2014年8月27日 星期三

是日晚餐 ~ 茄汁大蝦意粉

     放假期間一直想煮餐飯,結果 ~ 懶 …… 終於在放了一星期的今天才肯動手 ::mm2058 




8 則留言:

  1. 應該拉遠啲,影埋LC。:))

    回覆刪除
    回覆
    1. 今晚就係冇用 LC,所以先 zoom 近啲齋影內容 :))

      刪除
  2. 今晚我都係整呢味, 不過加埋帶子落去 =P~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見上圖都有帶子。

      話說我昨天其實都差不多,煮飯時發覺無米(旅行前食完唔記得)=))
      最後變成白汁茄子豬扒意粉。

      刪除
    2. Nerissa:我有落帶子o架,不過怕太多食唔晒 ( 因為o的蝦好大隻 ) ,所以只落o左 3 粒,縮埋水就更加唔多覺 ::mm2058

      刪除
    3. コーさん:白汁茄子豬扒意粉都唔錯o丫 ! 其實煮意粉真係快靚正,無論茄汁定白汁都好易配撘 ::uu7010

      刪除
  3. 應該將LC以外的全新掉晒佢~咁就可以餐餐LC

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想,不過仲未有本事將所有廚具餐具都變晒做 LC 呢 ! ::mm2169

      刪除