2017年6月16日 星期五

2016 北海道.夏の親子遊 (Day 9) ~ Part Ⅳ ~ 親親羊駝

Day 9  (30-7-2016 ~ Thu ~ 晴 ~ 22-29 ℃) 

行程 ~ 北海道 (美瑛)

站 ~ 四季彩 の 丘

     來到最後一站,花畑已影到夠,來這裡的目的是羊駝,這次行程原本會去一兩個牧場的,但因天雨改了行程的關系,所有牧場的行程都取消了,所以細細地的四季彩 の 丘都好啦 ! 


     以前來過,所以求其影幾張功課花畑相就好了 :P






     雖然冬天夏天都影過這個大稻草人但這個地標咁可愛,又點可以唔影呢 ? 


「roll 君」


「roll 君」女朋友



     細小的羊駝牧場 ~ 我們到達牧場前已經 4:25pm,還差 5 分鐘便不能進入了



(人場券攝於 2013年,上次加 ¥100 買飼料餵羊駝 )





↑↓ 原本以為阿女會害怕大隻的動物的,誰不知她好像很有興趣 ?



仲敢餵羊駝食嘢 (執地上的乾糧)



咩事咁 friend 呀 ?! 




探完羊駝去賣店,不過賣店已關門了


又遇見她最愛的「糕糕」XDDD

雲霄飛車之路


↑↓ 電影《非誠勿擾》的取景地,這條2.5公里的道路要翻過四五個交錯起伏的丘陵 (網上資料)



附近的「上富良野八景」(唔知睇咩的 ?)



田裡的白蘿蔔

    6:45pm 終於完成美瑛的行程了,我們今晚要回札幌,需時 2 個半小時的呢 ! 

   不過由美瑛駕車回札幌的期間,發生了一些驚險的事。話說離開美瑛後,契爺在 GPS 輸入目的地,然後跟隨著道路方向指示前進啦 ! 

     理論上我們應該是沿著市區道路向札幌行駛的,但過了好一會兒,發覺我們是向著山上行走的 ? 而且越行越不對勁,條路又窄又巔簸,原來私家車已進入了一條狹小的石仔路,這時阿女已經有點不安,緊緊地攬著爸爸,以為很快便捱過那條巔簸的石仔路,但不知持續了多久,加上天色逐漸變得全黑(車廂後座亦熄了燈的,想是怕影響駕駛者的視線 ??),阿女就更是害怕,語調帶哭似的不斷要我或是爸爸抱,她不停的在我倆之間轉來轉去 (自此我就更加確定她是怕黑的),在漆黑的環境又不知坐了多久,車突然一片綠色的煙霧籠罩,我猜想是大霧遇上打了綠色射燈的燈光吧 ? 其實全程我們四人都沒有多出聲,但其實我和爸爸心裡都有點害怕,只好相信契爺的駕駛技術啦 ! 

     這樣的環境持續了約 45 分鐘,然後終於出到較大的道路,原來 GPS 指示了一條距離較近的山路回札幌,只是當時我們沒有留意到那是一條小石路罷了,最後用了大約 1 小時 45 分便回到了札幌

     途中見有餐廳就先進去吃飯,因為我們今天還沒有正式吃午餐的呢 ! 剛才擔心又害怕,連零食都沒心情吃啦 !





↑↓ 由於大家都很肚餓,所以整張枱都是豬肉,哈 ! 






今天的少少收獲


9 則留言:

  1. 頂帽此色特別靚呀,小朋友多數都怕黑,如果當時囡囡真係咸都吾知點算好>_<日本的米飯好好吃,北海海一年四季都咁吸引,我只去過冬天及秋天,已經十分難忘,希望有機會夏天去賞花,自駕遊就最好,可惜我吾識駕車^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時阿囡都有半喊半叫的,不過好彩唔算失控狂喊,其實我地大人都驚,何況係小朋友
      北海道我只去過冬天及夏天,我地都唔識駕車呢,所以今次係大好機會可以跟埋契媽去。其實北海道同東北一樣,令人有ㄧ去再去的衝動,兩個地方的秋天同冬天我都想再去!

      刪除
  2. 雲霄飛車之路好似行過,不過已經冇乜印象。
    近幾年都唔會將時間預得太緊盡量唔會天黑晒行車,因為日本好多路夜晚冇街燈遇到窄路好危險!

    回覆刪除
    回覆
    1. 影完ㄧ堆相都唔知係咩,上網 search 美瑛斜路先揾到呢個名 😅
      今次行程比較遠的旅館,契媽都預早咗時間去旅館,希望天黑前到達的了,只有ㄧ兩日喺市區的就夜少少入黑先到就冇所謂。但呢日本身啲景點積埋晒一日完成已經晏咗,最慘係跟 GPS 入咗山林小路先攪到咁驚,如果喺大路就唔怕嘅

      刪除
  3. 嘩,夜晚响郊外揸車實好驚,仲要捱成45分鐘...

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係,黑到伸手不見五指,仲要喺啲樹叢包住嘅石仔路上「櫈吓櫈吓」都咪話唔驚

      刪除
  4. 小朋友唔識驚…我女在街都會追住D狗…D狗大過佢的都照追~不過牧場動物暫時3分鐘熱度~睇左十秒就會走左去…'
    小朋友驚黑? 平時訓覺是如何? 開暗燈訓?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,小朋友咁細個未識驚,成日要摸人地啲狗 ……
      平時瞓覺係開暗燈瞓的,佢又 ok 喎,係全黑佢就驚嘞!契爺揸車果日係全黑的,因為山路出面冇街燈,車內又只開了前座的一盞燈仔,後座係全黑的

      刪除
    2. 我個女訓覺我唔開燈俾佢(我自己訓覺習慣)~
      當然~我一定要陪睡…直到佢訓著..

      刪除