2014年2月16日 星期日

小包裹 @ 浣熊 & online shopping x 八卦忌廉

     又是收包裹的時間 >:D< 其實上次訂貨時,有一件貨要遲兩個月才有貨,那麼唯有分開寄吧 ! 後來我又想訂張梳化套,再然後又見到 blog 友小肥買的聖誕浣熊,超喜歡 …… 既然如此,今次就一次過寄過來吧 ! >:)



其實今次的貨品不多,只有 7 樣物品,而且主要是布類,所以頗輕的,total ~ $1130


↑↓ 影影下相,影到隻攝石兔 :-w


忌廉:咩黎架 ? 係咪我架 ? 食唔食得o既呢 …… 


↑↓ 上次未有貨的紅色鐵垃圾筒,雖然看過淘寶都有這個款式,而且 size 還有大有細的顏色超多 ! 但偏偏就沒有我想要的這個紅色,所以還是算吧,從日本網購好了 ! (垃圾筒的費用上次已了的)


內裡裝了我最愛的浣熊 :))


↑↓ 紫色梳化套 ~ ¥5490,話說我們的二手梳化用了很久,已佈滿裂痕,加上被忌廉在梳化腳及梳化背又抓又咬的,弄了一個大洞 !! X( 終於在一個多月前換了張真皮梳化,軟綿綿,好舒服的,但擔心新梳化「命不久矣,所以立即為梳化物色一個梳化套,等候梳化套這段期間,我們每天都是用毛巾被及毛包著張梳化的呢 ! 



↑↓ 為了這隻新的聖誕浣熊而訂的其他浣熊精品,因為訂滿 ¥5000 才免國內運費呢 ! 


扮馴鹿的聖誕浣熊 :x ~ ¥2310


300 塊 puzzle ~ ¥1470


頭形索繩袋 ~ ¥1260


↑↓ 浣熊彩色黏貼便條紙 ~ ¥567



↑↓ File ~ 315 (前和後)



影相期間,平時日間會入紙箱睡覺的忌廉,沒有去睡覺,反而好像仲忙過我 …… 真係八卦到呢 …… [-(


↑↓ 終於等到個梳化套保護它了


忌廉:咦 ! 拎開o左張毛毯喇,試o下好唔好味先 ……

媽媽:忌廉 … 你又o係度想做咩呀 ? :-w

忌廉:嘻嘻,俾人發現o左添 ! :P


雖然顏色係沉左o的,而且鋪了套後沒有原本那樣軟綿綿,但為了防止被破壞也沒辦法啦 ! 遲些再物色多一套替換先 >:)

12 則留言:

  1. 咦! 點樣可以"隔山買牛"買到梳化套咁 fit ::_381

    回覆刪除
    回覆
    1. "隔山買牛" …… ::oo2051 冇架,梳化套有好多唔同的 size 揀的,有二人(座位)、二人半、三人、三人半 …等等,再度下自己張梳化係咩 fit 到邊個 size 囉 ! ::_342
      不過其實我而家梳化套都唔係百份百 fit 張梳化的,你見唔見我張梳化的扶手位比較闊的 ? 但個套的扶手位就應該係 for 好似布藝梳化那種較窄身、垂直呈長方形的款式用的,所以現在個扶手位好像有點不夠貼服的感覺 ::_359
      不過唔緊要,反正今次都是打算訂一張試下先,有需要的話可以再訂過的呢 ! ::mm2373

      刪除
  2. 忌廉其實想自己個紙箱都加翻個套 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢想食o左我張梳化就真 ! ::mm2414

      刪除
  3. MEMO紙我又要::cc9003
    梳化套我一直都想買, 好可惜無一個SIZE啱, 如果有機會要換梳化, 一定要睇左日本有咩SIZE既套先考慮買::kk3187

    回覆刪除
    回覆
    1. Memo 紙,冇問題啦 ! 其實係黏貼便條紙來的,打漏o左,改番先 ~ ::mm2376
      今次睇網購果o的梳化套其實唔多款式揀,一係淨色,一係格仔或o的傳統花紋,唔多靚的 ::mm2218

      刪除
    2. 我起初仲諗住你會揀迪士尼款:-?

      刪除
    3. 迪士尼我一向麻麻的,況且迪士尼款又只得米奇米妮,如果有 Donald 或 Stitch 就話考慮下o者::kk3163
      其實我而家都睇中o左另一張白底青色碎花的,不過 Ricky 話既然唔係百份百 fit,就遲o的先再諗喎 ::_358 而且果張要 ¥9000 的 ::kk3170

      刪除
  4. Kee Kee 扮馴鹿的聖誕浣熊 . . .

    回覆刪除
  5. 紫色梳化套也不錯吖~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 紫色我喜歡呀,只係全淨色,又覺得有少少單調 ::kk3187

      刪除