2014年8月17日 星期日

盛八燒肉放題

     早上去完農場,又熱又累,下午要回家眠一眠補充元氣,因為晚上和 Ricky 的朋友去吃燒肉放題





店內用的是近江牛 ? 

     選擇盛八的原因,當然是盛八的燒肉一向質素高 (且貴),難得有這個 Sunday 限定的 dinner buffet,當然牛肉的質素不會及平時單點的了 (記得多年前吃過盛八,單點一個牛扒拼盤、沙律、飲品等共大約 5 樣東西,都已經八佰多元了)。

     但這個 buffet 只需 $388 (open rice 有 9 折 coupon) 便可任吃多種海鮮肉食、無限飲用指定清酒、紅白酒、生啤及餐牌上的果汁飲品而且還有以下這個項目 ~ 每人半隻龍蝦,另加 A、B、C 其中一款




我的 SET C:宮崎牛,軟滑無渣,good ~ 



Ricky 的 SET B :厚牛舌海鮮拼盤 ~ 跟 set 的厚牛舌好好吃哦,鬆化爽口,雖然放題餐牌內也有一口牛舌,但當然不及跟 set 這些好吃啦 ! 





     以下的食物是放題部份、任點任吃的,不過其沒有逐一詳細影了,因為掛住吃 :P ~ 


圖上方的牛油魷魚筒很好吃 ! 我們 encore 了很多次 L-)


燒林檎 (蘋果),爽甜,超好吃 ! =P~ 



這個日本蕃薯仔,又是超甜超好吃,我吃了很多呢 !  =P~

*了影它的甜品,其中一款豆腐雪糕,豆腐很香濃,不得不試呢,我們 encore 再 encore ! *

餐牌 ~ 也算頗多的,豚肉、魷魚、牛舌也有好幾款,總有一款合口味的




9 則留言:


  1. 我都係多年前吃過.......但就冇下次ಠ v ಠ
    燒Apple 幾特別喎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我淨係食過盛八單點,味道唔錯的,不過貴。放題就第一次試,ok 啦,肉類唔算出色,反而係燒蘋果、日本蕃薯仔、牛油魷魚筒及豆腐雪糕呢幾樣比較特別和突出

      刪除
  2. 聽落和睇落都唔錯喎, 吸引..... 限時食幾耐呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 限時 3 小時,足夠時間食及傾計的。我記得食過一次滿屋,只有 2 小時,我又要遲半小時才能到,朋友食住先,我一去到佢地又不停同我講野,結果我咁細食、都係食唔飽就夠鐘要走的,所以怕怕 ::oo2090

      刪除
  3. 香港D 燒肉放題~我已經唔多敢再試T_T

    回覆刪除
    回覆
    1. 確實香港o的質素呢 … 所以你見我呢餐都冇咩點影肉類 ? :P 我係覺得旁邊o的其他小食比較特別和好味,好似燒蘋果和豆腐雪糕。只不過以唔食魚生刺身o既我o黎講,呢餐 $400 好過我食而家閒閒地 $600 (連加一) o既 dinner buffet 好咁解o者 ::mm2218
      講真,要同日本比更加係冇得比,最近果次同家人去九州,搵到間平、靚、正燒肉店,佢係自家經營農場,品質有保證,$1000 左右食到我全家讚不絕口呢 ! ::mm2442

      刪除
    2. 所以去得日本多真係會咀雕左架! 在香港要食番有日本質素真係要俾多起碼3倍價錢...
      但與其俾多幾倍有時會諗不如寺日本先食啦XDD

      刪除
  4. 睇落好ok喎, 可以諗諗!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間環境舒服、唔迫又唔嘈,服務好,以咁o既價錢,食物都算 ok,但就冇魚生刺身食囉 ! (o岩我 :P)

      刪除