2014年2月7日 星期五

2013 東北.北海道夏祭(Day 9) ~ PartⅠ~ 蕪嶋海鷗

Day 9 (2-8-2013 ~ Fri ~ 晴 ~ 19℃-23℃) 

行程 ~ 東北(八戶)

         今天的重點行程是看晚上的「八戶三社大祭」,所以日間的行程便不能離開八戶太遠了。在網上搜尋八戶附近的景點時,大都離不開種差海岸 …… 在東北仙台的松島餵海鷗就見得多,但後來發現原來種差海岸附近,有一個海鷗繁殖地 ~ 蕪(),是可以更加近距離接觸海鷗的 :D

今天天清氣朗,懷著興奮的心情、吃過早餐便出發 ~ 


早餐有任吃的青森蘋果呀,正 !! 



↑↓ 距離八戶只有 6 個站的「鮫」駅,便是蕪嶋的所在地






鮫駅出面的鯊魚拍照位,去得多「視覺美術館,所以立即扮驚嚇 post 上身 [-(




路邊野花


     由鮫駅步行至蕪嶋大約 25 mins,其實市內也有巴士行走於種差海岸、蕪嶋和附近景點的例如水產科學館,不過班次未能夾到,還是慢慢行過去好了。我們也打算去完蕪嶋之後,撘巴士到種差海岸的芝生地走走的,可惜最後 … 






八幡馬(八戶地區的傳統木造玩具)坑渠蓋東北是日本戰馬產地,八戶市「八幡馬 」、仙台市「木下駒」、福島三春町的「三春駒」,名列日本三大戰駒。




這時已見到有海鷗在天空飛翔了,越接近碼頭和蕪嶋,海鷗便越多,聽到便越響亮




↑↓ 還可以坐觀光船遊覽





↑↓ 遙遠的那個小山頭便是蕪嶋神社




↑↓ 碼頭的海鷗





     第一次認識嶋/嶋神社,是在旅遊書上那郵票般大的圖片,一個迷你的小山頭,被油菜花染成金黃色,有神社、鳥居和海鷗,構成一幅好美的畫面 (以下 3 張是網頁上的資料圖片 )




(網頁圖片)

     當時心想如果有機會在油菜花的季節去一次就好了 8-> 雖然,現在我們去的時候不是油菜花季節,但有藍天的映襯下,畫面也不遜色嘛 ! 



神社前的空地 / 停車場





神社前體貼地提供了雨傘,有需要的話自由取用,我們便不用了,要影相,沒手拿呀 ! 





一上到神社,第一時間是 shopping ~ 買御守 :)) 然後才慢慢四周影相



買了一堆 :D 還買了一個交通御守(上)給圓方家,是她指定的旅行手信呢 ! 











↑↓ 海鷗一字排開的畫面好有趣 :x 但現場的實際環境的確是超級吵耳的 :-O





嘩 ~ 好大群海鷗飛來飛去呢 ! 


     影到差不多 9:45am,是時候要走了,我們應該要往撘巴士到種差海岸的,但這時我才發現我還沒有在蕪嶋神社的鳥居下拍過照、我旅行袋入面的蝦條也忘記了取出來餵海鷗呢 ! :( Ricky 說算了吧,就替我離遠影一張好了、蝦條就留待過兩二到仙台才餵吧 …… 就這樣,我越行便越不開心,終於行到巴士站就 … :(( … 結果我們決定放棄去種差海岸,折返蕪嶋神社前的空地,那一個多小時就留在這裡餵海鷗好了 :D 




     看過 blog 友 Hitomi 的遊記,拿蝦條應該是橫放的,方便海鷗比較容易進食,果然這樣比較好餵,只是怕死的 Ricky 很怕海鷗會啄到他的手指,所以怎樣也要將蝦條向出來餵 :)) (其實我很好奇,如果買其他味道的蝦條,例如紫菜味或芥辣味,海鷗究竟會不會吃的 ? 哈哈 ~ )




     餵了一整包蝦條,我們餵飽、海鷗吃飽,大家也飽了吧 ! :)) 是時候真的離開了,神社旁邊還有個好美的石灘和沙灘,也有不少人來游泳的,不過我們沒時間影相了,隨便影了兩張石灘照預備離開的時候 …… 




     …… Ricky 便中招了 …… 他的頭髮和相機都糟了,幸好這裡附設花灑式的沖洗設備 (是特別為這而設的嗎 ?) 不過,我有理由相信疑兇就是剛才餵過的其中一隻海鷗 … 你看看他們互相斜啤的眼神 …… =))


 模擬對白 ~ 
海鷗:打開包蝦條啦 ! 你握到咁實,係咪餵我o架 ?
Ricky:你唔好飛咁埋啦,我好驚你會啄到我o架 ……
海鷗:你係咪玩我呀 ? 拎住包蝦條又唔餵 !! 浪費我氣力 !!


在大太陽下、步回 JR 車站,熱死了 ~ 

     回到八戶,先到酒店休息 15 分鐘、涼一會兒冷氣才去吃午餐,在酒店時收到圓方家的 whatsapp,說臨時決定來八戶 join 我們一起去吃海鮮 (她以前吃過的了,我便是第一次去吃),於是便相約在前集合 ! 

     來到八戶,怎可能不去最出名的八食市場最新鮮抵吃的燒海鮮呢 ? 所以雖然現在是盛夏、熱得要命,也非要去吃一次不可 ! 


集合後,在駅旁的巴士站撘循迴巴士到八食市場 ~ ¥100@



今晚拉山車的 ? 


日本大眼雞呀 ~ :)) 下次有機會,帶一條回來給奶奶 :D

     我們四人巡視了市場兩圈後,便決定了想吃的 ~ 除開之後,我們倆人只是 ¥2000 左右,超抵呢 !! (海膽和生蠔不是我的)



     差不多所有人都是來這裡 ~「七里村吃燒烤海鮮的了,每人付 ¥300 的費用,便可以租用檯椅爐頭、食具簡單的用具和調味料,海鮮就從市場內買過來就行,非常方便。

     在「七里村吃燒烤海鮮也是我「恨了好久的節目之一,以前看別人的遊記已經看得我口水直流,現在終於可以親身試一下了 ;;)



我和方太負責買海鮮,Ricky 和方生去排隊付款租爐




生蠔是圓方家的,因為我們已吃過燒蠔,遲些也會吃,所以還是不要了,反正吃不了那麼多 :-?


開始 ! 


超喜歡這個燒魷魚,爽口又鮮甜,我終於明白為什麼常常都說魷魚是鮮甜的了 (在香港吃到的多是沒有味的嘛 ! )


聞著陣陣飄過來的燒海鮮香味,很吸引 ~ =P~


北寄貝 ~ 太韌了,咬都咬不開,不知是否燒太熟了呢 ? :-?


圓方家的 ~ 好肥美的樣子,忍不住借來了影相 :P


↑↓ 平時對帶子一般的我,對著這隻超厚肉、又多汁的帶子(帶子扒?),也都不得吃完一隻又一隻 =P~


     我們都捧著滿足的肚皮離開。那種鮮味和滋味的確難以忘懷,只是夏天吃就真的有點熱 :P 不過熱還熱,現在寫著遊記的我也都正在口水呢 ! 

     很希望有機會再去吃多一次,因為我還有很多海鮮想吃的,例如手掌般大的大蝦、燒蠔、還要 encore 厚帶子和魷魚 8->


最後在附近買了些蘋果汁便撘巴士回八戶

29 則留言:

  1. 半日行程都好豐富,午餐超正,那個室內BBQ場有無冷氣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢日上午真係好開心,玩到唔捨得走 ::_2157
      八食市場入面係無冷氣o架,所以夏天食 BBQ 真係幾熱下 ! ::_359

      刪除
  2. 哈哈. . . 人家有遮比你用, 唔系用嚟攩雨架. . . 哈哈哈 =)) 八戶, 七里村 . . . 真乎 好地方. ::mm1581

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知,o的遮係用o黎防止天降異物o架嘛,但又要影相、又要 shopping、又要餵海鷗,邊有手擔遮丫 …… 算好架喇,o係神社附近玩咁耐都冇事,係臨走先中招,都預防唔到的了::mm2218
      八戶o既七里村係海鮮愛好者必去的地方,plan 下 ~ ;)

      刪除
    2. 更何況,中招呢樣野,我覺得係 Ricky 自招的……我已加了當時的模擬對白 :))

      刪除
  3. D相好靚呀, 個天勁藍, 作為紅噹噹神社的背景, 真係一流!!!

    八戶的海鮮市場十萬個吸引,好抵食,好好玩,好新鮮!係我其中一個最鍾愛的海鮮市場~見你D相搞到我又流晒口水喇XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢日天氣色好靚,其實當時我都係因為見到神社呢個紅藍綠咁靚o既背景,但就未影過單人相,所以先心有不甘,唔捨得走的 :P
      對於唔食刺身但又超愛海鮮的我,八戶的海鮮市場對我o黎講,簡直係一個超級正的地方,可以平價食到咁多又大又新鮮o既海鮮,可以真正體會到咩做「鮮甜」的味道,莫說是你,我都流緊口水,所以好希望能夠去多次 ::_1626

      刪除
    2. 嘻嘻, 咁就唔難怪你唔捨得走要再影相, 咁靚的配搭冇影過獨照, 之後一定會後悔架!!!

      原來CK鼠你唔好食刺身架?! 咁鍾意食海鮮而去日本又真係得BBQ選擇(突然發現廣東食法多好多, 清蒸、烚...離題了XDDD)~~八戶的海鮮市場真係十萬個正~唔知你有冇去過和歌山個白濱海鮮市場呢!? 果度都幾正架, 價錢唔記得係咪同八戶差不多!!!

      你成日去日本, 總有機會返八戶再擦過=P~

      刪除
    3. 「咁靚的配搭冇影過獨照, 之後一定會後悔架」就係呢種感覺喇,去過都冇影張相留念 ~ 所以行o左幾步即刻喊o左出o黎,哈哈 ! :P
      廣東食法一向以變化多見稱,尤其是清蒸,簡直係最簡單又最能食出鮮味的煮食方式,當然 BBQ 就再多一份香口啦 ! 講起都好想食 ::uu7010
      我未去過和歌山呀,白濱海鮮市場係咪都有 BBQ 的 ?
      我一年先去一次日本,想比好多人,我去得算少的了 8->

      刪除
    4. 係呀, 白濱海鮮市場都係有BBQ的, 形式同八戶有D似~
      我N年前的遊記: http://www.weshare.hk/herewithme/articles/759022

      今年PLAN定去邊度玩未XDDDDDDD

      刪除
    5. Ok ~ 等我到時慢慢刨番你o的 blog 先 ;)
      今年未有目的地呀,因為比較恨去的地方都算是去過了,有o的地方好似九州、四國、沖繩等未去但又唔係好大興趣,所以暫時都冇 planning 呀 ! :(

      刪除
    6. 睇o左了,白濱海鮮市場有燒龍蝦同鮑魚,選擇都唔少喎 !! ::vv4063

      刪除
  4. 回覆
    1. 都係多得天氣好,所以點影都靚 ::cc9014

      刪除
  5. 嘻嘻, 一路睇一路睇都喺度諗咁多海鷗點解會冇事嘅::_381 , 點知睇到下面就出事 ::_962

    回覆刪除
    回覆
    1. 燒海鮮上次喺北海道食過, 今次原本諗住九州日南度encore 一次, 但時間太趕結果唔好話食海鮮, 嗰日連晏都冇食 ::_1620

      刪除
    2. 玩o左成兩個幾鐘,先係中o左一次招,好小意思o者,更何況中果個唔係我 … ::mm2058
      九州日南有燒海鮮,不過聽講唔平的呢 ! 唉 ~ 去旅行連晏都冇食呢o的真係自由行o既平常事,唯有又期待下一次啦 ! ::mm2218

      刪除
    3. 係呀, 日南個海鮮市場同八戶比, 差好遠呀!!! 貴好多, 海鮮選擇又冇八戶咁多揀, 但個環境係幾靚, 出面就係一望無際的大海~

      刪除
    4. 係呀,我就係唔記得睇過邊個 blog 友的 blog,話去到日南個海鮮市場唔多選擇,好似得o的貝類海鮮、仲好貴添 ! 可能日南唔似八戶果個咁就腳、食客流量唔夠八戶大,自然選擇少

      刪除
    5. 對對, 如果唔自係自駕, 超唔方便, 日南果檔海鮮餐廳(嚴格唔係市場)雖則喺火車站旁邊, 之但係果條線的火車成兩個鐘先一班, 如果想去其他景點, 好難夾巴士/火車時間!!!

      我上年暑假去, 人流都多, 都差不多坐滿架, 不過有一半都係香港人囉=))

      刪除
  6. 好羨慕你個大藍天啊!! 上次去八戶都想食海鮮, 不過無時間。種差海岸今年都想plan下, 不過對於常招風雨既我嚟講, 應該同海岸景觀無咩緣份!! >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係呢個大藍天、襯上鮮紅鳥居及翠綠o既山丘,先靚到令我唔捨得走呢 ! ::_345
      種差海岸o岩你呀,plan o左先算,順便食埋海鮮就 perfect 啦 !! ::_1856 其實我都好想去多次青森,因為仲有o的地方想去、兼有好o的美食想食多次 8->

      刪除
  7. 蠔黎講~八戶質素真係上盛~我覺得仲好食過松島蠔

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀 ~ 我今次冇試到八戶的蠔呢 ! 當時在八戶燒烤時見到朋友o的蠔咁肥美,我都好想食架,但早幾日食過宮島蠔,過兩日又會食仙台蠔,所以費事貪心食咁多之嘛 ! :(
      所以我已經將燒蠔列為下次有機會到青森時、必食的海鮮之一了 ! ::mm2373

      刪除
  8. 呢個神社都唔錯喎 , 我都好鍾意餵海鷗 , 上次時間不足 ,
    只係經過冇去到 , 真可惜 . 唯有參觀呢度當去過 . ^^
    BBQ 好正呀 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人都話呢個蕪嶋神社只係一個小山岡,冇咩野睇,但對我o黎講,有靚御守買又可以近距離餵海鷗,雖然細細地但近八戶嘛,都幾好玩丫 ! ::_1561
      海鮮 BBQ …… 我任何時刻都好掛住佢地呀 ~

      刪除
  9. 想請問一下冬天去看海鷗唔知會唔會無野睇呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓姐,做功課呀 ~ http://kabushima.com/index.html

      刪除
    2. 黑貓:唔好意思呀,因屋企兩部電腦都壞咗,所以咁遲回覆你 :P
      蕪嶋我唔肯定冬天有冇海鷗睇,但松島就肯定冬天都可以餵海鷗

      刪除