2017年5月29日 星期一

2016 北海道.夏の親子遊 (Day 9) ~ Part Ⅰ ~ 青い池、美瑛神社

Day 9  (30-7-2016 ~ Thu ~ 晴 ~ 22-29 ℃) 

行程 ~ 北海道 (美瑛)


     今天行程非常緊密,吃過靚靚的早餐便要出發了,因為之前安排去美瑛的日子都因為落雨而調動了行程,變相所有美瑛的景點就只得迫在今天完成

     第一站 ~ 青い池 ~ 







     我們的相片影得不多,因為我和 Ricky 在 2013 年來過的了,但契媽契爺未來過,所以又順道到此一遊吧,而且這次的景色不及上次有太陽照射著的時候美 (2013 東北.北海道夏祭 ~ 青い池)



(攝於 2013)

     行前少少到池的盡頭看看




迫這個成日要抱的小朋友行路 XDD

     第二站 ~ 白金溫泉 ~ 白ひげの滝,其實我唔知要來這裡的,契媽話落車咪落車囉,見人影相我咪影幾張囉,返來先睇番資料打 blog,哈哈 ~ 











我主要想睇吓有冇印仔吸,不過沒有

     站 ~ 美瑛神社,這是每年的 月 24 「那智美瑛火祭」的舉行地點













神社的心形標誌


請阿女入錢「拜神


這個大鎯鎯好可愛




但影相的背後,爸爸其實係任意踐踏的  ^____^"




↑↓ 網上圖片







我的目標就是這充滿美瑛特色的拼布田野御守


待續 ……


14 則留言:

  1. 青池有陽光靚好多。

    回覆刪除
  2. 青い池、美瑛神社呢兩個地方都未去過:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都未! 大小姐,你又可以plan轉東北廿幾三十日行程嘞。

      刪除
    2. 輝哥,香港航空做緊淡季二千五百連稅飛扎幌有得諗.

      刪除
    3. Nerissa 都好耐未去過北海道喇,學輝哥話齋 plan 番轉大旅行啦 !
      嘩 !! 二千五飛札幌超級抵呀 !! 兩位認真考慮吓啦 !

      刪除
    4. 輝哥,未去過就要諗諗佢喇,北海道你都好多年冇去啦,而目大小姐仲有咁好嘅介紹添 ! 😉

      刪除
    5. 我都想,不過今年應該唔會囉,因為8月個女會返港,11月又已經買咗機票去東京.
      而家都係諗緊明年3月,睇吓到時有冇平飛.

      刪除
    6. 咁又係呀,你近一年主要都係去東京探阿女,不過唔緊要啦,如果係諗出年都係好快嘅事,你知啦,我地呢啲又多心又貪心嘅人,通常啲旅行計劃都唔知 plan 到幾時先實行了 :P

      刪除
    7. 今日無空檔嘞。我都想淡貴成行,但假少,要黐雞肶假先得,咁就實無平飛:(

      刪除
  3. WA~MUD 個青池效果爭咁遠~完全唔係果回事WO...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,因為水底有鋁變成蔚藍色,經陽光出來更似 tiffany blue,靚好多 !

      刪除
  4. 去過青池勁多龍友拍攝,沒有去過美瑛神社

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多年前呢個景點已經出晒名,所以無論春夏秋冬都有龍友去影相的

      刪除