2017年6月11日 星期日

2016 北海道.夏の親子遊 (Day 9) ~ Part Ⅲ ~ 美瑛廣告名樹

Day 9  (30-7-2016 ~ Thu ~ 晴 ~ 22-29 ℃) 

行程 ~ 北海道 (美瑛)

     吃過簡單「午餐」便繼續往下一個地點 ~ 美瑛的一堆名樹。一直以來我對這堆樹都沒有興趣,之前夏天加冬天總共來過 3 次美瑛,但都沒有一次是打算去影這堆樹群的,不過既然契媽有興趣,就順便一遊吧 ! 

     說真的,我其實想躲在車內嘆冷氣、派 Ricky 出去影張景點相就算的,只是停車就要熄匙,不能久留罷了 ! 所以打呢篇 blog 需時,我要搵返邊棵打邊棵樹,如果寫錯樹名唔好打我 :P

第五站 ~ Mild Seven の 丘





     比看見名樹更使我和 Ricky 興奮的,是這些草轆,過去兩次來美瑛都曾經見過,但都因天氣或距離而沒辦法能好好地影像樣的相片,今次幸運地遇見一大堆草轆,還能近距離拍照,很開心呢 ! 所以相片也特別多,嫌悶的話自行飛過吧 :P









放阿女上草轆驚到爆喊,哈哈 ~ 



Sweet Sweet ~ 


站 ~ Ken & Mary の 





↑↓ 我地冇心機影樹,影阿女同玩蒲公英好了



旁邊有車厘子賣

站 ~ Seven Star の 

     影這些樹時其實很搞笑,好多時到了目的地我和 Ricky 都唔知係影邊棵,就好似呢棵 Seven Star の 木 (不是下圖這張相) 咁,Ricky 問我影邊度 ? 我一邊看顧著阿女一邊隨便答「唔知喎…是但啦…你見樹咪影一兩張算囉 …… 就呢堆啦,咪好似幾靚

     Ricky 影咗幾張,同契爺傾開「其實影咩 ?契爺就話「你影埋個牌咪得囉 !哦 ? 原來有木牌介紹㗎 ? 哈哈 XDDD




↑↓ 影完「到此一遊相,去吹吹風好過


站 ~ 親子 の 

     唔係靠塊木牌,我地真係認唔出親子 の 木,因為中間那棵「小朋友已經快高長大了






契爺話呢棵樹要同我地影合照,因為一樣係一家三口喎 ! 咁又係,唔該晒契爺 ! 

     見到這些金黃色的麥田,很喜歡,而且很適合放阿女落地任玩,可以更能捕捉到她的自然神態





     終於都影完美瑛的一樹,要影齊的話當然不止這些,但相比起名樹,這些拼布田野景色和農作物更令我和 Ricky 著迷,望遼闊的景色,身心都覺得很舒暢




↑↓ 薯仔花



↑↓ 粟米田



待續 ……


16 則留言:

  1. 我都係鍾意美瑛遼闊一望無際既土地:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 遼闊的田野景色望到係唔想離開,好有ㄧ種想喺度生活嘅感覺

      刪除
  2. 草轆好特別,草轆全家福這張特別靚^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解我地對草轆特別情有獨鍾,所以爆影 😅😅
      而家呢張草轆全家幅做咗家中電腦的 wallpaper 呢!

      刪除
    2. 而家ㄧ有時間我就刨返你個東北 blog 💟💟

      刪除
  3. 依D乜乜木自駕的話到此一遊都無妨,我都影咗4次,夏秋冬中夏天同冬天對比最大,我反而喜歡冬天多D

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以正好趁今次跟住契媽自駕遊去ㄧ次,如果唔係我諗呢世人都未必會自己 plan 去
      我都見過冬天的相片真係靚好多的,整幅畫面就只有藍與白,但都未能吸引到我要去影一次

      刪除
  4. 其實就咁睇我唔係好知呢個地方有咩特別...HAHA
    睇花開心D

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲樹來來去去都係喺啲香煙、汽車廣告或 poster 等出現過,所以就成咗名喇
      所以其實就咁睇我直情唔知邊棵樹打邊棵樹,普通過普通 😝

      刪除
  5. 冬天 Christmas Tree 最靚.
    仲有 R.I.P. 的哲學之木

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意,所以我喜歡冬天多D

      刪除
    2. 係啦,無咗棵樹太可惜嘞。

      刪除
    3. 係咩?哲學之木冇咗嗱?點解呀?

      刪除
    4. https://photoblog.hk/147607/%E7%BE%8E%E7%91%9B%E7%94%BA%E8%BE%B2%E5%AE%B6%E4%B8%8D%E5%A0%AA%E9%81%8A%E5%AE%A2%E6%BB%8B%E6%93%BE%E3%80%81%E7%A0%B4%E5%A3%9E%E8%BE%B2%E5%9C%B0%EF%BC%8C%E7%B5%82%E6%96%BC%E7%A0%8D%E6%96%B7%E5%90%8D/

      刪除
    5. 又是不懂自律和尊重別人的遊客所為,討厭 !

      刪除