2014年8月20日 星期三

2014 九州、中國.夏の家族旅行 ~ 戰利品篇

     今次九州、中國之旅的戰利品,相信是日本遊之中、有史以來最少的,因為只去了 6 日、而當中 3 日的地方是重遊的、餘下的兩日是公園郊外遊,再加上帶著有老有嫩,試問哪有時間 shopping 呢 ? [-( 

     (後半段旅程部份戰利品的價錢已忘記了,因為有時沒心機/時間 mark 低 :P)



龍貓 ~ 


分別在 3 個不同地方買的


letter set ~ ¥699

Hello Kitty ~ 



大「紅白藍」袋 ~ ¥650,必買產品之一


file (前和後)



Kitty 博多山笠的檔布造型面巾 ~ ¥860,超喜歡 Kitty 這個造型,令我想起 Kitty 曾經有過一款露 pat pat 的相撲手造型,但一推出就接獲大量訴,所以在很短時間便收回了所有相關產品


和風散子包 ~ ¥1350


膠布 ~ ¥380


便條仔 ~ ¥320


好精美的書簽和匙扣 ~ ¥540@


海洋館磁石 ~ ¥350@


Memo set



熊本熊抱抱 Kitty 筆 ~ ¥650


扮企鵝 BB 筆 ~ ¥600


扮鹿原子筆 ~ ¥540


和風波波頭飾,好漂亮 ~ ¥540

御守 ~ 



↑↓ (御守的前和後)左:博多山笠御守、中及右:航空安全及旅行安全御守,其中航空安全御守是全日本只有太宰府才有的,因為傳說中的「飛梅也算是「飛過來的嘛 ! :D



嚴島神社的鹿仔御守,上次沒有買這兩款 ~¥500@


送人的

Le creuset ~ 


Total ~ ¥15620


之前介紹過了,可以簡化 :P

宮島紀念品 ~ 

     以為上年才去過,應該沒什麼買的了,誰不知也買了好幾仟¥的紀念品呢 ! >:)


木製磁石夾仔


這兩個電話繩好搞笑,忍不住要一併買下來 :)) ~ ¥380@






布袋仔 (前和後) ~ ¥850



煲墊 ~ ¥750,還有一個楓葉形的,不過不太漂亮,所以沒買

其他 ~ 


花花玻璃水壺,50% off 後 ~¥1404,家裡的 Twin Stars 水壺爛了,在香港找了很多地方都沒有合心意的,在日本一看見這個立即雙眼發亮 ! 超開心 !!  :x :x :x 


Postcard ~ 上:¥185@,下:¥1000 (博多山笠祭)


企鵝書簽


太陽油,特價,可惜只剩下一支了 ~ ¥2106


薄紗巾 ~ 我甚少買這些薄紗巾的,但這條特價只需 ¥1026,簡直平、靚、正呢 ! 


上次買過蜜瓜味的沐浴露,超香甜,我和 Ricky 都很喜歡,打算今次再去掃貨,可惜今年沒有出蜜瓜味,轉了桃味,所以買了一支桃味和一支西柚味試試 ~ ¥1008@

食物 (少得可憐) 


扭蛋 ~ 

     自從由以前的 ¥100@ 加到 ¥200@ 後,已經有好幾年沒有扭過了,今次扭了幾粒玩玩



熊本熊


博多限定


贈品 ~ 


祭典扇子


買沐浴露送的


Mister Donnut 買滿 ¥300 送一張印花咭,集齊 8 張可換 一隻杯 (這隻獅子是不是 one piece 內的角色 ?),有 3 色可選


盒上說明加冷水後,杯上的波點會變色

睇睇下才發覺還有少許物品影漏了 ~ :P


LuLuLun mask ~ ¥432@ (7 pieces),近年常看見 blog 友買這個牌子的 mask,即管買來試試


企鵝公仔 ~ 上次旅程買了一隻,今次又買了一隻 :D

20 則留言:

  1. 明顯比之前少, 不過唔緊要, 下次去多幾曰再努力過...........
    LuLuLun mask, 我覺得北海道限定的lavender 味好用d....

    回覆刪除
    回覆
    1. 明顯比之前少 ← 即是讚緊我,哈哈 ~
      LuLuLun mask 我未用呀,其實見佢有 3 隻色的包裝,都唔知有咩分別,所以只買了兩包平o的o既試下先,仲有一款粉紅色包裝的賣 ¥7xx

      刪除
  2. 嘻嘻, 航空安全及旅行安全御守而家最實用, 如果有埋 Delay no more 御守就 very good =))

    回覆刪除
    回覆
    1. Delay no more 御守送俾 689 更實用 ::_2115

      刪除
    2. 哈哈 ~ Delay no more 御守 ~ 呢個正呀 ! 如果有一定要買 !! ::_1553
      而如果有另一款「Delay no more」御守,買一打俾 689 都嫌少呀 ! ::_351

      刪除
  3. 好鍾意啲御守啊, 好靚!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次諗住唔洗買咁多御守,點知買o下買o下都唔少,o的御守各具特色,真係好難捨棄的 ::_382

      刪除
  4. 你D戰利品好似放係我張床影一樣, 好有親切感, 如果D戰利品真是我的就好了:P
    我最鍾意個宮島煲墊, 又靚又實用

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 ! 有親切感咪好囉,你可以當係你o既咁睇多幾轉的 :D
      近年喜歡買煲墊,已經成為旅行戰利品指定目標之一,搵日真係要影返張「煲墊全家幅」先得 ::_1554

      刪除
  5. 我去太宰府都唔見到有航空安全及旅行安全御守~X(

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,太宰府賣御守個櫃位有兩個o架,我見開揚o的果個o的御守冇咁靚,同埋好似唔見我想要果o的款,所以周圍搵,原來後面行入o的仲有另一檔御守o架,呢檔就靚好多、同有航空安全及旅行安全御守,可能係咁所以你見唔到 ::_381

      刪除
  6. 間唔中買少D野輕鬆番香港都唔錯~
    個KITTY袋如果無WELCOME TO JAPAN果幾行字就好了=_="

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉 ! 果幾行字好娘,尤其是「歡迎光臨」 …… ::_379
      但又係例牌買開呢類袋、o的圖案又幾靚o下,見佢 ¥650 唔貴,所以都照買囉 !

      刪除
  7. 其實我每件睇相都睇咗好耐,都唔少啦。:))
    LC上次係post過,唔係再買多次卦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你梗係平時去旅行好少買野o勒,所以睇咁耐,對於我o黎講,呢度只係平時o既 1/3 左右,所以我「咋」一聲就睇晒喇 :))
      我都想買多次呀 ! LC上次post 過,今次全部戰利品影張大合照咁解o者 ! >:)
      你返o左o黎幾日喇,好出 blog 喇喎 ! >:) >:) >:)

      刪除
    2. 可能已經過了”那段“時期,以前都好似係唔係都買咗先,依家行完景點,到お土産店都係求其望下算了,就算連食品也少買了。

      可能用照片紀念,多過用紀念品。>:)

      刪除
    3. 我都好想快o的過o左呢段見咩都覺得靚、咩都想買o既階段,可惜暫時仲未得,但自問已經比頭果幾年去日本買得少野的了,尤其是係食物,越買越冇野想買,因為見到果o的一盒盒靚但唔好食o既果子都怕,除北海道o的例外 :P
      最記得係 2010 年去東京及中部果次、去得果 6 日但就好似買o左 20 日o既野返o黎咁,當時自己都覺得驚同後悔呀 ! ::mm2414

      刪除
    4. 我都改了,以前總覺得在景點買的食品才算是お土産。現在要買的話,留在最後空港買算了。>:)

      刪除
  8. CK鼠, 我想問你買嘅沐浴露係咩牌子?

    回覆刪除
    回覆
    1. HOUSE & ROSE,佢嘅網頁有晒所有產品及價錢的了 ;)

      刪除