2014年8月4日 星期一

2014 九州、中國.夏の家族旅行 ~ 花絮

     今次去完旅行回來家中很多東西都壞了,兩個喼ck 鼠大廳鐘 :-S細電腦 …… #-o

     現在打字都要靠手機,所以出住個花絮先,遊記我都不知道何時才出到 ~X(
























28 則留言:

  1. 嘩!!!!!好多T-back 睇呀 :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 都未到八月十五。=))

      刪除
    2. 哈哈, 你地唔講我都無留意........... >:)

      刪除
    3. Nerissa:正哩?直情睇到唔捨得走呀!:))

      刪除
    4. コーさん:未到八月十五但已經通街都係八月十五了,好光猛 >:)

      刪除
    5. 蜻蜓冇留意,証明你係個正氣凛然嘅朋友 :))

      刪除
    6. 係蜻蜓爭啲走寶至真。

      刪除
    7. 唔走寶, 我成日睇.... 天上面嗰個!! >:)

      刪除
  2. 回覆
    1. 而家只可以用手機龜速打字,遊記呢 …… 盡快啦 ::_359

      刪除
  3. 條彩虹好正啊, 咁完整!! 應該係雙彩虹?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎, 有彩虹喎, 我淨係見到月光咋. =))

      刪除
    2. 我都係第一次影到條咁靚咁完整嘅彩虹㗎咋!::_1626
      係喎,你講開我先發現呢條原來係雙彩虹呢!!上面果條啲顏色太淡,完全冇留意添!多謝你嘅發現呀!::_345

      刪除
    3. 校暗啲張相就睇得清楚啲喇!!

      刪除
  4. 屋台你幾點去? 竟然有咁多吉位~
    電腦呢D好簡單~我部電腦又係C左~去老深放低錢 兩個鐘砌埋+裝埋Software俾你啦 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地去到屋台時大約8:30pm,其實大部份屋台都坐滿人的,只有一兩檔冇咩嘢食嘅(我覺得)先有吉位,而我地就係企喺相片右邊等緊位,都等咗接近半小時呢!
      買電腦唔麻煩,最麻煩係我只識用九方打字,裝返個九方先煩呀!::mm1613

      刪除
    2. 下~8點半都咁多人到底要幾點去先唔洗排............

      刪除
    3. Fuji cat:用 pad 手寫的話,我都要將塊 pad 拎來拎去(返公司用),都唔夠我裝落手指打九方咁方便 :P

      刪除
    4. Hitomi:佢地啲屋台就好似我地嘅廟街大排檔,相信越夜越精彩(人流旺盛)呀!

      刪除
  5. 舊嘅唔去新嘅唔嚟,趁機會換部靚mon新電腦啦 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只會用 notebook,靚極有限啦,況且靚=貴 #-o

      刪除
    2. 如果咁係揾食機,是是但但買部laptop,重啲都無所謂啦。我以前都係online買dell俾老婆用,依家佢用note2已經夠用。

      刪除
    3. 屋企细,唔想買laptop 阻礙地方呀,而且我仲要買一部細的 pc 仔返公司用,所以要細、細得嚟要有 keyboard,就好似以前買的ASUS 咁 ^^"

      刪除
  6. 壞電腦原來會傳染架, 昨日壞咗 router, 全屋 wifi 用唔到, 今日連 window 都開唔到 :((

    回覆刪除
    回覆
    1. ::_363 果然近排有股壞電腦的熱潮呀 ! 咁而家搞掂未 ? 要買還是要搵人上o黎整 ?
      我而家買o左個九方可以o係屋企o既電腦打字喇,只係仲未買部細電腦 for 返公司用的,近日較忙,剩返少少時間就打機,所以冇乜理個 blog ::_359 跟住呢個星期應該會好o的o架喇,因為放大假 ::_1573

      刪除
    2. 昨晚整好晒咯, 我比較方便d, 因為屋企全部關於電腦既野都係叔仔幫我地 set, 剛好昨天星期五, 佢一放工就黎我處搞, 如果唔係可能要等一個星期 ::_342
      你咁快又放大假? 好似啱啱去九州時放咗 ::_360

      刪除
    3. 係呀,今次呢個係公司例假,所有同事都要取 AL 放假的 ::mm2218
      就係啱啱去完九州,所以今次個假要留o係屋企「吽菇」::mm2414

      刪除