2014年7月26日 星期六

情迷 Le Creuset

     之前一直見 Kitty post 彩色斑斕的 LC 煲,雖然超靚、好吸引,但我一直忍,不想墮入這個無底深潭 :-S 

    但結果跟 Kitty 去了一轉 LC 中環店的 4 週年半價優惠活動後,已不能自拔 ~X( 



Buffet Casserole 26 cm (Caribbean Blue) ~ $2029




Set of 5 Mini Flower Bowl (粉紅)~ $349




Round Plastic Pins ~ $69

之後忍不住在網上買了個粉紅湯煲 #-o 


Marmite 8qt Stock Pot (Satin Pink) ~ $1200

今次旅行去了福岡的 Marinoa City outlet,又有收獲 >:D< 



細隔熱墊 ~ ¥1610



Bijou Basting Brush ~ ¥2310


Pots and Pans Cleaner ~ ¥2000


White Utensil Jar ~ ¥2000,outlet 價一般賣 ¥29xx,但這款再特價,所以順便買埋 


 Medium Heart Dish set (粉藍) ~ ¥3850



Medium Flower Dish set (粉橙) ~ ¥3850


     臨出發前,Kitty 又 send 了 這個 French Pastel Collection 的圖片给我看,粉紫色 …… 點忍呀?! >:) 



Medium Flower Dish set (粉紫) ~ $468

Kitty ~ 多得你這隻魔鬼!>:) >:) >:) 

29 則留言:

  1. 見d人去親日本都狂買~~日本係咪仲平過香港特價?
    可能我唔落廚...好彩唔關我事XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果香港做特價就平過日本,但香港做得特價都超多人,閒閒地排成一兩個鐘,如果開倉就排半日,咁點樣排呀?!#-o
      所以都係 outlet 好,冇人的,又夠大間,最緊要係 outlet 先見到絕版貨,好似心心同花花碟
      其實我都唔多落廚的 :P

      刪除
  2. 你都中毒了.....WAKAKAKA..... 你仲買得多過我呢! 近一年LC 貴左好多啊! 9月記得去開倉喇! 我BLOG會私有化, 去留言寫MAIL ADDRESS比我.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!都話一發不可收拾㗎啦!::mm1613
      開倉要排成半日,排過一次但咩都冇買到,怕怕 ::mm2218
      Ok,為咗小肥羊私有化?

      刪除
  3. 係呀 ~ 九州兩個outlet 有吖,隨時一入LC深似海~ ㄋㄟㄋㄟ

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇嚟要去多次九州了 ::mm2376

      刪除
    2. Ricky快啲扲住佢啦!!! >:)

      刪除
    3. 冇用㗎喇,所以都係慳返啖氣算吧啦!

      刪除
  4. 從此努力下廚吧::mm1544
    隻橙花碟真係唔錯::mm2373

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望啦 ::mm1581
      橙色有實色深橙及漸變淺橙,當然漸變淺橙色靚得多 ::mm2217

      刪除
    2. 好驚呀...每隻色既花碟都想要有一隻::uu7063

      刪除
    3. 淨係儲心及花碟都有排儲 ^^"

      刪除
  5. 點解我張床單去咗你到架 :))
    LC都幾重喎, 行李唔過重咩 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 借嚟用吓得唔得?::mm2058
      其實我今次買得好少嘢,況且 LC 我在 outlet 只買了碟及瓶,都冇捧個煲返嚟,所以綽綽有餘 ::mm2373

      刪除
  6. LC嘅產品無論係煲或碗碟都好靚, 但價錢就貴咗D. 我又唔識用呢D煲, 不過我朋友推介我用韓國嘅Chef Topf.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔識用的,不過真係好靚,所以而家主要想買碟先,「懶」係有用o的嘛 ! :P

      刪除
  7. 上述圖片既總值可以去到轉日本喇.... >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都知……所以咪話唔想沉迷囉,但可惜已經 :-S

      刪除
  8. 粉紫粉紫<3
    好在我唔好煮飯,每次見到都仲可以忍得住,如果唔係死左好耐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,粉紫啱晒你啦!::mm2065
      我都唔好煮飯的,但係靚嘛,靚野好難忍的 ::mm2414

      刪除
  9. 哈哈...以前有工人就話唔可以買靚嘢俾佢用,但雖然我已經做番煮飯婆兩年幾,依然唔捨得買嚟俾自己用,反而你哋依D無飯煮婦咁捨得,莫非你哋當咗依D都係精品鍾意儲嚟欣賞

    回覆刪除
    回覆
    1. 一半一半啦,我都唔想淨儲唔用,所以成日都「諗住」去用 …… 但揾曰有興致煮飯先啦!:P

      刪除
    2. 哦,佢地因為煮完會上blog,所以要見得人嘛。:))

      刪除
    3. 但依D精品就算減價我都覺得貴,咁貴嘅嘢用崩咗或者用花咗我會更加肉赤,都係買D cheap cheap嘅粗用,殘咗爛咗就掉咗佢

      情願攞D錢去旅行食好D住好D仲好

      刪除
    4. LC鉄鍋係lifetime guarantee,正常用好少會爛。
      鎖水力強,煲湯唔會五碗水煲埋一碗水,又可以成放入oven焗雞焗牛肉。
      冬天拎出廳打邊爐都唔失禮。

      即是好似行李箱,貴嘅可以用十年八年,仲有warranty,平嘅可能幾次報銷。

      利申,我無買LC。

      刪除
    5. LC 貴得來好處多多,不過大前提係要學點樣去善用,呢個先係難題 :P

      刪除