份量好似好大喎﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係,果一歲多啲人仔不斷擺返疊 memo pad 落購物車度,好似非買不可咁,最後攞走佢個散紙包當然係喊到拆天啦 !
      Aeon 真係好好行,令我下次去旅行都心思思要安排返間 Aeon 行吓先得 !!

      刪除
  3. 帶小朋友去呢d地方shopping湊佢果個絕對係苦差…放佢落地就周圍搞~抱佢走就扭計典地…結果係要犧牲其中一個另一個安靜地逛..

    回覆刪除
    回覆
    1. 帶小朋友去旅行本身都係論盡㗎啦,尤其是呢啲細得嚟又有少少「主見」嘅大 BB,去到邊都係一個拖實、看住、或者坐埋一邊陪瞓,其中一個去影相咁,好多時呢個犧牲者都係爸爸,所以今次爸爸都有話過有啲地方佢好似去咗等於冇去咁,例如阿寒湖 ^^"
      一般嚟講,去啲花畑等景點,我同爸爸就輪流睇住阿女、但去 shopping 地方就梗係犧牲爸爸啦,阿媽我要 shopping 㗎嘛 ! hahaha

      刪除
    2. 戶外景點應該輕鬆D? 戶外景點我地係放佢落地任行(多馬路/人太多地方除外)
      起碼佢都無得搞人地D display...我地影花都係放佢落地自己行~佢唔要你拖添呀

      刪除
    3. 但戶外係石屎地,有時有斜路或馬路,佢果時ㄧ歲多啲行得未太穩,就算而家行路都好心急,左撲右撲咁,好易跌倒呢!係囉,仲要懶叻唔俾拖,所以看住佢頭都暈埋

      刪除
    4. 如果遇上石屎地 > 我會同佢穿上腳套~拉上d當護膝

      刪除
  4. 早期我帶阿仔(只係幾歲)去日本,當時無咩Aeon有都交通不便,shopping主要行百貨公司,我會第一時間去玩具部放低老公同阿仔,然後自己去其他樓層行,行完先返去搵番佢哋,宜家阿仔大個,對玩具已經無興趣,有時佢哋睇佢哋嘅,我睇我嘅,如果响酒店附近的話,我直情叫佢哋返酒店先,不過始終行唔爽,試過兩次自己去,自由自在咁行,爽爆...

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前去日本我又真係冇刻意同唔識去 Aeon 㗎喎,通常係見啲 blog 友自駕先去的,所以成日覺得冇交通工具去好唔方便,而且以前的行程以行郊區景點為主,而家有小朋友就反而想間中揾啲商場 hea 吓
      都係㗎,雖然話係爸爸看住阿女,但始於都要就住時間揾返佢地,又會心掛掛或見爸爸搞唔掂就趕過去睇吓佢地咁,梗係冇自己去咁爽啦!

      刪除
    2. 你嗰個係女都好,遲D大個可以孖住你一齊shopping睇靚衫飾物精品,宜家我帶住兩個男人就真係煩

      刪除
    3. 哈哈 !! 呢樣又係真,阿女大啲都有共同嗜好,shopping 係女仔嘅天性,你睇我個女而家已經呢樣話買果樣又要買就知啦 ! 同男仔去街就真係冇乜癮嘅,仲會唔耐煩咁催住你添

      刪除
    4. 我家兩個男人就唔敢唔耐煩,只係我行去邊嗰兩條友就跟你去邊,係我覺得好煩,睇得一D都唔自在,如果响mall或outlet裏面,我直情搵個地方叫佢哋坐响度等我,我行完先返去搵番佢哋,不過都唔敢磨得太耐

      刪除