2014年1月28日 星期二

2013 東北.北海道夏祭(Day 8) ~ Part Ⅱ~ 盛岡さんさ踊り


Day 8 (1-8-2013 ~ Thu ~ 陰 ~ 19℃-23℃) 

行程 ~ 北海道(函館→ 東北(盛岡)

     逛完六花亭便撘市回函館駅附近吃午餐了,經過這間「囍麵屋,看見門外介紹的兩款拉麵和春卷都好像不錯,一於就吃這間吧 ! 





我的 ~ 我發覺我原來蠻喜歡這種雜菜拉麵的,好鮮甜 =P~


Ricky 的 ~ 函館代表的鹽味拉麵,也不錯


春卷 ~ 和拉麵一樣充滿雜菜,好味 ! 只是我們實在太飽吃不下了,還要留肚一會兒去吃甜品呢 ! 所以餘下的 3 件打包取走 :D


結賬時,店員與我們攀談,問我們從哪裡來,當知道是香港時,便興高采烈地介紹旁邊這塊「尤敏的牌扁,其實我們這些年輕人 (??:))) 是不認識的啦 ! 

快快吃過午餐,就要為了到這間我們期待已久的 SNAFFLES 吃 cake 了。自從愛上它的 cheese cake 之後,便一直希望再次到北海道買 cheese cake,趁今次路經函館,打算到金森倉庫群上次到過的那間 SNAFFLES cake shop 懷緬一番,誰知原來函館駅附近有本店的呢 ! 那當然要去啦 ~ 



好多都好想吃哦,可惜已經很飽,否則一定試多幾件 ! 左想右想之下,要了其中兩件試試 …… 




選定了,往樓上雅座等候便可以了 ~ 


寧靜舒適的環境,我們包場 ~ 而且吃兩件 cakes 也招呼周到,又送上來、又提供冰水的,實在令我們有點不好意思 :P


(我的)超正的綠茶紅豆 ~ 回港後 Ricky 一直拒絕吃綠茶紅豆蛋糕,說怕破壞了這件 cake 的美好回憶喎 


Ricky 的香蕉奶油脆批,一樣好味,只是 Ricky 難忘綠茶紅豆的滋味

     度過了一小時的悠閑 tea time 時光之後,又繼續我們的旅程了 …… 先回酒店取回行李和執拾一下,順便將其中一個大行李箱宅急便到今晚住宿的八戶 (¥1480),因為今晚看祭典不方便帶著個大行李箱 …… 然後撘 JR 落東北的盛岡了



五角星形的花圃


↑↓ 好大朵的繡球花呀 !! 而且還是白色的,好少見這種顏色 :x





白鳥號 ~ 相隔 4 天,我們又見面了 ! 


我發現這個很貼心的設計,Ricky 卻:你而家先知呀 ?! …… ()


又經過津輕海峽


Ricky 見這個提子汁包裝很吸引,買了才知道是酒來的 ^^"


給 blog 友 Nerrsia 的,有興趣的話可上去看看


     經過 3 個半小時的車程後,終於在雨中抵達盛岡。在盛岡內將小行李放進 locker (我今天沒有通街掉行李了 :)))後,便往祭典會場,觀看來到東北的第一個祭典 ~「盛岡さんさ踊り

 盛岡さんさ踊り (三颯舞) 資料 (維基百科):

8月1日(木)~4日(日)の4日間 , 世界第一的游行 

     三颯舞的由來,源自於「三石傳說,從前盛岡的城下出現惡鬼到處為非作歹,,讓人們苦不堪言,於是集體向三石之神求救,希望收伏惡鬼。三石之神知悉後,,便將惡鬼逮了,且要求惡鬼需在本地的三塊大巨石下壓上手印,發誓不再害人,也是「岩手縣地名的由來。惡鬼收伏後,人們為之振奮,便圍著三石跳起舞來,,開心唱著「さんささんさ聲,成為三颯舞的由來。盛岡さんさ踊り 岡市無形文化資產。


盛岡市內原來頗熱鬧的,之前經過兩次都沒有好好地逛一逛,唯有留待下次了

     一直向前行,雨勢似乎沒有減弱的跡象,有點擔心祭典會否因下雨取消 …… 突然聽到遠處傳來太鼓的響聲 …… 祭典開始了 ! 加快腳步向著聲音的方向行過去 




↑↓ 祭典開始前的舞蹈和舞龍活動


     祭典正式開始了 ! 雖然下著雨,但表演無懼雨水、賣力的一邊叫著口號一邊跳著舞,場面甚是壯觀,伴隨著洪的太鼓聲,的確令人很振奮 ! 




好可愛的太鼓公仔 ;)









↑↓ 小朋友無懼雨水,落力地跳呀跳 ! 









(不知為什麼影片不能分開、甚至隔行也不能,所以唯有 3 條影片「堆在一起吧 ! :-? )






     初時我們都盡量不撐雨傘,因拿著相機不方便,而且又防礙著大家欣賞祭典,但雨越下越大,我們唯有一個負責撐傘、一個影相,下著雨又換鏡頭又影相又拍片的,真的很狼狽

     看至祭典下半段,Ricky 提議早點離開去吃晚餐好了,因為我們其實已經濕透了半邊身,開始有點冷 …… 我唯有懷著依依不捨的心情慢慢向前走 …… 剛巧這時祭典完結了,我興奮地請求和表演者拍了幾張合照才離開 :)




     離開會場後,沿著回盛岡的路上找食店吃晚餐,經過一間居酒屋,看圖片似是不錯,進去坐下、點了食物後才發現是笑笑集團的 … 真想起身離開 … 可惜已點了食物。算吧,隨隨便便吃一餐吧 ! 不過只是點了很少食物,我們也吃不下了 … 味道確實 …… 


,因為不太好吃,所以連食店外觀也忘記了影 :P,上圖的是鞋櫃,大大塊木牌不怕遺失


燒鯖魚 ~ 很乾、少少,沒有鮮味的


焗田螺 ~ 好咸


燒玉子 ~ 沒有味道的 :P


燒雞腎串 ~ 還可以吧


帶著半飽的肚皮往撘 JR 去,今晚住八戶


之前買過覺得好飲,所以再買的日田梨汁,另加青森 100% 蘋果汁,正 ! 


今天的戰利品全是在函館買的

37 則留言:

  1. 咁你應該喜歡食 長崎ちゃんぽん 

    回覆刪除
    回覆
    1. 未食過長崎ちゃんぽん,所以唔知喜唔喜歡,因為我食過味之時計台的中華炒拉麵,都係好多雜菜的,但用炒的方式,加上我最怕的茨汁,整碟麵就變得好難食了 :P

      刪除
  2. 函館寄八戸,最快到整天,收得切咪?
    日本賣酒都嚴,又要確認滿20(18?)歳,缶身又大大隻字寫住「お酒」,無得錯架喎。:-?
    呢個係行程第幾個祭り?
    因為「笑笑」,所以你碟碟都覺得唔好食?>:)

    回覆刪除
    回覆
    1. コーさん,下面個表情符號我用 iPad 打點解又會出到?

      刪除
    2. 大小姐,記唔記得,要打「半角」符號?如果「半角」就OK,但我經常見你打咗「全角」,即係=))出唔到。
      =)) 就出到。

      刪除
    3. 喺 ipad 唔識分「半角」,「全角」::_381

      刪除
    4. iPad唔係仲易D?English keyboard係半角,中文keyboard,手寫係全角。

      刪除
    5. 宅急便中午寄,好似第二天朝早會到,我地會o係八戶連續住 3 晚的,所以唔趕,第二日先到冇問題
      我地當時係坐緊 JR,Ricky 見本 JR 書上面販賣的「果汁」寫住「山梨縣產 xxx 100% 」咪以為係青提子汁囉,叫服務員買o左睇清楚先知係酒o黎,照睇我地都唔似十八廿二o卦 ? ::_962
      呢個係行程第二個祭り,第一個係富良野的北海肚臍祭 ::_342
      可能就係因為佢係「笑笑」啦,印象分扣晒 …… 但我記得笑笑集團早幾年在香港開過的那間「白木屋」,初初食都唔錯o架,之後就越來越唔好食,後來仲摺埋添

      刪除
    6. 白木屋應該未摺哂?早幾個月我去過Megabox,不過好少人食。

      刪除
    7. 唔知摺晒未呀,好多年前在 apm 食過兩次白木屋覺得個 pizza 及柚子雪糕幾好味的,之後在銅鑼灣的笑笑食,已經唔係果回事了,而且好記得在笑笑果次、我食牛油帶子時咬崩o左隻門牙添呀 !! ::_370 所以從此之後就再冇去食過喇

      刪除
    8. 真係咬崩?有殼?
      apm我都食過,我諗果頭D租升哂,走咗去megabox喇。
      以前白木屋對面係好大間「紅蘿蔔」,好好行,最早期我隻哥基D裝備食糧都係果度買。

      刪除
    9. 係有沙,咬咬下聽到「咯」一聲,然後 feel 到o的牙有o的唔妥,照下鏡就見到門牙崩o左 …… ::_379
      我都有o係果間「紅蘿蔔」買過兔糧俾忌廉食呀,但而家o的「紅蘿蔔」都越搬越細了

      刪除
  3. 唔該晒!CK鼠,特登幫我留意木盒,有時間會上去睇睇。
    攞住遮睇祭真係好麻煩,好彩我嗰日好天,如果唔係可能連相都無 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗唔該,反正記得又見到咪影低佢囉 :D
      攞住遮睇祭典的確好輪盡,但最怕係整濕部相機o者,對我o黎講,落雨都係水o黎,人反而唔怕喎 :P 一場o黎到,幾張都要影下o既 ::ee5060

      刪除
  4. 咦, 我個留言唔見左.............落雨睇祭我一定無晒心機影相lu....

    回覆刪除
    回覆
    1. 你之前個留言幾時留o架 ? 唔見喎 :-?
      我等o左呢個夏祭好耐架喇,所以幾大都要睇,可能因為咁,落住雨我個心情依然好興奮,加上當時鼓聲震天,情緒特別高漲的呢 ! ::_2261

      刪除
  5. 原來可以宅急便寄行李這麼方便的!!!真的是看了妳的BLOG才知道:P
    辦理的手續簡單嗎!? 下次我也可以考慮下;)

    看祭典下著雨雖然有點狼狽,不過能無損節日的氣氛,表演的落力演出,看的落力打氣,也是個美好的回憶~

    BTW, 我的新居終於捨得寫九州遊記了XDDDD
    http://herewithwayne.blogspot.hk/
    多多指教!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是看了其他 blog 友的 blog 才知道的呢 :P 宅急便寄行李比想像中便宜,所以試試。辦理的手續超簡單,只是給目的地的地址和錢便可以,行李最快在第二天便到的了 :D
      雖然這天下雨,但無損我看祭典的興奮心情,只是有點不方便罷了,當然,晴天就更加好啦 !
      OK ~ 遲些有時間會過去你的 blog 慢慢刨 blog ;)
      祝你 新年快樂 ! 身體健康,心想事成呀 ~ ::ny2396

      刪除
  6. 笑笑集團有咩咁特別? 點解見到就想走::kk3024

    回覆刪除
    回覆
    1. 笑笑集團冇咩特別,係麻麻地好食囉,況且香港都有唔少分店,就等如去旅行都唔想食返大X樂、應該食日本地道食物咁啦 ! ::mm2218

      刪除
    2. 香港有咩係笑笑架? 我真係無留意過::cc4127

      刪除
    3. 仲有想問去邊度搵宅急便, 行李一件件計錢? 定係睇重量? 大約幾錢? 如果我2015冬天去北海道都要考慮8->

      刪除
    4. 呢度有哂答案:http://www.kuronekoyamato.co.jp/takkyubin/takkyu.html

      刪除
    5. コーさん, 唔該晒::cc9014

      刪除
    6. 唔該晒 コーさん 幫我解答 ~
      咦,Kitty 終於都排到時間冬天去北海道o拿 ? 好心急想睇行程呀 ~ ::mm2217

      刪除
    7. 白木屋係笑笑集團的,我好多年冇食過了,コーさん 早幾個月就去過Megabox 果間,其他分店我唔知呀 ::rr8081

      刪除
    8. 白木屋我都係食過兩次左右, 我又覺得無咩特別話唔好食, 我只去過MEGABOX果間咋,
      北海道2015年先, 未咁快諗行程WOR ::cc9003 , 諗佢都係因為2015雪祭唔踏住農曆新年, 先計劃下::cc7213

      刪除
  7. 恭喜發財! 祝你同 Ricky身體健康 ! 龍馬精神 ! 萬事如意 !

    回覆刪除
    回覆
    1. ::ny2088 新年快樂呀 ! 新的一年,祝你旅行長去長有、越去越長呀 !! ::mm1930

      刪除
  8. 水太太祝你馬年快樂﹗一家平安﹗身體健康﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 ! 也祝你身體健康、心想事成 !! ::ny2396

      刪除
  9. 現在在日本玩~我都喜歡用宅急便~重野一次過送走輕鬆上路~
    btw~~笑笑從未幫襯過~見你咁講以後更加唔會XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Ricky 話付出一佰幾十、唔洗自己拎到死死下,好值得喎,而且宅急便水果都唔錯架,唔洗整個行程拎住行、兼怕整爛o的水果嘛
      其實笑笑唔係話好差,但o黎得日本,我唔係期望食呢o的囉 !

      刪除
  10. 恭喜發財啊!! 祝馬年豐收, 同Ricky甜甜蜜蜜!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂 ! 祝大家身體健健康康、龍精虎猛呀 !! ( 因為我地一家都係病極都未完全康復呢::mm1613 )

      刪除
  11. 盛岡さんさ踊り (三颯舞) 好熱鬧啊. 我曾PLAN過一家去青森和盛岡玩, 但褔島事故後, 我老公有D擔心, 最後被否決咗.

    回覆刪除
    回覆
    1. 尤其是你地有小朋友的,當然會多一重擔心,凡事都小心一點好。
      但我就等了多年,終於難得遷就到公司的假期,所以就玩o左先算 :P

      刪除